۱۹ دی ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس اولین تلویزیون شفاف OLED بی‌سیم جهان را معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس، از یک تلویزیون شفاف بی‌سیم با صفحه‌نمایش OLED رونمایی کرد که هنگام خاموش شدن به نظر می‌رسد ناپدید می‌شود.

بر اساس گفته ال‌جی الکترونیکس، LG Signature OLED T فناوری OLED شفاف را با انتقال و دریافت بی‌سیم AV ترکیب می‌کند و به بینندگان امکان می‌دهد فراتر از صفحه را ببینند و نیاز به سیم‌های قابل مشاهده در اطراف صفحه را از بین می‌برد.

این شرکت بر فناوری پیکسل‌های خود‌روشن تلویزیون تأکید کرد که با طراحی فوق‌العاده باریک، کیفیت تصویر عالی را حفظ می‌کند.

 

ال‌جی الکترونیکس می‌گوید این تلویزیون به لطف صفحه‌نمایش شفاف و فناوری بی‌سیم، به بینندگان امکان می‌دهد آن را به‌طور آزادانه در فضای زندگی خود، چه جلوی پنجره اتاق نشیمن و چه بین اتاق نشیمن و آشپزخانه، جابجا کنند.

LG Signature OLED T دو حالت نمایش متمایز ارائه می‌دهد: شفاف و سیاه.

در حالت شفاف، بینندگان می‌توانند از محتوایی که با صحنه‌ها یا آثار هنری از پنجره یا دیوار پشت تلویزیونشان همپوشانی دارد، لذت ببرند.

برای کسانی که اولویت بالاتری به کیفیت وضوح بالاتر می‌دهند، یک کلیک ساده روی کنترل از راه دور، صفحه را به حالت سیاه تغییر می‌دهد.

LG Signature OLED T که به پردازنده هوش مصنوعی به‌روزرس‌شده، Alpha 11، و سیستم عامل تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی الکترونیکس مجهز شده است، عملکردی چهار برابر بیشتر از نمونه‌های قبلی خود ارائه می‌دهد.

پردازنده Alpha 11 با تجزیه و تحلیل فیلم با جزئیات دقیق پیکسلی و اصلاح رنگ برای مطابقت با هدف سازنده با صدای فضایی غنی، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که LG Signature OLED T اواخر امسال به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید