۰۴ شهریور ۱۳۹۵

عرضه محصولات LG SIGNATURE در IFA 2016 اروپا

محصولات LG SIGNATURE با شاهکار هنریشان در ساخت و طراحی زیبا به نمایش درمی‌آیند.

 ال‌جی برند درجه یک و پیشرفته محصولات خود با نام LG SIGNATURE را برای مشتریان اروپایی در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی می‌کند. این گالری در نمایشگاه برلین با عنوان The Art of Essence نمایانگر فلسفه طراحی و جوهره اصلی پیچیدگی و کلاس این محصولات خواهد بود.

برای معرفی برند LG SIGNATURE به اروپا به شیوه‌ای متمایز و هنری، ال‌جی با هنرمندان و مهندسان عالی‌رتبه‌ای که می‌توانستند داستان برند LG SIGNATURE را به سبکی جالب بیان کنند همکاری کرد. این شاهکار هنری شبیه به پرده نمایش (تئاتر) برای محصولات، نتیجه همکاری ال‌جی با استودیوی جمعی جیسون بروگز واقع در لندن است.

استودیوی جیسون بروگز برای تولید آثار نصب، دکوراسیون و تأسیسات مبتکرانه شهرت بین‌المللی دارد. استودیوی جیسون بروگز که یک پیشگام در فضای تودرتوی دورگه محسوب می‌شود نمادهای زیبا و فیزیکی برای محصولات LG SIGNATURE خلق کرده است. بر پایه همین تجربه، استودیوی جیسون بروگز به شیوه‌ای متفکرانه و اندیشمندانه تجربه‌ای چندحسی و پویا ساخته که جوهره هر کدام از محصولات LG SIGNATURE را با نور و حرکت و صدا بازگو می‌کند.

LG-SIGNATURE

برایان نا، مسئول بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «LG SIGNATURE ایده به ارمغان آوردن جوهره هر محصول را با خود دارد. بنابراین، کاملا به جا است که نمایشگاه اروپایی این مجموعه در چیدمانی هنری به نمایش رخ دهد. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که آثار خلق‌شده جیسون بروگز، که یک هنرمند فاضل و فرهیخته در این زمینه است، را در فضایی بی‌همتا به عنوان پرده نمایشی برای عرضه محصولات درجه یک خود در اروپا داریم.»

همکاری بروگز در این نمایشگاه حالتی هنرمندانه را ایجاد کرد که موقعیت برند LG SIGNATURE را نمایش می‌دهد و احساسات ناب و خالص مشتریانی که می‌خواهند بهترین چیزها را در زندگی خود داشته باشند را به خود جذب می‌کند. گالری LG SIGNATURE که در فضایی به وسعت 1375 مترمربع در باغ نمایشگاه و همجوار غرفه ال‌جی در سالن 18 مس برلین واقع شده است برای تمامی بازدیدکنندگان از IFA باز خواهد بود.

بروگز می‌گوید: «من از همکاری در این پروژه هنری بسیار هیجان‌زده هستم زیرا از مینیمالیسم محصولات و جوهر ذات و اساس شیوه عملکرد آنها الهام گرفته‌ام. با تفسیر هر محصول با کمک جنبه‌های زیبایی بی‌انتها، امیدوارم توانسته باشیم کیفیت هنرمندانه هر کدام از لوازم خانگی زیبا را بازگو کنیم.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین و مرغوب‌ترین برند ال‌جی، به وب‌سایت www.LGSIGNATURE.com  مراجعه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید