۱۹ مرداد ۱۴۰۱

یک شب سرگرمی با LG SIGNATURE

ال‌جی اخیراً میزبان اعضای رسانه‌های بریتانیا و شرکای خرده‌فروشی LG SIGNATURE در BST Hyde Park، جشنواره موسیقی پیشرو در بریتانیا، بود که یک بار در سال به مدت چند هفته در هاید پارک لندن برگزار می‌شود تا از تجربه مجلل «میزبان ال‌جی سیگنچر» لذت ببرند. رویداد « money can’t buy » در یکی از هفت سوئیت هتلی کاملاً خصوصی و ویژه در کنسرت شصتمین سالگرد گروه راک بریتانیایی رولینگ استونز برگزار شد.

در مجموعه LG SIGNATURE، شرکت‌کنندگان می‌توانستند از نوشیدنی‌های مختلف بریتانیایی لذت ببرند و ویژگی‌های چشمگیر، عملکردهای منحصر به فرد و جنبه‌های طراحی LG SIGNATURE Wine Cellar برای نوشیدنی را امتحان کنند.

این رویداد همچنین فرصت مناسبی را برای معرفی ماشین لباسشویی و خشکشویی LG SIGNATURE به مردم بریتانیا ارائه داد؛ یک لباسشویی پیشرفته که تجربه زندگی نهایی را به افراد باهوش ارائه می دهد که هم کارایی و هم زیبایی بی‌انتهایش در خط مقدم فرآیند طراحی آن است. در حالی که یک درب شیشه‌ای مشکی و روکش مینای چینی به آن اجازه می‌دهد ظاهر لوکس خود را تکمیل کند، ماشین لباسشویی و خشک کن LG SIGNATURE با حداقل سطح سر و صدا و بهره‌وری انرژی با رتبه 4A برای محیط زیست مفید است.

کنسرت با اجراهای باورنکردنی از نوازندگان جوان و با استعداد از جمله سم فندر و کورتنی بارنت آغاز شد و پس از آن دو ساعت فراموش نشدنی رولینگ استونز با آثار کلاسیک خود صحنه را تکان داد.

این رویداد جدیدترین تجربه LG SIGNATURE Hosts برای ارائه دسترسی انحصاری به یکی از معتبرترین رویدادهای مورد تقاضا در بریتانیا بود. با ترکیبی یکپارچه از محصولات LG SIGNATURE که از نظر زیبایی‌شناختی با هر تجربه‌ای ترکیب می‌شوند، مشتریان می‌توانند به طور همزمان از درخشش نمایشگاه و دستگاه‌های ممتاز ال‌جی در یک مکان قدردانی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید