۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سه ماه استفاده رایگان از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) دسترسی سه ماهه رایگانی به سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس را به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند خودش در ۹۳ کشور جهان ارائه می‌کند. این دسترسی سه ماهه رایگان در برنامه Apple TV تلویزیون‌های هوشمند 4K و 8K (مدل‌های ۲۰۱۸ و جدیدتر) و همچنین تلویزیون‌های لایف‌استایل StanbyME و StanbyME Go در دسترس است. این پیشنهاد به مدت محدود از ۶ فوریه تا آوریل قابل اجرا خواهد بود.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس سریال‌های برجسته، درام‎های جذاب، سریال‌های کمدی، فیلم‌های سینمایی خیره‌کننده، مستندهای پیشگامانه و برنامه‌های خانوادگی و کودکانه را ارائه می‌کند. در سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس سریال‌های موفق و برجسته‌ای همچون سریال مونارک: میراث هیولاها (Monarch: Legacy of Monsters)، سریال اربابان آسمان (Masters of the Air)، سریال سیلو (Silo)، سریال هایجک (Hijack)، سریال برنامه صبحگاهی (The Morning Show)، سریال بنیاد (Foundation)، سریال اسب‌های آرام (Slow Horses)، سریال تد لسو (Ted Lasso) و همچنین چندین فیلم اورجینال و برجسته از جمله فیلم قاتلین ماه گل (Killers of the Flower Moon) از مارتین اسکورسیزی و فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کودا (CODA) است.

تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی دارای Dolby Vision و Dolby Atmos هستند تا سرگرمی‌های خانگی فوق‌العاده‌ای را ارائه بدهند و کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس با Dolby Vision و Dolby Atmos از کیفیت 4K بهره ببرند. تلویزیون‌های پریمیوم این شرکت در سال ۲۰۲۴ میلادی برای اولین بار در صنعت از حالت Dolby Vision و Filmmaker Mode پشتیبانی می‌کنند، یک تجربه سینمایی که در سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس در دسترس است.

ال‌جی متعهد است با ارائه مجموعه‌ای از محتوا و خدمات، کیفیت تصویر پیشرو و صدای فراگیر، تجربه تماشا را به سطح جدیدی ارتقا بدهد. کاربران تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌توانند بدون زحمت از مجموعه کامل محتوا و خدمات ارائه شده توسط تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با پلتفرم webOS همه‌کاره و کاربرپسند بهره ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید