۲۷ دی ۱۳۹۵

برند LG SIGNATURE در CES 2017 هم شگفتی آفرید

ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 مانند هر سال از نبوغ و تبحر خود در عرصه فناوری پرده‌برداری کرد و محصولاتی در رسته لوازم خانگی و سرگرمی خانگی به نمایش گذاشت که عموم شرکت‌کنندگان را به شگفتی واداشت.

سال گذشته، ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی از مجموعه جدید محصولات خود تحت برند LG SIGNATURE پرده‌برداری کرد و امسال نیز این مجموعه را با محصولات بیشتر در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی 2017 به نمایش عموم درآورد و به مرور نیز بر تعداد اعضای این برند شگفت‌انگیز و لوکس افزوده خواهد شد.

 این برند جدید بهترین فناوری‌ها و بهترین طراحی را تحت یک نام واحد گرد هم آورده است. نگرش LG SIGNATURE این است که همیشه ناب و پیشرفته بماند و این در مورد جوهره یا ذات هر محصول صدق می‌کند. محصولات برند LG SIGNATURE شامل تلویزیون OLED زیبا مجهز به ۴K HDR، ماشین لباسشویی بسیار پیشرفته Twin Wash، یخچال بی‌نظیر با درب دولایه Door-in-Door، دستگاه تصفیه هوای دورگه مدرن، اجاق گاز با فر دوبل با امکانات غنی و یک ماشین ظرفشویی شاهکار TurboSteam می‌شود.

      چند ماه پیش، ال‌جی با یک فیلم تبلیغاتی رخدادهای زیادی از پرده‌برداری محصولاتش در شهرهای بزرگ دنیا را با هدف افزایش شناخت برند و نمایش فناوری و ابتکار همراه با مهارت و کلاس منحصربه‌فردش به نمایش گذاشت. 12-e1473833575432 شهرهای نیویورک، لندن، پاریس و اشتوتگارت بی‌شک مراکز جهانی خلاقیت و ابتکار هستند. این شهرهای سحرآمیز و مجذوب‌کننده موطن افراد خبره و ماهری هستند که بهترین‌های مد، طراحی، معماری، غذا، فرهنگ و البته فناوری را می‌آفرینند. ال‌جی، به عنوان بخشی از کمپین خود، از مکان جدید و خلاقانه‌ای پرده برداشت که کیفیت هنری محصولات LG SIGNATURE را با شاهکارهای معماری در شهرهای نام‌برده مقیاس می‌زند.   این کمپین ال‌جی که بر پایه جوهره و ذات خود محصولات ساخته شده بود این ایده را ساخته و پرداخته که بهترین محصولات الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی شباهت‌های زیادی با معماری‌های زیبا دارند.  

برند LG SIGNATURE با حفظ جوهره ذات هر محصول متعهد است زندگی مشتریان را بهتر کند و بالاترین درجه در عملکرد، طراحی کمینه‌گرا و ابتکار و نوآوری در استفاده را در اختیار مشتریان قرار دهد. قرار است این برند جدید و منحصربه‌فرد وارد کمپینی جهانی شود و در همان ابتدا بر تمایز خود با دیگر برندها متمرکز شود.

اصل همیشگی ال‌جی این است که اطمینان دهد جوهرۀ محصولاتش از خلق ایده تا تجربه مصرف‌کننده نهایی حفظ می‌شود. برند LG SIGNATURE تجسمی از هر چیزی است که برای ال‌جی اهمیت دارد و ال‌جی امیدوار است این فلسفه را به مشتریانی منتقل کند که محصولات عالی از برندهای قوی را تحسین می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید