۱۲ مرداد ۱۴۰۱

ال‌جی و ارائه زندگی لوکس در آمستردام

سبک حجیم یا بلوکی مانعی برای طراحی داخلی خوب است. اگرچه این سبک ممکن است توصیف مناسبی از بسیاری از لوازم خانگی در گذشته باشد، اما مطمئناً در مورد جدیدترین محصولات لایف استایل LG SIGNATURE صدق نمی‌کند. این برند ممتاز با یافتن هارمونی کامل از فناوری و هنر، ارائه لوازم خانگی ظریف که با هر فضای داخلی ترکیب شده و آن را بهبود می‌بخشد، نامی برای خود ایجاد کرده است.

ال‌جی سیگنچر یک نمونه خیره‌کننده از آن است که اخیراً لوازم خانگی ظریف خود را در کنار مبلمان و لوازم خانه شگفت‌انگیز Molteni&C در شرکت طراحی داخلی ایتالیایی و مبلمان با کیفیت بالا Flagship Store در آمستردام به نمایش گذاشته است.

فروشگاه پرچمدار Molteni&C آمستردام به تازگی درهای خود را گشوده و اولین مشتریان خود را پذیرفته است. این فروشگاه 800 متر مربعی که سه طبقه از ساختمان نمادین آمستردام با طراحی وینی ماس را به خود اختصاص داده است، توسط Co van der Horst اداره می‌شود؛ یک شرکت داخلی که بیش از 117 سال است یک فروشگاه مفهومی بوتیک/نمایشگاه تخصصی در زمینه برندهای طراح معاصر را اداره می‌کند.

بازدیدکنندگان از فروشگاه پرچم‌دار Molteni&C که به تازگی افتتاح شده است، می‌توانند یک «محل رویایی» انتخاب‌شده مملو از مبلمان گران‌قیمت Molteni&C را تجربه کنند که هنرمندانه با محصولات زیبای ال‌جی سیگنچر تکمیل شده است. تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K، اولین تلویزیون 8K OLED با صفحه نمایش 88 اینچی خیره کننده، جذابیت مدرن و مینیمالیستی را به اتاق نشیمن اضافه می‌کند، در حالی که Wine Cellar شیک و یخچال پایین‌فریزر به طور یکپارچه با طراحی و دکوراسیون آشپزخانه شیک تلفیق می‌شود. تلویزیون ۶۵ اینچی QNED ال‌جی، تلویزیون ۷۷ اینچی ال‌جی OLED evo و نمایشگر انقلابی ال‌جی MAGNIT میکرو ال‌ای‌دی نیز خانه مفهومی باشکوه فروشگاه را زیبا کرده است.

بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر دیدن ویترین فوق‌العاده مبلمان و لوازم خانگی کاملاً هماهنگ، از مشاوره‌های طراحی و خرید مشاوران داخلی، معماران و دکوراتورهای متخصص در فروشگاه استفاده کنند. آنها همچنین می‌توانند محصولات LG SIGNATURE را خریداری کنند و راحتی، سبک و کیفیتی که این برند به آن معروف است را به خانه ببرند. این همکاری انحصاری قبلاً توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ به ویژه از سوی افرادی که راهکارهای زندگی طراحان را تحسین می‌کنند و همچنین کسانی که به دنبال بازسازی یا ارتقای محیط خانه خود هستند.

برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه‌های هیجان انگیز بیشتر از مبتکر سبک زندگی، با فراتر از اخبار در وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید