۲۲ خرداد ۱۴۰۱

ایربادهای LG TONE Free ؛ ساخته‌شده برای مکالمات با کیفیت

ایربادهای LG TONE Free FP5 از ژل‌های گوش فوق‌العاده راحت با درجه پزشکی برخوردارهستند که از سیلیکون غیر‌سمی و ضد حساسیت تولید شده‌اند و به شما اجازه می‌دهند نگرانی کمتری نسبت به استفاده از ایرباد در طول روز داشته باشید. مدل مناسب برای خود را در بین سه سایز انتخاب کنید.

*این ایرباد و هر یک از قطعات آن برای پیشگیری یا درمان هیچ بیماری در نظر گرفته نشده است؛ این یک ابزار پزشکی نیست یا نمی‌تواند جایگزین یک ابزار پزشکی شود.

*مواد اصلی موجود در ژل گوش سیلیکونی مطابق استانداردهای ISO 10993 و USP Class VI هستند.

طراحی حلزونی شکل

ایربادهای LG TONE Free از طراحی جدیدی برخوردار هستند که در گوش صدها نفر تست شده‌اند تا راحتی بی نظیری را در کنار شیک‌بودن برایتان فراهم کنند.

*این ایربادهای حلزونی شکل و منحصر به فرد ال‌جی در حال حاضر در اتحادیه اروپا، انگلستان، روسیه، استرالیا، چین و کره رجیستر شده است.

دارای ظاهری ایده‌آل

ما برای توسعه طراحی EarSeal در مدل LG TONE Free با آزمایشگاه مشهور فناوری طراحی ارگونومیک در کره واقع در POSTECH همکاری کرده‌ایم. ساختار هندسی سوراخ گوش و مجرای آن را در میان 300 نفر تحلیل و بررسی کرده‌ایم. تحلیل ارگونومیک

مدل‌های سه بعدی گوش، ما را قادر می‌سازند تا ایربادهایی را طراحی کنیم که راحتی مطلوب و ظاهری شیک برای کاربران فراهم کنند.

ساخته‌شده برای مکالمات با کیفیت

ایربادهای LG TONE Free دارای سه میکروفون هستند که برای کاهش نویز محیط و در عین حال افزایش وضوح صدای شما طراحی شده‌اند. مکالمات واقعی‌تر به نظر می‌رسند و صدای شما بلند و واضح شنیده می‌شود.

*میکروفون داخلی هنگام فعال‌شدن عملکرد ANC نویزهای ناخواسته را حذف می‌کند.

ایربادهایی که از حریم خصوصی شما محافظت می‌کنند.

اپلیکیشن TONE Free را باز کنید تا قادر به استفاده از حالت whispering در مدل TONE Free FP5 باشید. با فعال‌کردن whispering mode می‌توانید به آهستگی صحبت کنید و همچنان صدای شما بلند و واضح در سمت دیگر خط شنیده شود؛ تنها کافیست یکی از ایربادها را برداشته و نزدیک دهان خود مانند صحبت با میکروفون نگهدارید. بدون توجه به اینکه در کتابخانه باشید یا در مترو، مکالمه بین شما و طرف مقابل ادامه پیدا خواهد کرد.

طول عمر باتری

با آسودگی خاطر در کل روز از ایربادتان استفاده کنید.

ایرباد LG TONE Free با یک بار شارژ تا 22 ساعت قابلیت پخش دارد. 8 ساعت با شارژ خود ایرباد و 16 ساعت با شارژ اضافی از کیف شارژ.

*زمان پخش استاندارد هنگام گوش دادن به موسیقی

**باتری‌های ایرباد و کیف نگهدارنده هنگامی که عملکرد حذف نویز فعال خاموش باشد به ترتیب 10 و 22 ساعت دوام می‌یابند.

قابلیت شارژ سریع

شارژ LG TONE Free به اندازه قرار‌دادن کیف ایرباد روی پایه شارژ سریع و آسان انجام می‌شود. همچنین تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید تا یک ساعت از ایرباد استفاده کنید.

*پس از شارژ کیف به همراه ایربادهای درون آن تنها به مدت 5 دقیقه، از پخش موسیقی به مدت 1 ساعت لذت ببرید.

Fast Pairing؛ سریع و آسان

ایربادهای LG TONE Free به راحتی با ویندوز 10 و رایانه‌های شخصی Pair می‌شوند.

ضد آب

در هنگام ورزش که خیس عرق شدید نیز می‌توانید از ایربادهای LG TONE Free استفاده کنید و البته استفاده از آنها در زیر باران هم مشکلی ایجاد نمی‌کند. رتبه‌بندی IPX4 به این معنی است که در برابر تعریق و آب مقاوم هستند.

*رتبه‌بندی IPX4 برای مهار پاشیدن آب از هر جهت می‌باشد.

با استفاده از اپلیکیشن تجربه خود را از TONE Free کامل کنید.

با اپلیکیشن TONE Free صدای فراگیر را فعال و غیرفعال کنید یا شدت صدا را تنظیم نمایید. تنظیمات EQ برای سازگاری صدا مطابق با سلیقه خود درپخش موسیقی را تنطیم کنید. از game mode و whispering mode در TONE Free LAB لذت ببرید. همچنین با به روزرسانی‌های دوره‌ای نرم‌افزار از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنید.

با سیستم‌های صوتی خانگی ال جی توانایی لمس صدا را داشته باشید و با شنیدن جزئیات صدا حیرت زده شوید. ال جی با فناوری‌های برتر خود صدای HD را به گوش شما می‌رساند. سیستم‌های صوتی خانگی ال جی محل تلاقی صدا و زیبایی است.

می‌توانید پخش‌کننده Mp3 خود را به سیستم‌های های-فای ال جی وصل کنید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید و یا با بلندگوهای خطی از نهایت ظرافت شگفت‌زده شوید و همچنین با بلندگوهای داکینگ که با دو وظیفه پخش موسیقی و شارژ دستگاه شما را همراهی می‌کنند دیگر نگران از دست دادن شارژ باتری گوشی همراه خود نباشید.

همه سیستم‌های صوتی ال جی طراحی شده‌اند تا یک صدای باکیفیت و بدون نویز را به گوش شما برسانند تا از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود با کیفیت بالا و بیس عمیق لذت ببرید. انواع سیستم‌های صوتی ال جی را بررسی کنید و پی ببرید که چگونه ال جی با استفاده از فناوری‌های خاص خود صدایی شفاف و حرفه‌ای را به گوش شما می‌رساند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید