۲۳ خرداد ۱۴۰۱

زیبایی بی‌انتها در میلان به تجربه تبدیل شد

واژه هنری یا Artistry واژه‌ای مناسب برای توصیف همکاری بین LG SIGNATURE و Molteni&C S.p.A است، دو برندی که با دیدگاه زیبایی‌شناختی استثنایی و رهبری طولانی‌مدت در طراحی متحد شده‌اند. درست در زمان هفته طراحی میلان 2022، این دو برند دوباره دست به دست هم دادند تا تعریف جدیدی از هماهنگی کامل لوازم خانگی و مبلمان درجه یک را معرفی کنند. همکاری انحصاری هنر آنها را به سطح بعدی می برد – این بار، در صفحه نمایش بزرگ.

پروژه قایم باشک یا Hide and Seek محصول مشترک LG SIGNATURE و Francesca Molteni، بنیانگذار پروژه های MUSE Factory است. فرانچسکا یک کارگردان هنری و یک کارگردان بصری است که شهرت او در فیلم‌های طراحی و معماری فراتر از آن است. این مجموعه پیچیده بصری هفت دقیقه‌ای، مشارکت LG SIGNATURE و Molteni&C را به نمایش می‌گذارد و نگاهی جذاب به تمام آنچه این دو برند نشان می‌دهند دارد.

در 6 ژوئن، روزی که آغاز هفته طراحی میلان است، رسانه‌ها از سراسر کشور در نمایشگاه Signature Kitchen Suite میلان گرد هم آمدند تا اولین نمایش انحصاری Hide and Seek را تماشا کنند. این فیلم مطابق با عنوانش، شرکت کنندگان را در یک ماجراجویی جذاب هدایت کرد و امکانات جادویی ارائه شده از طریق پیوند کامل نوآوری‌های تکنولوژیکی و مهارت‌های برجسته را به تصویر کشید.

ویکی و مارتی، دو قهرمان جوان فیلم، بینندگان را به دنیایی شاد و خیال‌انگیز سوق می‌دهند. بازیگران مهم مکمل چیزی جز برجسته‌ترین محصولات LG SIGNATURE نیستند – LG SIGNATURE OLED R، اولین تلویزیون رول شونده، LG SIGNATURE OLED 8K، جدیدترین و بهترین محصول اضافه شده این شرکت به طیف متنوعی از ارائه‌های OLED. لوازم آشپزخانه ممتاز مانند یخچال ال‌جی SIGNATURE InstaView Door-in-Door و LG SIGNATURE Wine Cellar، ماشین لباسشویی و خشکشویی LG SIGNATURE و تصفیه کننده هوا LG SIGNATURE.

دو کودک آزادانه با وسایل ارتباط برقرار می‌کنند، درست همانطور که بازیگران مکالمات را رد و بدل می‌کنند. آنها با بازی مخفیانه، سرزمین رویایی خارق‌العاده‌ای را کشف می‌کنند که توسط نوآوری‌های پیشرفته LG SIGNATURE طراحی شده است. در تمام این مدت، نمایشگاه Molteni&C به عنوان یک پس زمینه چشمگیر عمل می‌کند و حال و هوای ظریفی را به صحنه می‌بخشد.

سپس مهمانان به منطقه SIGNATURE ال‌جی هدایت شدند؛ جایی که می‌توانستند تمام محصولات و تجربیات برند که در فیلم کوتاه به تصویر کشیده شده است را با اثاثیه Molteni&C بررسی کنند. علاوه بر این، یک نمایشگاه مجازی کاملاً فراگیر و تعاملی برای یک تجربه پنهان و جستجوی منحصر به فرد خود معرفی شد. فضای مجازی نوآورانه در 3 ژوئن راه اندازی شد و اکنون در وب سایت LG SIGNATURE در دسترس است.

در آینده نزدیک، همکاری درجه یک بین LG SIGNATURE و Molteni&C نیز در Contract Atelier در میلان، فضایی نوآورانه برای تجارت قراردادی، و Co van der Horst در آمستردام، فروشگاه مفهومی بوتیک – هر دو شرکای انحصاری ورزشی از جمله Molteni & C در دسترس خواهد بود.

هنوز چیزهای بیشتری در مورد همکاری‌ها و پروژه‌های LG SIGNATURE در دنیای طراحی و هنر وجود دارد – برای اطلاع از جدیدترین ها با بخش فراتر از خبر وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید