۱۹ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی برای ارائه خدمات لباسشویی تجاری با Wash همکاری می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) که پیشتاز فناوری لباسشویی تجاری است، رابطه‌اش با کمپانی WASH را گسترش داده است، کمپانی‌ای که یکی از بزرگترین تجارت‌های لباسشویی در آمریکای شمالی را دارد. این قرارداد جدید ال‌جی را قادر می‌سازد تا موقعیت خودش در بازار در حال رشد راهکارهای لباسشویی تجاری برای خانه‌های چند خانواری و خوابگاه‌های دانشگاهی را افزایش بدهد و در عین حال نیز راحتی و عملکرد ماشین لباسشویی خشک‌کن‌های کم مصرف ال‌جی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

کمپانی WASH ارائه‌دهنده خدمات لباسشویی B2B در آمریکای شمالی است که راهکارهای لباسشویی را برای خانه‌های چند خانواری در سراسر ایالات متحده آمریکا و کانادا ارائه و مدیریت می‌کند.

از طریق این قرارداد جدید، ال‌جی ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های تجاری پیشرفته را به WASH عرضه می‌کند که سهولت در استفاده، دوره‌های کوتاه و مراقبت از پارچه را افزایش می‌دهند. ال‌جی و WASH با هم پیش‌بینی می‌کنند که تقاضای روبه‌رشد برای تسهیلات خشک‌شویی عمومی در محل‌های شلوغ مسکونی و محوطه دانشگاه در سراسر آمریکای شمالی با این قرارداد برآورده می‎شود.

ماشین‌های لباسشویی تجاری ال‌جی که با فناوری پیشرفته Inverter Direct Drive ساخته شده‌اندَ، با دوام و دارای قابلیت اطمینان هستند. طراحی این محصولات به نحوی است که درام مستقیماً به موتور متصل شده و باعث شده قطعات کمتری داشته باشد و احتمالاً نیاز به تعمیر را کاهش خواهد داد. این محصولات دارای گواهی LG ENERGY STAR همچنین مصرف انرژی و آب را کاهش می‌دهند و راندمان کلی را افزایش می‌دهند و این در حالی است که سیستم متعادل کننده اختصاصی آن‌ها ارتعاش را برای عملکرد بی‌صداتر کاهش می‌دهند.

بائک سئونگ تائه رئیس تجارت راهکار زندگی در شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی بیان کرده:

«راهکارهای لباسشویی پیشرفته ما، خدمات راحت WASH را افزایش می‌دهد و ارزش بیشتری را برای مشتریان و کاربران نهایی ارائه می‌کند. ما به ایجاد شراکت‌هایی ادامه خواهیم داد که نوآوری را بیشتر می‌کنند و به مردم کمک می‌کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید