۰۱ آبان ۱۴۰۱

پنل‌های OLED ال‌جی اولین تأیید «سیاهی کامل» را در صنعت کسب کردند

پنل‌های OLED صفحه‌نمایش ال‌جی اولین تأیید «سیاهی کامل» را در صنعت به دست آوردند. طیف وسیعی از پنل های 42 تا 97 اینچی موجود ال‌جی همگی با اختلاف زیادی امتیاز کسب کرده‌اند.

LG Display اولین شرکتی است که برای پنل‌های OLED خود تأیید «سیاهی کامل» را دریافت می‌کند.

UL Solutions، شرکت جهانی علم ایمنی و تست محصول، دامنه موجود پنل‌های 42 تا 97 اینچ OLED شرکت LG Display را ارزیابی کرد. سطوح مشکی در محیطی با نور روشن 500 لوکس که به منظور تقلید از اتاق نشیمن در روز روشن ایجاد شده بود، ارزیابی شد.

نتایج نشان داد که پانل‌ها به سطوح سیاه 0.15 نیت دست یافتند. مجموعه استاندارد برای Perfect Black 0.24 nit است، به این معنی که آنها 40٪ کمتر از مقدار مورد نیاز برای رسیدن به تأیید هستند.

LG Display توضیح داد که این امکان فراهم شده است و به لطف پیکسل‌های خودتابشی که می‌توانند به صورت جداگانه کنترل شوند، پنل‌های OLED LG Display نشتی نور و بازتاب نور خارجی را با خاموش کردن پیکسل‌ها برای دستیابی به کنتراست کامل سیاه و بی‌نهایت به حداقل می‌رساند.

جین مین کیو، رئیس بخش Life Display Promotion گفت:

«از طریق ارزیابی هدفمند و مبتنی بر علم UL Solutions، ثابت شده است که OLED صفحه نمایش ال‌جی اولین پنل است که سطح سیاه کاملی را ارائه می‌کند. باید انتظار داشته باشیم که LG Display علامت تایید Perfect Black را به تمام تلویزیون‌های 42 اینچ OLED یا بزرگتر خود در آینده نزدیک اضافه کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید