۱۸ مرداد ۱۴۰۱

تجربه صدای بهتر و سبک زندگی پرتحرک با ایربادهای جدید TONE FREE ال‌جی

سری جدید محصولات ToneFree، بهترین تجربه‌ی شنیداری را با ترکیبی از کیفیت صدای فوق‌العاده، ANC سازگار و تناسب با فرم گوش شما، ارائه می‌کند.

مجموعه ایربادهای بی‌سیم TONE Free ال‌جی‌ الکترونیکس (ال‌جی) در سال ۲۰۲۲ تجربه‌ی صدای فوق‌العاده را با فناوری‌های صوتی پیشرفته، طراحی متناسب­تر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید و جدید ارائه می‌دهد. ایربادهای جدید TONE Free که تعهد همیشگی ال‌جی به نوآوری‌های کاربر محور را نشان می‌دهند، همراهان مناسبی برای سبک زندگی امروزی هستند.

مدل پرچم‌دار ایربادهای TONE Free امسال (T90) به لطف به‌روزرسانی­های فراوان، از جمله ساختار داخلی جدید با درایورهای بزرگ‌تر که به تولید Bass عمیق‌تر کمک می‌کند، صدای چشمگیری ارائه می‌دهند. با استفاده از گرافن، ماده پریمیومی که لرزش را کاهش می‌دهد و در عین حال کیفیت صدا را افزایش می‌دهد، T90 قادر است صدایی بسیار پویا و در عین حال متعادل و واضح تولید کند. ایربادهای T90 ال‌جی که از راه­کارهای مختلف برای راحتی گوش‌ها بهره می‌برند، از قابلیت‌ ارتقا صدای Meridian (HSP) نیز استفاده می‌کند؛ یک فناوری تخصصی از شریک قدیمی ال‌جی یعنی Meridian Audio که در ارائه صدای برتر سابقه‌ی درخشان دارد. با قابلیتHSP ، این ایربادها صدای طبیعی‌تری را ارائه می‌دهند – که این امر به کاربر این حس را می‌دهد که در حال گوش دادن به موسیقی از طریق سیستم صدای استریو واقعی است. علاوه بر این، فناوری Perfect Balance Meridian به ایرباد T90 این امکان را می‌دهد تا به تعادل صدا برسد.

علاوه بر این، ایربادهای T90 TONE Free Dolby Atmos ال‌جی اولین ایربادهای بی‌سیم دنیا هستند که از Dolby Head Tracking™ در همه محتواها و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند Dolby Head Tracking در حالی که کاربران در حال تحرک باشند صدا را دوباره کالیبره می‌کند تا تجربه‌ی صدای واقعی‌تری داشته باشند. بنابراین کاربران کاملاً در صدا غوطه‌ور می­شوند، فرقی هم نمی‌کند در حال گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا سریال‌های مورد علاقه خود و یا بازی‌های ویدیویی باشند .Dolby Head Tracking همراه با محتوای Dolby Atmos تجربه‌ی شنیدن صدا را بهبود می‌بخشد و جزئیات، عمق و وضوح باورنکردنی از صدا را ارائه می‌دهد. سری T90 اولین ایربادهای بی‌سیمی هستند که به Audio virtualizer مجهز شده‌اند که توسط Dolby به طور خاص برای ایرباد طراحی شده است .

علاوه بر این، T90 با Snapdragon Sound™ ۱عرضه می‌شود، به این معنی که کاربران می‌توانند سطحی از کیفیت صدا را که قبلاً فقط در ایربادهای سیمی موجود بود، تجربه کنند. به لطف داشتن صدای ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز با وضوح بالا، ایربادهای Snapdragon Sound ال‌جی دارای اتصال عالی، کیفیت صدای شفاف و تأخیر کم هستند که نه تنها برای گوش دادن به صدا، بلکه برای برقراری تماس صوتی و بازی نیز عالی هستند.

همچنین، ایربادهای بی‌سیم پریمیوم این شرکت، قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) را با الگوریتم Double Step ANC و Real Time ANC Optimizer ارائه می‌کنند. الگوریتم Double Step ANC یک فیلتر جدید با نرخ نمونه‌برداری بالاتر برای حذف موثرتر نویزهای خارجی و یک الگوریتم پیشرفته‌ی تشخیص نویز دارد. از طرفی، Real Time ANC Optimizer به طور خودکار و با تجزیه و تحلیل موقعیت گوشی‌ها در داخل گوش کاربر از طریق میکروفون‌های داخلی به تنظیم عملکرد ANC می‌پردازد.

جدیدترین مدل TONE Free’s fit ال‌جی راحتی بیشتری ارائه می‌کند و در عین حال عملکرد را برای صدای بهتر و حذف نویز افزایش می‌دهد. طراحی مناسب ایرباد­ها با همکاری آزمایشگاه فناوری طراحی ارگونومیک POSTECH کره جنوبی، دارای دقت ارگونومیک و شکل بهینه‌شده‌ای است که حس بهتری در گوش دارد. علاوه بر این، مدل‌های جدید هم کوچک‌تر و هم وزن سبک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند، به این معنی که کاربران می‌توانند برای مدت‌های طولانی با حواس‌پرتی کمتر، از TONE Free استفاده کنند. TONE Free’s Performance Fit راحتی در گوش را تضمین می‌کند و ارائه‌دهنده‌ی تجربه‌ی صدایی بهتر است.

مدل‌های جدید LG Tone Free همچنین با کیف شارژ UVnano عرضه می‌شوند که از اشعه UV برای تمیز نگه داشتن ایربادها از نظر بهداشتی استفاده می‌کند. فناوری UVnano جدید ال‌جی برای سال ۲۰۲۲ قابلیت ضدعفونی بیشتری دارد به طوری که تمام قسمت‌های ژل گوش را به طور کامل استریل می‌کند. علاوه بر این، سری T90 از ژل گوش ضد حساسیت و دارای تأیید پزشکی نیز استفاده می‌کند تا خطر تحریک پوست در کانال گوش را کاهش دهد.

راحتی فوق‌العاده‌ی کاربر یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی ایربادهای TONE Free ال‌جی است که اکنون از اتصال پیشرفته‌تر و سازگاری گسترده‌تری برخوردار است. قابلیت Plug & Wireless محفظه‌ی شارژ را قادر می‌سازد تا به عنوان فرستنده بلوتوث نیز ظاهر شود که برای عملکرد جدید و مفید Chat Function۲ که برای تماس‌های کنفرانسی و چت با دوستان ایده‌آل است، بهبود یافته است. با کابل USB-C به AUX همراه، کاربران می‌توانند کیس ایرباد را به رادیو، تردمیل، سیستم سرگرمی داخل هواپیما و طیف وسیعی از محصولات دیگر متصل کنند تا از قابلیت‌های بی‌سیم و کیفیت صدای عالی لذت ببرند.

به لطف Voice Pickup unit ، ایربادهای پریمیوم T90 همچنین تجربه تماس صوتی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند. واحد دریافت صدا هنگام صحبت کردن کاربر، صداهای محیط را تشخیص داده و به حداقل می‌رساند تا مکالمه و شنیدن صدای طرفین را آسان‌تر می‌کند. مدل‌های جدید TONE Free امکان استفاده مداوم تا ۹ ساعت را با یک بار شارژ کردن ارائه می‌کنند، در حالی که خود کیس نیز می‌تواند ۲۰ ساعت شارژ اضافی را فراهم کند. از سوی دیگر پس از قرار دادن ایرباد در کیف شارژ UVNano برای مدت حدود ۱ ساعت ، ایرباد شما کاملا شارژ می­شود۳.

سرانجام، در سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی سری جدید TONE Free ال‌جی )مدل‌های TF7 و (TF8 هستیم که برای سبک زندگی فعال امروزی طراحی شده‌اند و راحتی را حین فعالیت‌هایی مثل دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش در باشگاه فراهم می‌کنند. هر دو مدل از فناوری SwivelGrip استفاده می‌کنند – که کمک می‌کند ایربادهای را حتی در حین تمرین‌های شدید ورزشی، در گوش خود نگه دارید – و طراحی سبک وزنی را ارائه می‌دهد که باعث گردش بهتر هوا می‌شود.

علاوه بر این، مدل‌های جدید TONE Free عملکرد ANC ، صدای واضح با فناوری Meridian HSP و قابلیت‌های بهداشتی ژل‌های گوش ضدحساسیت و کیف شارژ UVnano ال‌جی را ارائه می‌کنند. ایربادهای TF7 و TF8 با استاندارد IP67 در برابر باران، پاشیده شدن قطرات آب، عرق و گرد و غبار مقاوم هستند تا بدون هیچ نگرانی دویدن یا ورزش کردن را برای کاربر آسان کنند.۴

مدل‌های TONE Free fit دارای حفظ شارژ باتری ۱۰ ساعته هستند (در مجموع تا ۳۰ ساعت با کیف شارژ). ایربادهای TF8 را می‌توان با استفاده از راه‌کار نوآورانه Plug & Wireless ال‌جی به نمایشگرهای تردمیل قدیمی‌تر و بدون بلوتوث نیز متصل کرد و در باشگاه از انجام تمرینات ورزشی لذت برد.

ایربادهای بی‌سیم TONE Free 2022 ال‌جی از اواخر ماه اوت در بازارهای بزرگ جهان عرضه خواهند شد.

۱) زمانی که دستگاه و ایربادها دارای گواهینامه‌ی Snapdragon Sound باشند می‌توان از مزایای کامل Qualcomm Snapdragon Sound™ ‌ استفاده کرد. دستگاه هایی که توسط فناوری Snapdragon Sound فعال نشده اند را نیز می توان در حالت Plug & Wireless استفاده کرد.

۲) قابلیت Voice chat فقط در صورت استفاده از کابل USB-C به USB-A موجود است.

۳) تا ۲۹ ساعت استفاده با ANC خاموش در دسترس است. با روشن بودن ANC، ایربادهای LG 2022 TONE Free تا ۱۵ ساعت زمان پخش را ارائه می‌کنند: ۵ ساعت با شارژ کامل و ۱۰ ساعت دیگر از طریق کیف شارژ.

۴)کیف شارژ ضد آب نیست. ایربادهای باید قبل از قرار دادن آنها در کیس کاملاً خشک شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید