۰۱ مهر ۱۳۹۹

مانیتورهای UltraGear ال جی ؛ مخصوص گیمرهای مشکل‌پسند

گیمرها از مشکل‌پسندترین کاربرای مانتیورها هستند و استانداردها و سطح توقعشون خیلی بالاست. به عبارت دیگه، هر مانیتوری با هر مشخصه ساده و دم دستی نمی‌تونه راضیشون کنه!

مثلا یک گیمر حرفه‌ای دلش می‌خواهد بازی رو زندگی کنه! یعنی چی؟ یعنی این که میخواد تو بازی غرق بشه و بازی براش در حکم واقعیت باشه. خب، این ویژگی چیزی نیست که با هر مانیتور و نمایشگری بشه بهش دست پیدا کرد و نیاز به یه مانیتور با رنگ‌های زنده و طبیعی داره.

یه مثال دیگه می‌زنیم: یه گیمر می‌خواهد تمام اکشن‌ها و حرکات سریع و بدون هیچ تاخیر و پرشی جواب داده بشه و تا آخر بازی هیجان رو تجربه کنن. این قابلیت رو هم هر مانیتوری نداره!

اینها تنها چند نمونه از توقعات گیمرها بود تا شما متوجه باشین شرکتی که تولیدکننده مانیتوره با چه مشتریان سخت‌گیر و فهیمی مواجه هست! حالا که گیمرها از یک مانتیور اینقدر انتظارات بالایی دارند، باید مانیتوری طراحی و ساخته بشه که بتونه اونها رو راضی نگه داره و بتونن بهترین تجربه بازی‌های ویدیویی رو باهاش تجربه کنن.

119048959_176604293945044_6187285117413161145_n

مانیتور UltraGear ال‌جی درست همون چیزیه که یک گیمر می‌خواد و میتونه قانعش کنه!

این مانیتور نمایشگری داره که مجهز به فناوری Nano IPS هست و رنگ‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیزی رو بازتولید می‌کنه.

مهم‌تر از همه؛ در این مانیتور زمان سریع پاسخگویی و نرخ بازسازی یا ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز، که با اورکلاک تا ۱۷۵ هرتز هم می‌رسه، باعث میشه شما بهترین تجربه بازی رو داشته باشین و غرق بازی باشین.

 مانیتورهای UltraGear Nano IPS در دو سایز ۳۸ اینچ ( مدل ۳۸GL950G) و ۲۷ اینچ (مدل ۲۷GL850) از ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز، وضوح بالا (مدل ۳۸GL950G با ۳۸۴۰x 1600 پیکسل، مدل ۲۷GL850 با ۲۵۶۰x 1440 پیکسل) و گاموت رنگ وسیع (۹۸ درصد DCI-P3) برای ارائه تصاویر شفاف و زنده با جزییات زیاد و بدون پرش برخورداره.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید