۱۶ آذر ۱۳۹۵

تجربه چندحسی برای مشتریان اروپایی با نمایشگاه‌های خیابانی LG SIGNATURE

ال‌جی، در پی عرضه موفقیت‌آمیز محصولات برند LG SIGNATURE در امریکای شمالی، اکنون گالری محصولات پیشرفته LG SIGNATURE را  برای مشتریان اروپایی خود به نمایش درمی‌آورد تا تجربه این محصولات درجه یک و ممتاز را برای آنها فراهم کند.

از زمانی که گالری LG SIGNATURE در نیویورک امریکا عرضه شد با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و پس از آن وارد لس‌آنجلس، دِنوِر، واشنگتن دی.سی، تامپا و چند شهر دیگر شد.

lg-singature_image-of-catherine-deneuve-1024x684

در 30 نوامبر، محصولات LG SIGNATURE وارد پاریس شدند و در یک رخداد باشکوه با حضور هنرپیشه زن فرانسوی به نام کاترین دِنوو که 14 بار نامزد جایزه سزار شده و فلور پلرین، وزیر فرهنگ و ارتباطات فرانسه و 200 شرکت‌کننده دیگر شامل رئیس ال‌جی فرانسه، خبرنگاران و شرکای تجاری پرده‌برداری شدند. این گالری در 7 دسامبر در مرکز جرج پامبیدو در پاریس به نمایش عموم درخواهند آمد و سپس از 8 تا 14 دسامبر در CNIT La Défense عرضه می‌شوند.

lg_signature_paris-by-williamk-125-1024x684

گالری LG SIGNATURE در نمایشگاهی به مساحت 140 متر مربع که برای تأکید بر لوازم خانگی و تلویزیون پیشرفته و ممتاز این برند با الهام از جوهر ذات ال‌جی برای این محصولات طراحی شده است به نمایش درآمدند. ال‌جی همیشه مشتریان خود را با ارائه فرصت‌هایی برای تجربه برند جدید LG SIGNATURE از طریق نورپردازی، حرکت و جلوه‌های صوتی شگفت‌زده می‌کند و تجربه چندحسی خیره‌کننده‌ای را برای جلب توجه بیشتر مشتریان ارائه می‌دهد تا آنها ذات تلویزیون OLED، ماشین لباسشویی، یخچال و دستگاه تصفیه هوا را با حواس خود درک کنند.

lg-signature_-image-of-large-crowd-1024x778

پس از فرانسه، نوبت به انگلیس،آلمان و دیگر کشورهای اروپا خواهد رسید تا LG SIGNATURE را از نزدیک تجربه کنند.

lg_signature_paris-by-williamk-106-1024x684

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید