۲۵ مهر ۱۴۰۲

4 فن‌آوری ضروری ال‌جی برای گذراندن یک سال تحصیلی پربار

با بازگشایی مدارس ممکن است احساس هیجان، اندوه و یا استرس به سراغتان بیاید. اما صرف‌نظر از این‌که چه احساسی دارید حتماً قصد دارید در خواندن دروس و انجام پروژه‌های خود بازدهی خوبی داشته و از ترم قبل بهتر باشید.

در اینجا چند فن‌آوری به شما معرفی می‌کنیم که با کمک آن‌ها سال تحصیلی پر باری داشته و در کلاس درس بدرخشید. همه چیز را آماده کنید و بهترین دانش‌آموز یا دانشجویی که می‌توانید باشید!

1- لپ‌تاپ LG gram برای مطالعه در هرجایی

به دنبال یک لپ‌تاپ جدید می‌گردید که وزن آن کمرتان را درد نیاورد و زیاد داغ نشود؟ LG gram یک انتخاب عالی برای شماست! لپ‌تاپ gram یک لپ‌تاپ باریک و بسیار سبک وزن است و کمتر از 3/1 کیلوگرم وزن دارد.

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بدون این‌که به کمر و شانه‌های خود آسیب بزنید لپ‌تاپ خود را همیشه به همراه داشته باشید. به علاوه، طراحی زیبای آن توجه همه را جلب کرده و شما را به تکنولوژی‌‌دوست‌ترین دانش‌آموز کلاس تبدیل می‌کند.

هیچ کابوسی بدتر از حمل لپ‌تاپی که همیشه به شارژرش نیاز دارد، نیست. با LG gram دیگر نگران این موضوع نباشید. این لپ‌تاپ یک باتری عالی و با دوام دارد. شما می‌توانید تا 5/19 ساعت بدون این که نیازی به شارژر داشته باشید از لپ‌تاپ خود استفاده کنید. در نتیجه می‌توانید اصلاً شارژر لپ‌تاپ خود را همراهتان نیاوردید!

ممکن است در مورد کارایی این لپ‌تاپ تردید داشته باشید. LG gram به پردازشگر Intel® Evo 11th Gen Intel® Core™ i7 و کارت گرافیک Iris® Xe مجهز است. این پردازشگر و کارت گرافیک عالی، انجام کارها و تولید محتوای حرفه‌ای با رزولوشن بالا را بسیار ساده‌تر می‌کند. با این عملکرد قدرتمند می‌توانید در هر جایی که هستید تکالیف درسی خود را انجام دهید!

2- مانیتور DualUp برای انجام تکالیف درسی

حال که یک لپ‌تاپ دارید ممکن است بخواهید میز مطالعه خود را به شکلی منظم و مفید بچینید. مانیتور DualUp یک انتخاب عالی است زیرا نسبت 16:18 منحصربه‌فرد آن به صورت ارگونومیک برای افزایش بهره‌وری شما طراحی شده است.

می‌توانید بدون این که نیاز باشد برای دیدن دو مانیتور مدام سر خود را بچرخانید، چندین پنجره را بدون اسکرول کردن زیاد در یک صفحه نمایش ببینید! این مانیتور برای دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های طراحی، بازرگانی و برنامه‌نویسی و کسانی که مجبورند به صورت هم‌زمان با چندین صفحه داده کارکنند، فوق‌العاده است.

شما می‌توانید با استفاده از پایه‌ منعطف مانیتور آن را به هر نحوی که بخواهید حرکت دهید. این کار به شما اجازه می‌دهد هر طور که راحت هستید بنشینید و از فضای میز خود حداکثر استفاده را داشته باشید.

با پنل SDQHD (2560 x 2880) Nano IPS می‌توانید کیفیت تصویر حیرت‌انگیزی را نیز تجربه کنید. رنگ‌های زنده و دارای نور آبی کم ال‌جی دارای تأییدیه ایمنی چشم از TÜV Rheinland Eyesafe®، تجربه تماشا را بسیار راحت‌تر می‌کنند. از کنترل آسان و اتصال USB Type-C™ و PBP و Built-in KVM نیز نمی‌توان گذشت! شما می‌توانید گوشی تلفن‌همراه خود را در حالی که داده‌های آن را جابه‌کا می‌کنید شارژ کنید و چند دستگاه را به طور هم‌زمان بر روی یک صفحه نمایش ببینید.

3- One: Quick Flex برای پروژه‌های گروهی

ما در حال حاضر در یک دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم اما هنوز گاهی به روش‌های آنالوگ نیز نیاز داریم. در پروژه‌های گروهی در مدارس و دانشگاه‌ها شما نیاز دارید اطلاعاتی را به صورت آنلاین جستجو کنید اما ناچار هستید نظرات و ایده‌های خود را برروی کاغذ بکشید یا بنویسید.

نظرتان چیست که هر دو کار را هم‌زمان و یک‌جا انجام دهید؟ با LG One: Quick Flex این امکان وجود دارد!

این محصول یک نمایشگر همه‌کاره 43 اینچی برای همکاری موثر است که به دوربین، میکروفون و بلندگوهای داخلی مجهز است و پروژه‌های گروهی شما را یکپارچه می‌کند. با این ویژگی‌ها برقراری ارتباط آنلاین هیچ دردسری ندارد.

صفحه نمایش به فن‌آوری لمسی In-Cell مجهز است بنابراین می‌توانید با قلم مخصوص، تمام آن‌چه را که نیاز دارید بکشید و بنویسید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نیاز را به موبایل هم گروهی‌های خود ارسال کنید.

همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد، انعطاف نیز دلیل بسیار خوب دیگری برای تهیه این محصول است. به لطف پایه چرخ‌دار می‌توانید نمایشگر را به هرجایی که می‌خواهید ببرید. چه این مکان یک سالن عمومی باشد و چه یک مکان‌ خصوصی. ارتفاع را بر حسب نیاز خود تنظیم کنید. فقط این نیست! شما حتی می‌توانید تا 360 درجه آن را بچرخانید. ویژگی‌ای که به شما امکان می‌دهد بر اساس محتوا یا ترجیح خود زاویه نمایشگر را تنظیم کنید.

با One:Quick Flex هم به ابزارهای آنالوگ دسترسی دارید و هم به ابزارهای دیجیتال و کار گروهی آسان‌تر از همیشه خواهد شد!

4- ایربادهای TONE Free برای زمان‌های تمرکز

از آن‌جایی‌که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید قطعاً به زمان‌هایی برای تمرکز کردن نیاز خواهید داشت. هدفون‌های بلوتوثی LG TONE Free می‌توانند به شما کمک کنند.

 

با ویژگی‌ حذف سروصدای محیطی می‌توانید صداهای بیرون را حذف کرده و بر روی چیزی که به آن گوش می‌دهید و کاری که در حال انجام آن هستید با حضور ذهن بیشتری تمرکز کنید. این هدفون‌ها از حالت محیط و حالت گفتگو نیز برخوردار هستند که می‌توانید بر حسب نیازتان از بین آن‌ها انتخاب کنید.

LG TONE Free می‌تواند به دستگاه‌های زیادی مانند کامپیوتر، تردمیل و کنسول‌ گیم وصل شود. حتی می‌توانید آن‌ها را به صندلی هواپیما وصل کنید و از آزادی کامل وایرلس و صدای عالی در هرجایی که می‌روید لذت ببرید و از این طریق بهداشت خود را نیز بهتر حفظ کنید.

بهترین نکته درباره ایربادهای وایرلس بلوتوثی این است که می‌توانید هر روز آن‌ها را مانند یک محصول نو استفاده کنید. معمولاً هدفون‌ها به راحتی آلوده می‌شوند اما تکنولوژی UVnano، 9/99% از باکتری‌ها را ظرف 5 دقیقه از بین می‌برد. فقط نیاز دارید که آن‌ها را در جعبه مخصوصشان قرار دهید. سری‌های ژله‌ای ضد حساسیت پزشکی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است که راحت قرار گرفتن آن در گوش را تضمین می‌کند.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید