۱۷ آبان ۱۳۹۴

بلندگوی خطی ساندبار ال‌جی: مکملی عالی برای تلویزیون پیشرفته شما

ساب ووفرهای بی سیم ال جی به شما این امکان را می دهد که در هر نقطه از خانه خود از صدای عالی و فراگیر لذت ببرید.
دیگر نیازی به اتصال سیم نیست. می توانید به آسانی بلندگوی خطی خود را به تلویزیون با کمک بلوتوث اتصال نمایید و از صدای غنی لذت ببرید. باتری قابل شارژ داخل دستگاه به شما اجازه می دهد که هر جایی بتوانید با صدای باکیفیت، به موسیقی های خود گوش فرا دهید.

بلندگوی خطی ساندبار ال‌جی مکملی عالی برای تلویزیون پیشرفته شما. ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) صدای فراگیر های-فای و فوق‌العاده‌ای را در طراحی باریک و شیکی ارائه می‌دهد.

4 بلندگوی نئودیمیوم و دو بلندگوی توییتر در این محصول تعبیه شده اما با این حال هنوز هم باریکی فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. ساندبار ال‌جی یک ساب‌ووفر دارد که به صورت بی‌سیم به آن متصل می‌شود و صدای فراگیر 4.1 کانال 320 وات پخش می‌کند. با صدای توانمند و عمیق، می‌توانید از تنوع سرگرمی‌ها به صورت زنده و واقع‌گرایانه لذت ببرید.

 
ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) با HI-FI DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) صدایی تمام‌عیار تولید می‌کند و ورودی صدای پیشرفته دیجیتال را به صدایی آنالوگ و نزدیک به صدای طبیعی تبدیل می‌کند.

 
پرداخت نقره‌ای مرغوب به طور طبیعی مکمل طراحی جدیدترین تلویزیون شما است و به زیبایی هر چه تمام‌تر با اتاق نشیمن شما ترکیب می‌شود.

 
ساندبار خود را با انعطاف تمام نصب کنید. یا می‌توانید آن را زیر تلویزیون بگنجانید یا روی دیوار نصب کنید و به راحتی ساندبار را با فضای زندگی خود تطبیق دهید.

این یک فناوری باریک است. باریکی این محصول معادل عمق تلویزیون شماست؛ آن هم زمانی که روی دیوار نصب می‌شود. ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) آنقدر باریک است که روی پایه مانند یک نوار باریک می‌نشیند و ارتفاع آن به گونه‌ای است که تلویزیون را نمی‌پوشاند و کاملاً متناسب با زیر تلویزیون شماست.

 

۲ نظر

mkalhor ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

ساندبار باکیفیت و مقرون به صرفه چه مدلی پیشنهاد می‌کنید؟

محمد ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

فن اوریهای ال جی منحصر بفردن.. ایول

نظر دهید