۳۰ آذر ۱۴۰۱

اعلام برندگان مسابقه هنر دیجیتال WONDERBOX SHOWCASE ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس برندگان افتتاحیه مسابقه هنر دیجیتال “WONDERBOX SHOWCASE” را اعلام کرد.

ال‌جی الکترونیکس امریکا برندگان “LG Wonderbox Showcase” خود را اعلام کرد. این رقابت خلاقانه منحصر به فرد برای دانشجویان هنر در سطح کالج بود که رویکردهای نوآورانه‌ای را برای انتقال ایده‌های خود از طریق هنر دیجیتال سه بعدی تشویق می‌کند و روح نام تجاری “Life’s Good” ال‌جی را نشان می‌دهد.

آثار هنری برنده تا اواسط ژانویه در بیلبورد میدان تایمز ال‌جی نمایش داده می‌شوند. جوایز اهدا شده مقام اول، 25000 دلار بود. رتبه دوم 10000 دلار و رتبه سوم 5000 دلار. علاوه بر این، برندگان یک مانیتور 27 اینچ ال‌جی Ultrafine Nano 4K دریافت کردند که برای ایجاد هنر انیمیشن دیجیتال ایده‌آل است.

اثر هنری «کشتی موشکی» ساخته یک زوج از یوتا – ایوان وست از دانشگاه یوتا ولی و اشلی وست از دانشگاه بریگام یانگ، مقام اول را به خود اختصاص داد. ایوان یک طراح موشن (متحرک‌سازی) است که می‌خواهد عشق خود را به انیمیشن و طراحی در یک استودیوی طراحی متحرک‌سازی درجه یک دنبال کند و اشلی یک تصویرگر، هنرمند پارچه و طراح لباس است.

اثر هنری برنده در بیلبورد ال‌جی در جشنی در Marriott Marquis در میدان تایمز نشان داده شد. دانش‌آموزان، خانواده‌ها، دوستان و داوران از سراسر کشور پرواز کردند تا محتوای اصلی نمایش داده شده را برای اولین بار ببینند. پس از اعلام نتایج، برندگان چک‌های جایزه خود را از چولهو هو، معاون بازاریابی شرکت ال‌جی الکترونیکس ایالات متحده آمریکا، دریافت کردند.

آقای چولهو هو  گفت:

«در ال‌جی، ماموریت ما ساده است: نمایش «نوآوری برای زندگی بهتر» – نه فقط از طریق محصولاتمان، بلکه از طریق ابتکاراتی مانند این، که بستری را برای دانش‌آموزان و سازندگان ایجاد می‌کند تا نوآوری و خلاقیت خود را در فضایی با مقیاس بزرگ‌تر به نمایش بگذارند. اثر هنری برنده امسال واقعاً باعث می‌شود بینندگان از آنچه در آینده ممکن است الهام بگیرند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید