۲۱ مهر ۱۴۰۱

جدیدترین مدل TONE Free ال‌جی Fit راحتی بیشتری ارائه می‌کند

جدیدترین مدل TONE Free’s fit ال‌جی راحتی بیشتری ارائه می‌کند و در عین حال عملکرد را برای صدای بهتر و حذف نویز افزایش می‌دهد.

طراحی مناسب ایرباد­ها با همکاری آزمایشگاه فناوری طراحی ارگونومیک POSTECH کره جنوبی، دارای دقت ارگونومیک و شکل بهینه‌شده‌ای است که حس بهتری در گوش دارد. علاوه بر این، مدل‌های جدید هم کوچک‌تر و هم وزن سبک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند، به این معنی که کاربران می‌توانند برای مدت‌های طولانی با حواس‌پرتی کمتر، از TONE Free استفاده کنند. TONE Free’s Performance Fit راحتی در گوش را تضمین می‌کند و ارائه‌دهنده‌ی تجربه‌ی صدایی بهتر است.

مدل‌های جدید LG Tone Free همچنین با کیف شارژ UVnano عرضه می‌شوند که از اشعه UV برای تمیز نگه داشتن ایربادها از نظر بهداشتی استفاده می‌کند. فناوری UVnano جدید ال‌جی برای سال ۲۰۲۲ قابلیت ضدعفونی بیشتری دارد به طوری که تمام قسمت‌های ژل گوش را به طور کامل استریل می‌کند. علاوه بر این، سری T90 از ژل گوش ضد حساسیت و دارای تأیید پزشکی نیز استفاده می‌کند تا خطر تحریک پوست در کانال گوش را کاهش دهد.

راحتی فوق‌العاده‌ی کاربر یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی ایربادهای TONE Free ال‌جی است که اکنون از اتصال پیشرفته‌تر و سازگاری گسترده‌تری برخوردار است. قابلیت Plug & Wireless محفظه‌ی شارژ را قادر می‌سازد تا به عنوان فرستنده بلوتوث نیز ظاهر شود که برای عملکرد جدید و مفید Chat Function که برای تماس‌های کنفرانسی و چت با دوستان ایده‌آل است، بهبود یافته است. با کابل USB-C به AUX همراه، کاربران می‌توانند کیس ایرباد را به رادیو، تردمیل، سیستم سرگرمی داخل هواپیما و طیف وسیعی از محصولات دیگر متصل کنند تا از قابلیت‌های بی‌سیم و کیفیت صدای عالی لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید