۲۹ فروردین ۱۳۹۵

خودنمایی محصولات برند LG SIGNATURE در اینوفست اروپا 2016 ال‌جی

برند LG SIGNATURE در جشنواره فناوری 2016 (اینوفست) ال‌جی که این بار در اروپا برگزار شد، با ماشین لباسشویی Twin Wash ، یخچال‌فریزر Door-in-Door و دستگاه تصفیه هوای خود جانی تازه به صنعت فناوری بخشید و پیشرفته‌ترین محصولات ال‌جی را به رخ بازدیدکنندگان اروپایی کشید.

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE نسخه پیشرفته Twin Wash ال‌جی است اما کمی پیچیده‌تر و مجهز به امکاناتی راحت‌تر از قبل. طراحی مینیمالیست در ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با رابط کاربری دایره‌شکل Quick Circle که روی درب شیشه‌ای با زاویه 17 درجه تعبیه شده است نمایش آسان را در هنگام ایستادن میسر می‌کند. درب این ماشین لباسشویی با فشاردادن باز می‌شود و دسترسی به فضای داخلی را در زمانی که لباس‌های زیادی را برای شستن و انتقال به ماشین لباسشویی حمل می‌کنید آسان می‌نماید. پوشش لعابی ظاهر زیباتری به این محصول می‌دهد و اثر انگشت و خش افتادن روی آن بر جا نمی‌ماند.

3

یخچال LG SIGNATURE نمایانگر تجسم ذاتیِ خلوص و تازگی است که هم ملموس است و هم انقلابی. طراحی درب دولایه Door-in-Door به عنوان روح ابتکار ال‌جی همیشه جایزه برده است و با افزودن قابلیت Knock-On Door-in-Door باعث می‌شود این طراحی یک گام به جلوتر برود. با استفاده از این ویژگی بخش درب دولایه با یک ضربه کوچک شفاف می‌شود و محتویات داخل آن نمایان می‌گردد. بنابراین، وقتی دستتان پر از خوراکی‌هایی است که از فروشگاه مواد غذایی خریده‌اید به راحتی می‌توانید درب را باز کنید و به فضای داخلی دسترسی داشته باشید.

lg-signature-air-purifier-1024x1024

دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE یک دستگاه الزامی برای آنهایی است که کیفیت هوای منزل برایشان اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید فرایند تصفیه هوا را از طریق پنل شفاف این دستگاه مشاهده نمایید. این محصول مجهز به قابلیت Aqua-Cyclone و شاخص Smart PM1.0  است. دستگاه تصفیه هوای ال‌جی بوهای زننده و نامطبوع و ذرات ریز گرد و غبار را که به ریزی یک میکرومتر هستند از خانه‌های شما حذف می‌کند.

۱ نظر

Pari ۵ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام ، لطفا اگه میشه راهنمایی کنین ، من بزرگترین مشکل رو با ماشین لباسشویی به اصطلاح مدرن و هوشمند ال جی پیدا کردم ، کلی پول دادم خریدمش ، حالا وقتی ماشین و قفل میکنم دکمه آن و آف شامل قفل نمیشه ، فقط برنامه ها قفل میشن ، وقتی بچم ماشین و خاموش میکنه از اول باید بهش برنامه بدم ، و اگه مثلا تایم شستشو یک ساعت باشه و ده دقیقه به اتمام کار مونده برنامه برمیگرده به اولش و دوباره یک ساعت شروع میشه ، این خیلی بده ، یعنی عملا قفل کودک معنایی نداره ، اکه برنامه قفل باشه و بچه نتونه دست بزنه با خاموش شدن ماشین دیگه چه فرقی میکنه من که باید قفل و خاموش کنم و دوباره برنامه بدم ، چه قفلیه دیگه ؟؟؟؟؟ فکر میکنین بشه براش برنامه ای رو تعریف کرد و از طریق بلوتوث یا هر راه دیگه ای بهش برنانه داد که عملکرد قفلش شامل دکمه پاور هم بشه ؟؟؟؟

نظر دهید