۰۵ مرداد ۱۳۹۹

مانیتور گیمینگ جدید UltraGear ال جی ؛ کیفیتی فوق‌العاده در یک قاب

 مانیتور گیمینگ جدید UltraGear ال جی مدل 27GN950 معرفی شد. این مانیتور اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه Gray-to-Grey یا همان GTG گیمینگ است که می‌تواند مفهومی جدید از تجربه گیم را به گیمرها ارائه دهد.

برنده جایزه نوآوری CES در سال و برنده جایزه Red Dot Design، مدل 27 اینچی است که بیشتر با نام UltraGear معروف است و این مانیتور یک جانشین شایسته برای نسخه قبلی مانیتور گیمینگی است که در سال گذشته معرفی شد. مانیتور گیمینگ جدید UltraGear ال جی با نمایشگر پیشرفته IPS، کیفیت تصویری بالا، سرعت تبادل خیره کننده است که این امر باعث شده این برند به عنوان برترین طراح مانیتورهای بازی در ایالات متحده آمریکا شناخته شود.

مانیتور جدید UltraGear مبنی بر سرعت و نمایش رنگ‌های دقیق ساخته شده است تا وضوح 4K را با بیشترین تأثیر در بازی به نمایش بگذارد. ترکیب سرعت، وضوح بالا و پوشش 99 درصدی فضای رنگی DCI-P3 حس غوطه‌ور شدن در دنیای بازی را به گیمر منتقل می‌نماید و به لطف فناوری VESA Display Stream Compression یا DSC، مدل 27GN950 توانسته تصاویر را با کیفیت 4K UHD در عمق رنگی 10 بیتی با نرخ رفرش 144 هرتز از طریق کابل DP منتقل نماید.

LG-UltraGear_00

این مانیتور از کالیبراسیون سخت‌افزاری پشتیبانی کرده و صفحه نمایش اختصاصی Nano IPS این شرکت توانایی نمایش دقیق رنگ را دارد. با داشتن گواهینامه VESA DisplayHDR 600، مانیتور UltraGear 27GN950 سطح خاصی از کیفیت را به همراه دقت رنگی بالا، کنتراست پویا، درخشندگی بالا و طیف وسیعی از رنگ‌ها را به کاربر ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور سازگاری با NVIDIA G-SYNC بوده و از HDR پشتیبانی می‌کند تا با کاهش تکه تکه شدن صفحه کیفیت تصاویر را تضمین نماید و با قابلیت VESA DSC یک تجربه بازی بی‌نظیر و هیجان انگیز را به گیمرها ارائه ‌دهد.

این بسیار خوش حال کننده است که NVIDIA G-SYNC با پیشرفته‌ترین مدل UltraGear ال جی سازگاری دارد. گیمرها هنگام بازی کردن جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای که دارای ردیابی زمان واقعی با فناوری GeForce هستند، با این مانیتور تصاویری جذاب و واکنشی سریع خواهند داشت.

مانیتور گیمینگ جدید UltraGear ال جی با تشکر از صفحه نمایش بزرگ با وضوح تصویر 4K بهترین مانیتور برای کسانی است که می‌خواهند از بازی لذت ببرند. همانطور که گفته شد، نرخ رفرش خوب و وضوح تصویر بالا در این مانیتور یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از عمق رنگی 10 بیتی و کالیبراسیون سخت‌افزاری باعث شده تا این مانیتور بتواند رنگ‌ها را با دقت بسیار بالایی در هنگام کارهای ویدیویی سطح بالا به کاربر ارائه دهد.

LG-UltraGear_02-scaled

جانگ ایک هوا، معاون ارشد و رئیس بخش IT شرکت و رئیس تجارت الکترونیک ال جی اعلام کرد: آخرین مانیتور بازی ما کارایی بی‌نظیر را برای مصرف کنندگان ارائه می‌دهد، درست چیزی که از LG UltraGear انتظار می‌رود. سری مانیتورهای UltraGear مرزهای فناوری مانیتور را پیش خواهند برد و از مدل آخر این مانیتور از فناوری پیشرفته نمایشگر IPS یک میلی‌ثانیه GTG استفاده می‌کند تا بازی را در سطح بالایی نمایش دهد.

از امروز کاربران اروپای، آمریکای شمالی، آسیا و مناطق دیگر می‌توانند این مانیتور را در خرده فروشی‌ها مشاهده کنند. هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

مشخصات مانیتور UltraGear 27GN950:

  • نوع صفحه نمایش: Nano IPS
  • اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ
  • کیفیت تصویر: 4K UHD 3840×2160
  • روشنایی: 400 nits (معمول)
  • گامت رنگ: DCI-P3 با 98 درصد
  • بیت رنگی: 1.07 بیت
  • نرخ رفرش: 144 هرتز
  • زمان پاسخگویی: 1 میلی‌ثانیه GTG
  • HDR: از نوع VESA DisplayHDR 600
  • Adaptive Sync: سازگار با NVIDIA G-SYNC
  • پایه: Height Adjustable / Pivot / Tilt
  • اتصالات: HDMI x 2 / DP x 1 / USB 3.0 / H/P out Max Audio

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید