۲۰ دی ۱۴۰۲

غرفه webOS ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 همه را مجذوب خودش کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) با انبوهی از تجربه‌های سرگرم‌کننده و خیره‌کننده در بخش webOS خودش در نمایشگاه CES 2024 از بازدیدکنندگان استقبال کرد. شرکت سرگرمی خانگی ال‎‌جی با تکیه بر میراث خودش از نمایشگرهای اوال‌ای‌دی خود نوردِه همچنان به بازتعریف خودش به‌عنوان یک قدرت رسانه‌ای و سرگرمی ادامه می‌دهد. پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS به تصاویری غوطه‌ور و روایت‌های الهام‌بخش روح می‌بخشد و با تحول رؤیایی شرکت همسو است.

به لطف نمایشگرهای متعدد OLED ارائه جذاب webOS بازدیدکنندگان را در دنیایی از سرگرمی‌های بی‌نهایت در بر گرفته و هر لحظه به لطف کیفیت تصویر بی‎‌نظیر LG OLED و عوامل فرم منحصربه‌فرد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. این تجربه فریبنده تعهد ال‌جی به پیشبرد مرزهای فناوری و ارائه بهترین تجربه سرگرمی را برجسته می‌کند.

بخش webOS که همانند دعوت‌نامه‌ای برای کاوش در دنیایی سرگرمی با پلتفرم webOS است و از بازدیدکنندگان با مجموعه گسترده‌ای از کلیپ‌های ویدیویی از طیف متنوعی از ژانرها پذیرایی کرده که توسط شرکای محتوای ال‌جی تهیه شده‌اند. از جمله نکات برجسته در اینجا نیز تجربه انحصاری سریال Masters of the Air است، سریالی حماسی و پر اکشن از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس که توسط استیون اسپیلبرگ، تام هنکس و گری گوتزمن تولید شده است. این پیش‌نمایش جذاب از سریال با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و صدایی انفجاری و پویا بینندگان را غرق خودش کرد. پخش این سریال از تاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع خواهد شد و از طریق اپ Apple TV روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در دسترس خواهد بود.

در اینجا پیش‌نمایشی از فیلم لایو اکشن The Little Mermaid نیز با تصاویر چشمگیر و داستان‌سرایی مسحورکننده به نمایش گذاشته شده بود. این فیلم که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس در حال پخش است، داستان یک پری دریایی زیبا، با روحیه و جوان را روایت می‌کند که تشنه ماجراجویی است. سکان کارگردانی این فیلم را راب مارشال در دست داشته است. فیلم‌برداری عالی روی نمایشگرهای OLED بینندگان را به ساحل می‌برد، جایی که موج‌ها به آرامی به پا برخورد می‌کنند و صداهای تسکین‌دهنده اقیانوس نیز در پس‌زمینه شنیده می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه همچنین می‌توانند اکتشافی خارق‌العاده از فضا را با کلیپ‌های مهیجی از فیلم Rebel Moon از سرویس آنلاین نتفلیکس داشته باشند و این در حالی است که ویدیوهایی نیز از سریال مورد انتظار Star Trek: Discovery از سرویس آنلاین پارامونت پلاس پخش می‌شود. این ویدیوها با ارائه نگاهی جذاب به سیارات ناشناخته و مناظر ماورایی، رؤیایی بی‌سابقه‌ای را با نبردهای فضایی پیچیده و مرزهای کیهانی ارائه می‌کنند.

بخش webOS همچنین داستان‌های تخیلی را ارائه می‌دهد که مطمئنا دوست‌داران ماجراجویی را به خودش جلب می‌کند. صحنه‌هایی از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم بازدیدکنندگان را به چشم‌انداز حماسی سرزمین میانه می‌برد و احساس جذابیت غیر قابل مقاومتی از اکشن گسترده، سفرهای هولناک و ظهور یکی از بزرگترین شرورها یعنی ارباب تاریکی سائورون را به نمایش در می‌آورد.

علاوه بر این، طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای در اینجا کلیپی از Tekken 8 شاهد بودند، بازی‌ای که در ۲۶ ژانویه توسط Bandai Namco Entertainment عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که یکی از بهترین بازی‌های سال جاری میلادی در این ژانر باشد.

پلتفرم webOS ال‌جی در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و به‌عنوان پیشگامی جهانی با تکامل خودش به یکی از پرکاربردترین سیستم عامل‌های تلویزیون‌های هوشمند تبدیل شده که به طور مداوم در حال گسترش کاربران خودش است. این شرکت با داشتن مجموعه جذابی از محتواها برای تلویزیون‌های هوشمند خودش در سراسر جهان، با حفظ مشارکت ارزشمند با بیش از ۳۵۰۰ ارائه دهنده محتوا توانسته مجموعه گسترده‌ای از محتوا را ارائه کند. تعهد ده ساله ال‌جی به ایجاد روابط قوی با شرکای خدمات استریم تجربه سرگرمی خانگی را برای میلیون‌ها مشتری این شرکت در سراسر جهان افزایش داده است.

ال‌جی به حفظ جایگاه رهبری خودش در حوزه تجربه تماشا با پیشرفته‌های فناوری مدیریت محتوا متعهد است. ال‌جی از طریق تکامل مداوم webOS تلاش می‌کند تا با ارائه سرگرمی‌های بی‌نهایت و الهام‌بخش بی‌پایان به مشتریان، زندگی را غنی‌تر کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید