۰۴ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی با کمپین Life’s Good With Optimism حس و حال خوب را به استرالیا آورد

کمپین Life’s Good with Optimism که در سطح جهانی به‌عنوان گامی اساسی در بازتعریف برند ال‎‌جی به شمار می‌رود، جشنی پر جنب‌وجوش از شخصیت جوان شده برند ال‌جی است. این کمپین با ارائه هویت برند پویاتر و جوان‌تر، مشتریان را تشویق می‌کند تا با وجود عدم اطمینان جهانی با خوش‌بینی به زندگی نزدیک شوند. ال‌جی مشتاقانه در آرزوی به اشتراک گذاشتن فلسفه نام تجاری احیا شده و شخصیت دادن به جوهر Life’s Good است و این در حالی است که سعی دارد به مردم قدرت بدهد تا در زندگی روزمره خود مثبت‌اندیشی کنند.

به دنبال شروع جهانی این کمپین در سال 2023، ال‌جی استرالیا این کمپین را با مجموعه‌ای از فعالیت‌های رسانه‌ای و با جشنی با کارمندان در دفاتر جدید استرالیایی خودش در پاراماتا سیدنی جشن گرفت. این شرکت همچنین نشان داد که چطور شعار قابل تشخیص Life’s Good برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ در استرالیا به‌عنوان بازتابی از اشتیاق استرالیایی برای زندگی ابداع شد و الهام‌بخش نسل بعدی برای پذیرش زندگی با شجاعت شد.

ال‌جی با سفیر کمپین، نوازنده مشهور و ورزشکار کودی سیمپسون همکاری کرده، کسی که سفرش ویژگی‌های خوش‌بینی شجاعانه، غلبه بر چالش‌ها و نادیده گرفتن انتظارات را در خودش دارد. پیش از جشن نیز کودی سیمپسون با Channel 7 Sunrise و News Corporation درباره کمپین صحبت کرده و داستان خودش از سفیر بودن و نزدیک شدن به مثبت‌اندیشی در زندگی را بازگو کرده که به او کمک کرده تا مسیر خودش را بسازد. Sunrise نیز به طول یک هفته محصولات ال‌جی همچون LG StanbyME و ایربادهای LG TONE و لپ‌تاپ LG gram را به‌عنوان هدیه اهدا کرد.

قبل از این مصاحبه نیز کودی در یک میزگرد الهام‌بخش در جشن Life’s Good with Optimism شرکت کرده که در دفتر جدید ال‌جی در استرالیا برگزار شد. کودی با پخش زنده از استخر آموزشی خودش در گلد کوست در کوئینزلند استرالیا و به همراه نویسنده و هنرمند اما کری و مدیر بازاریابی ال‌جی استرالیا یعنی جما لمیوکس به صحبت درباره خوش‌بینی و مثبت‌اندیشی پرداخت.

کودی و اما در گفتگو با جما لمیوکس در استرالیا، لحظات مهمی را به اشتراک گذاشتند که در آن بیان کردند خوش‌بینی آن‌ها را در مسیری قرار داده تا زندگی بهتری داشته باشند. رسانه‌ها، اینفلوئنسرها و کارمندان ال‌جی استرالیا در سراسر کشور به این مصاحبه گوش دادند، مصاحبه‌ای که در آن، کودی بیشتر درباره تغییر شغل خودش در میانه زندگی‌اش صحبت کرده و این در حالی است که اما درباره سفر خودش درباره یادگیری دوباره راه رفتن پس از سقوط از ارتفاع ۱۴۰۰۰ فوتی در یک حادثه چتربازی صحبت کرد.

در همین حین نیز یکی از خبرنگاران Life’s Good در پاراماتا و دفتر ال‌جی دور زده و با مصرف‌کنندگان و کارمندان مصاحبه کرده تا بهتر متوجه شود که منابع محلی شادی و خوش‌بینی برای آینده چیست؟

کمپین Life’s Good with Optimism بدون تجلیل از کارمندان ال‌جی استرالیا نیز تکمیل نمی‌شد. پس از ورود به دفتر تازه، هر کدام از کارکنان با یک کلوچه به شکل قلب پذیرایی شدند و در پشت میز آن‌ها نیز یک سیب آب‌نباتی قرمز و همچنین بادکنکی به شکل قلب قرمز برای آن‌ها گذاشته شده بود.

در تلاشی برای ایجاد عشق به برند در بین کارمندان ال‌جی، از آن‌ها دعوت شد تا در تور خوش‌بینی شرکت کنند و یک سری فعالیت‌ها را انجام بدهند تا شانس به دست آوردن جایزه را داشته باشند. کارمندان این فرصت را داشتند تا با شرکت در این فعالیت‌ها واقعاً فلسفه «زندگی خوب است» را تجربه کنند.

کمپین Life’s Good with Optimism ال‌جی نشان‌دهنده تعهد این شرکت به مثبت‌اندیشی، الهام بخشیدن به افراد در استرالیا و سراسر جهان و ایجاد تأثیر معنادار در زمان‌های چالش‌برانگیز است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید