۳۰ فروردین ۱۳۹۵

معرفی اولین صفحه‌کلید بلوتوث 5 ردیفه و تاشوی دنیا توسط ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس Rolly Keyboard 2 را چندی پیش در کره جنوبی معرفی کرد.

این صفحه‌کلید بلوتوث که می‌تواند تا شود در 5 ردیف است و نسخه بهبود یافته Rolly Keyboard اصلی است که در گذشته معرفی شده بود و 4 ردیف داشت.

نسخه دوم از صفحه‌کلید رولی قابلیت حمل بسیار بالایی دارد، طراحی آن بسیار مبتکرانه است و به راحتی استفاده می‌شود. این صفحه‌کلید کامل 5 ردیف دارد و فاصله بین کلیدهای آن مانند فاصله کلیدها در لپ تاپ است. بنابراین، عددها و کاراکترهای خاص می‌توانند به راحتی تایپ شوند. علاوه بر این، این صفحه کلید از قابلیت باز شدن با یک ضربه برخوردار است و به آسانی تای آن باز می‌شود.

همچنین، این صفحه‌کلید به تلفن هوشمندی که نمایشگر آن 4 اینچ یا بالاتر است می‌تواند در جهت درازا متصل شود و همزمان از طریق بلوتوث با سه دستگاه ارتباط برقرار ‌کند. تغییر ارتباط بسیار آسان است و با قابلیت multi-pairing به راحتی صورت می‌گیرد. در مدل قبلی قرار گرفتن به حالت درازا پشتیبانی نمی‌شد و تنها می‌شد به دو دستگاه همزمان آن را متصل کرد.

این صفحه‌کلید با یک باتری ساده AAA می‌تواند حدود سه ماه و نیم دوام بیاورد. صفحه کلید رولی 2 ال‌جی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز سازگاری دارد.

۱ نظر

mary ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

قیمت لطفا

نظر دهید