۰۴ بهمن ۱۴۰۲

پای ربات خدماتی LG CLOi به جنوب شرقی آسیا باز شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً قراردادی دو ساله را با پلتفرم خدمات گلف Smart Score به امضا رسانده است تا حدود ۱۲۰۰ ربات راهنما و تحویل را تأمین کند. هزینه این قرارداد حدود ۲۸ میلیارد وون است که فروش بسیار بزرگی به شمار می‌رود.

پیش از این نیز در ژوئیه سال گذشته، این دو شرکت توافقی تجاری برای گسترش بازار گلف در خارج از کشور و ترویج تجارت ربات‌ها را امضا کرده بودند. Smart Score ارائه‌دهنده راهکارهای زمین گلف است که به ربات متمایز شرکت ال‌جی الکترونیکس توجه کرده و به دنبال آن است تا با وارد کردن آن به تجارت گلف در شش کشور جنوب شرق آسیایی از جمله ویتنام، تایلند، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایوان خودش را متمایز کند.

وقتی ال‌جی الکترونیکس ربات‌ها و راهکارهای آن را به فروشد، Smart Score آن‎ها را نصب و راه‌اندازی می‌کند. LG Chloe Guidebot و LG Chloe Servebot نیز در فضاهای مختلفی همچون زمین‌های مختلف، استراحتگاه‎‌ها و هتل‌ها با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند.

مشتریان می‌توانند به‌راحتی از طریق ربات LG Chloe Guidebot ورود و خروج خودشان به زمین گلف را ثبت کنند. همچنین از این طریق مشاهده امتیاز یک بازی گلف بسیار راحت است. این محصول همچنین انواع خدمات رباتی را به مشتریان ارائه می‌دهد که شامل فروش محصولات مرتبط مانند لباس و لوازم یا ارائه اطلاعات مقصد می‌شود.

ال‎‌جی الکترونیکس ربات‌ها را محور کسب‌وکار آینده خودش می‌داند و راهکارهای سفارشی و بهینه‌شده‌ای را برای فضاهای مختلفی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها و صنعت غذا و نوشیدنی معرفی می‌کند. علاوه بر این، این شرکت با استفاده از Chloe Subbot عرضه خودش را در بازارهای ربات‌های خدماتی خارج از کشور مانند آمریکا شمالی و ژاپن گسترش می‌دهد که عملکرد و راحتی مشتری را بیشتر می‌کند.

یئوم این ووک مدیر اجرایی بخش تجارت خارج از کشور Smart Score گفته:

«ما با ترکیب تخصص صنعت گلف Smart Score و فناوری ربات ال‌جی الکترونیکس به دنبال ایجاد یک تجارت جدید B2B هستیم.»

نوه گیو چان مدیر عامل مسئول کسب‌وکار ربات ال‌جی الکترونیکس گفته:

«بر اساس عملکرد عالی ربات LG Chloe ما با موفقیت وارد زمین گلف در جنوب شرقی آسیا خواهیم شد و در عین حال برای همکاری در برنامه‌ریزی و توسعه مشاغل جدید با استفاده از ربات‌ها تلاش خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید