۰۲ آبان ۱۴۰۱

مانیتور همه کاره Libero جدید ال‌جی با نصب دوطرفه

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه مانیتورهای نوآورانه خود را با مدل LG Libero جدید (27BQ70QC) معرفی کرده است. لیبِرو با امکان مدیریت کارآمد فضا برای ایستگاه‌های کاری، راهکاری عالی و قابل تنظیم ارائه می‌دهد و در عین حال یک ابزار همه کاره برای انجام چند کار و کنفرانس از راه دور بدون تجهیزات اضافی ارائه می دهد تا به مصرف کنندگان اجازه دهد محیط کار خود را به راحتی بهینه کنند.

نصب جمع و جور و دو طرفه

مانیتور لیبرو که در بخش طراحی محصول جایزه طراحی Red Dot 2022 برنده شد، دارای پایه یکپارچه‌ای است که انتهای چپ و راست مانیتور 27 اینچی را به هم متصل می‌کند. این پایه با الهام از طراحی دسته کیف به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی مانیتور را حمل کرده و به راحتی به محل مورد نظر خود منتقل کنند. با استفاده از لوازم جانبی اختصاصی ارائه شده، Libero را می‌توان مانند یک تقویم بر روی یک پارتیشن آویزان کرد تا به طور موثر از فضا استفاده کند یا با چرخاندن پایه به پشت مانیتور روی میز نصب شود. کاربران می‌توانند موقعیت صفحه نمایش را با توجه به وضعیت خود با کج کردن آن به جلو یا عقب از 5- درجه تا 10 درجه تنظیم کنند.

راحتی و کنترل بیشتر

مانیتور Libero با ارتقای تجربه کنفرانس ویدیویی به سطح دیگر، دارای یک وب‌کم قابل جدا شدن با کیفیت Full HD، میکروفون یکپارچه و بلندگوهای استریوی داخلی 2 کاناله با Waves MaxxAudio است که آن را برای جلسات و کلاس‌های آنلاین ایده‌آل می‌کند. پورت USB Type-C امکان انتقال همزمان داده، اتصال نمایشگر و شارژ سریع 65 واتی را فراهم می‌کند و با یک کابل از لپ تاپ پشتیبانی چند سطحی ارائه می‌دهد.

طراحی شیک و نمایشگر باکیفیت

کاور پشتی طرح پارچه‌ای به طور یکپارچه در هر فضایی ادغام می‌شود. این مانیتور مجهز به صفحه نمایش 27 اینچی QHD (2560×1440) IPS با وضوح بالا، کیفیت تصویر بالا و دقت، روشنایی و کنتراست رنگ بی عیب و نقص را به لطف پوشش 99 درصدی طیف رنگ sRGB و سازگاری HDR10  ارائه می دهد. مانیتور Libero با داشتن حاشیه‌های باریک در دو طرف و بالای مانیتور، غوطه‌وری بیننده را برای تجربه کاری لذت بخش‌تر افزایش می‌دهد.

آقای لی چانگ ها، مدیر محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس (سنگاپور)، گفت:

«ال‌جی متعهد به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای مشتریان در این محیط کاری هیبریدی در حال تکامل است. مانیتور LG Libero جدید تجربه جدیدی را به مشتریان ارائه می‌دهد تا محیط کار خود را بدون توجه به فضایشان بهینه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید