۲۳ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی در CES 2024 رویکردی جامع نسبت به پایداری داشت

از آنجایی که توجه جهانی به طور فزاینده‌ای به مسائل زیست‌محیطی و نیاز فوری به پرداختن به تغییرات آب‌وهوایی متمرکز شده، پایداری به یک مضمون اصلی در نمایشگاه‌های تجاری و بین‌المللی در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، به طور متناقضی، این رویدادها اغلب همراه با ضایعات و مصرف منابع قابل‌توجهی بودند.

ال‌جی با درک ضرورت تغییر در این رویه، فعالانه متعهد به ایجاد آینده‌ای پایدار است و گام‌های مشخصی را برای به حداقل رساندن انتشار کربن مرتبط با مشارکت خودش در چنین رویدادهایی بر می‌دارد. در نمایشگاه CES امسال، نمایشگاه جهانی لوازم الکترونیکی مصرفی و فناوری اطلاعات، ال‌جی اقداماتی را برای کاهش ردپای محیطی خودش اجرا کرد. یک اقدام قابل‌توجه، تصمیم به جابه‌جایی محصولات و مواد از کره به لاس وگاس از طریق حمل‌ونقل دریایی به میزان ۶۱ تن از مجموع ۱۳۸ تن بود. به استثنای محصولات تازه منتشر شده که به دلیل نگرانی‌های امنیتی از طریق هوایی حمل شدند، این حمل‌ونقل دریایی به دلیل ردپای کربنی کمتر در مقایسه با حمل‌ونقل هوایی در مصافت بسیار زیاد قابل‌توجه است.

این در حالی است که ال‌جی سال گذشته میلادی ۱۷۷ تن کالا و مواد را از طریق هوا انتقال داده بود و امسال نسبت به سال قبل مقدار قابل‌توجهی در انتشار کربن کاهش داشته است. با توجه به فاکتور انتشار ردپای کربن ارائه شده توسط مؤسسه صنعت و فناوری محیط‌زیست کره که مسئول نظارت بر اعلامیه‌های محصولات زیست‌محیطی در کره است، انتشار کربن ال‌جی برای نمایشگاه CES امسال ۸۲۱ تن کربن دی اکسید بوده که نسبت به ۱۸۵۷ تن سال گذشته بیش از هزار تن کاهش داشته است. این به معنای کاهش تقریباً ۴۰ درصدی به ازای هر کیلوگرم در حمل‌ونقل محصولات و مواد نسبت به سال گذشته است.

این دستاورد قابل‌توجه را می‌توان به تعهد تزلزل‌ناپذیر ال‌جی نسبت به پایداری نسبت داد که از مراحل برنامه‌ریزی دقیق نمایشگاه مشهود است. انتخاب حمل‌ونقل دریایی مستلزم آمادگی‌ها پیشگیرانه از چندین ماه قبل بود که نشان‌دهنده تعهد ال‌جی برای کاهش انتشار کربن در طول فعالیت‌هایش است.

علاوه بر این، ال‌جی از طریق نمایشگاه‌های خودش از جمله بخش Better Life for All Zone یا ESG Zone توانسته تعهدش نسبت به محیط‌زیست و مراقبت از آن را نشان بدهد. این شرکت محصولات نوآورانه‌ای همچون LG mycup و LG WashCombo All-in-One با Inverter Heat Pump را معرفی کرده که قادر است چرخه کامل شستشو و خشک کردن را در کمتر از دو ساعت انجام بدهد و در عین حال، تا ۶۰ درصد انرژی کمتری از حالت استاندارد استفاده کند.

ال‌جی همچنین راهکارهای مختلفی را با استفاده از پلتفرم انرژی خانگی خودش ارائه کرده، راهکاری یکپارچه که برای ارتقای پایداری است. ترکیب سیستم ذخیره‌سازی انرژی ال‌جی (ESS) و سیستم پمپ حرارتی هوا به آب، مدیریت و استفاده کارآمد انرژی را با ادغام یکپارچه استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر تسهیل می‌کند.

علاوه بر این، منطقه پایداری ال‌جی بر تعهد این شرکت به ایجاد یک اقتصاد چرخه‌ای با نمایش محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی همچون LG PuriCare AeroFurniture، LG tiiun mini، LG Styler ShoeCase و LG Styler ShoeCare تأکید کرد.

علاوه بر این، ال‌جی از کیت Universal UP Kit نیز رونمایی کرده که راهکاری نوآورانه با هدف افزایش دسترسی به لوازم‌خانگی این شرکت برای همه افراد است. این کیت دارای لوازم جانبی جداشدنی است که برای بهبود قابلیت استفاده از لوازم‌خانگی ال‌جی و با هدف تضمین تجربه کاربری عالی برای مصرف‌کنندگان با هر جنسیت، سن و توانایی طراحی شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید