۲۰ دی ۱۴۰۲

ال‌جی جدیدترین نوآوری‌های خودش را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت

LG Showcases Latest Innovations at CES 2024

ال‌جی الکترونیکس (LG) راهکارهای زندگی هوشمند خودش را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش می‌گذارد که فراتر از خانه رفته‌اند و فضاهای مختلفی از جمله فضای حمل‌ونقل و محیط‌های تجاری را در بر می‌گیرند. نمایشگاه ال‌جی با موضوع Reinvent your future نشان می‌دهد که چطور این شرکت تجربیات مشتری را در زندگی روزمره و از طریق جدیدترین نوآوری‌های خودش از جمله تلویزیون شفاف و بی‌سیم 4K LG SIGNATURE OLED TV، خانه هوشمند با هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری‌های ارتباطی و همچنین مفهوم Alpha-able در صنعت حمل‌ونقل ارتقا می‌دهد.

تجربه عالی تلویزیون با فناوری نوآورانه و محتوای بی‌نهایت

در مرکز غرفه ال‌جی اولین تلویزیون OLED شفاف و بی‌سیم با کیفیت 4K به نام LG SIGNATURE OLED T قرار دارد. ال‌جی با یک نمایش هنری رسانه‌ای عظیم متشکل از پانزده تلویزیون ۷۷ اینچی OLED T به استقبال بازدیدکنندگان از این غرفه رفته و محتوای ویدیویی جذاب با سطوح سیاه کامل و رنگ‌های زنده به نمایش گذاشته است. این نمایش‌ها به‌تدریج به یک تلویزیون OLED شفاف تبدیل می‌شوند و عصر جدیدی را نشان می‌دهند که توسط تلویزیون OLED T رقم خورده است. ظاهر شناور تلویزیون‌های OLED بر انتقال بی‌سیم سیگنال‌های صوتی و تصویری و اتصال به دستگاه‌های بیرونی تأکید دارد، نصب را آسان می‌کند و آزادی بیشتری در طراحی داخلی ایجاد می‌کند.

یک بخش ویژه فناوری شفاف و بی‌سیم تلویزیون LG SIGNATURE OLED T را برجسته می‌کند، فناوری‌ای که به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا از محدودیت‌های محیطی فراتر برود و به طور یکپارچه با زندگی روزمره ترکیب شود. تلویزیون LG SIGNATURE OLED T به‌عنوان تلویزیونی که طراحی داخلی هر فضایی را تکمیل می‌کند، تجارب آینده محوری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، صفحه‌نمایش شفاف این محصول نیز با افزودن عمق و ابعاد، تجربه تماشای آثار هنری رسانه‌ای را افزایش می‌دهد.

در بخش بعدی نیز بازدیدکنندگان با ساختار تونلی چشمگیری متشکل از ۱۴۰ صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی OLED روبه‌رو می‌شوند. این بخش تجربه webOS به‌عنوان یک پلتفرم برای نمایش طیف گسترده‌ای از محتواها عمل می‌کند، محتواهایی که توسط همکاران محتوای ال‌جی تهیه شدند. بخش webOS که دعوت‌نامه‌ای برای کاوش در دنیای سرگرمی‌های مبتنی بر پلتفرم webOS است، مجموعه‌ای گسترده از کلیپ‌های ویدیویی از طیف متنوعی از ژانرها از جمله سریال‌ها، بازی‌ها یا ورزش‌های مورد انتظار را پخش می‌کند. این تجربه همه جانبه بازدیدکنندگان را به کاوش و سرگرمی در دنیای webOS دعوت می‌کند که سفری جذاب و تعاملی را ارائه می‌دهد.

فناوری هوش مصنوعی تجربه «راهکار زندگی هوشمند» را تقویت می‌کند

در بخش نمایشگاه خانه‌های هوشمند در غرفه ال‌جی، این شرکت نشان داده که چطور فناوری هوش مصنوعی می‌تواند راهکارهای زندگی هوشمند آینده را بهبود ببخشد. خانه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت از حسگرهای مختلف استفاده می‌کند تا نه‌تنها زندگی مردم را دیجیتالی کند بلکه به طور فعال نیازها را شناسایی کرده و راهکارهای متناسب با کلمات، اعمال و حتی احساسات پیشنهاد کند.

به‌عنوان مثال، حسگرهای غیرتماسی نصب شده در خانه می‌توانند ضربان قلب و تنفس مشتریان را اندازه‌گیری و دیجیتالی کنند و وضعیت سلامت آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کرده تا به طور خودکار دما و رطوبت داخل خانه را تنظیم کنند.

در خانه هوشمند آینده، LG ThinQ حسگرها و دستگاه‌های اینترنت اشیا نصب شده در سراسر خانه را به هم متصل می‌کند و به‌عنوان یک پلتفرم خدماتی عمل می‌کند که به‌صورت مستقل دستگاه‌ها را کنترل کرده تا تنظیمات ایده‌آل را بدون نیاز به دخالت مشتری ارائه کنند.

به‌عنوان مثال اگر مشتری یک گربه خانگی جدید به خانه بیاورد، میکروفون‌ها، دوربین‌ها و حسگرهای mmWave تعبیه شده در دستگاه‌های خانگی حضور دوست پشمالو را تشخیص می‌دهند و به طور خودکار از شما می‌پرسند که آیا حالت «حیوان خانگی» را در لوازم‌خانگی LG ThinQ UP دانلود کنند یا کیت‌های لوازم جانبی مخصوص حیوانات خانگی را پیشنهاد می‌دهند. علاوه بر این، حسگرها حتی با تغییر محصولات هوشمند به حالت صرفه‌جویی در اتاق‌های خالی در مصرف انرژی کمک می‌کنند یا حتی وقتی کسی در خانه نیست، آن‌ها را خاموش می‌کنند. این حسگرها حتی می‌توانند حالت پیشگیری از جرم را فعال کنند و در صورت شناسایی هر گونه فعالیت غیر عادی، اعلان‌هایی را از طریق برنامه LG ThinQ ارسال کنند.

این بخش همچنین عامل هوش مصنوعی خانه هوشمند تازه رونمایی شده را معرفی می‌کند که روی دو چرخ خود از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند. این عامل هوش مصنوعی یک دستیار خانگی همه کاره و یک هاب هوشمند است که با اتصال و مدیریت لوازم‌خانگی و دستگاه‌های اینترنت اشیا، پشتیبانی همه جانبه‌ای را در زندگی روزمره مشتریان به ارمغان می‌آورد. این محصول مجهز به دوربین، بلندگو و طیف وسیعی از سنسورهای نظارت بر خانه است و می‌تواند داده‌های بلادرنگ محیط خانه را برای تسهیل کنترل دستگاه جمع‌آوری کند. صفحه‌نمایش جلویی آن نیز حالت‌های چهره را به نمایش در می‌آورد و تعامل فعال و برقراری ارتباط با مشتریان را امکان‌پذیر می‌کند.

در بخش تجاری غرفه ال‌جی نیز انواع خدمات سفارشی شده با موضوع سفر به نمایش گذاشته شدند. یکی از آن‌ها نیز ادغام یک نمایشگر Micro LED به نام LG MAGNIT با راهکارهای تشخیص چهره و راهکارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی است. این ترکیب اجازه می‌دهد تا تبلیغات شخصی‌سازی‌شده در مکان‌های مختلف مانند هتل‌ها، فضاهای خرده‌فروشی و فضاهای حمل‌ونقل به کاربران ارائه شود. سناریوهای دیگر نیز شامل دریافت راهنمای مشتریان از GuideBot در هتل یا پرداخت از طریق تشخیص چهره در یک کافه است.

Alpha-able مفهوم حمل‌ونقل آینده ال‌جی

ال‌جی اخیراً خودروهای آینده را به‌عنوان غار دیجیتالی شخصی شده بازتعریف کرده است. برای نشان دادن این مفهوم نیز این شرکت یک بخش ویژه شامل Alpha-able را در نمایشگاه خودش ایجاد کرده است. مفهوم Alpha-able نمایشی ملموس از چشم‌انداز ال‌جی برای حمل‌ونقل است و به مسافران پیش‌نمایشی از راهکارهای نوآورانه‌ای ارائه می‌دهد که می‌توانند در آینده صنعت حمل‌ونقل انتظارش را داشته باشند.

مفهوم آینده حمل‌ونقل با هدف ارائه تجربیات منحصربه‌فرد به مشتری بر اساس سه موضوع: قابل تغییر، قابل اکتشاف و آرامش بخش است. با تحول ماشین به فضاهایی که یادآور محیط‌های خانه یا دفتر است، مسافران می‌توانند استراحت کرده یا کار کنند. Alpha-able از فناوری‌های پیشرفته نمایشگر از جمله نمایشگرهای قابل چرخش، انعطاف‌پذیر و شفاف همراه با فناوری‌ها و راهکارهای بی‌رقیب لوازم‌خانگی ال‌جی برای ارائه تجربه‌های تبدیل‌پذیر استفاده می‌کند که با نیازهای مسافران سازگار است. علاوه بر این، Alpha-able با ارائه اطلاعات و محتوای مناسب برای موقعیت‌های منحصربه‌فرد و همچنین تجربه‌های آرامش‌بخش برای استراحت و لذت بردن از اوقات، تجربیات قابل کاوشی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر Alpha-able، ال‌جی همچنین بخشی را برای نمایش راهکارهای شارژ وسیله نقلیه الکتریکی (EV) خودش اختصاص داده که بخشی بسیار مهم برای رشد شرکت است. این بخش راهکار شارژر EV و کنترل ال‌جی به نام e-Centric را برجسته می‌کند.

نوآوری‌های LG Labs و راهکارها پایدار همسو با چشم‌انداز ESG

ال‌جی همچنین از طیف وسیعی از محصولات جدید توسعه یافته از طریق LG Labs رونمایی کرد، محصولاتی آزمایشی و در عین حال خلاقانه که بر ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد برای مشتری تمرکز دارند.

بخش LG Labs طیفی از محصولات نوآورانه را به نمایش گذاشته که شامل دستگاه صوتی یکپارچه DukeBox می‌شود که تجربه صوتی و تصویری را با مفهوم مدرن شده جوک‌باکس بازتعریف می‌کند. DUOBO نیز دیگر محصول به نمایش گذاشته شده در اینجا است که یک دستگاه قهوه‌ساز کپسولی است و دو طعم را به‌صورت هم‌زمان استخراج می‌کند. Bon Voyage نیز محصول دیگری از LG Labs به شمار می‌رود و یک فضای زندگی سفارشی شده برای گسترش کیفیت زندگی در خانه و طبیعت را ارائه می‌کند. علاوه بر این، این بخش شامل محصولاتی مانند LG CineBeam Qube و brid.zzz است که رویکردهای جسورانه و نوآورانه‌ای را برای ارتقای تجربه مشتری ارائه می‌دهند.

شرکت ال‌جی همچنین بخش Better Life for All را نیز ایجاد کرده تا تلاش‌ها خودش در طرح‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی را برجسته کند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه در این بخش نیز LG mycup است که یک ماشین لیوان‌شوی است و در نمایشگاه CES برای اولین بار معرفی شد. علاوه بر این، راهکارهای خانه پایدار نیز در این بخش توسط ال‌جی ارائه شده و نشان داده شده که ال‌جی از قابلیت‌های پلتفرم انرژی خانگی خودش برای بهینه‌سازی مدیریت و بهره‌وری انرژی استفاده کرده است. این راهکار جامع، استفاده کارآمد، کنترل آسان و توانایی توزیع انرژی‌های تجدیدپذیر را به کاربران ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی Universal UP Kit خودش را ارائه کرد که مجموعه‎‌ای از لوازم جانبی برای کمک به همه کاربران در استفاده راحت از لوازم‌خانگی ال‌جی بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن یا معلولیت طراحی شده است. بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که این لوازم جانبی را از نزدیک تجربه کنند. این شرکت همچنین از طریق تجارب دسترسی به تلویزیون خودش تأکید زیادی روی دسترسی محصولات برای همه افراد دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید