۰۲ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس در بزرگترین جشنواره فرهنگ کره در هند شرکت کرد

ا‌ل‌جی در جشنواره Rang De Korea شرکت کرد تا جدیدترین طیف محصولات خود را به نمایش بگذارد. غرفه ال‌جی با بیش از ۷۵۰۰ نفر جمعیت زیادی را به خود جذب کرد.

ال‌جی الکترونیکس، برند بادوام مصرف‌کننده پیشرو در هند، در جشنواره «رانگ دی کره»، بزرگترین جشنواره فرهنگ کره هند در مرکز خرید DLF Avenue، در تاریخ 15 تا 16 اکتبر 2022 شرکت کرد. غرفه ال‌جی و مجموعه تلویزیون‌های OLED Rollable و مجموعه Objet جدید OLED Pose TV را تجربه کرد که برای اولین بار در هند به نمایش درآمده بودند.

محصولات دیگری از جمله تلویزیون 88 اینچ 8K OLED، تلویزیون LG Flex، لپ‌تاپ LG Gram به همراه طیف جدید یخچال و ماشین لباسشویی ال‌جی نیز به نمایش گذاشته شد.

مسابقه کی پاپ که در طول جشنواره برای کودکان برگزار شد نیز جمعیت زیادی را به غرفه جذب کرد. در این رویداد بیش از 7500 نفر حضور داشتند.

رییس بخش بازاریابی شرکتی ال‌جی الکترونیکس هند گفت:

«ال‌جی به بازار هند متعهد است و سعی می کند بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. از طریق این جشنواره، هدف ما این بود که به مشتریان خود اجازه دهیم جدیدترین محصولات این برند را تجربه کنند. ما با استقبال چشمگیری از مشتریان خود مواجه شدیم و از همه کسانی که توانستند به غرفه ما برسند سپاسگزاریم.”

جشنواره Rang De Korea توسط Korean Cultural India به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی کره در هند برگزار شد. این مراسم شاهد اجرای پر انرژی از گروه های مختلف بود. علاوه بر این، این جشنواره شاهد مراسم عروسی سنتی کره‌ای و فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگری برای کودکان و بزرگسالان بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید