۰۴ خرداد ۱۳۹۵

تعویض ماژول‌ها در G5 ال‌جی

با اینکه بیشتر فوت و فن‌ها مربوط به میانبرها و امکانات نرم‌افزاری می‌شود اما این یکی از قاعده مستثنی است و مربوط به سخت‌افزار ال‌جی G5 می‌شود. می‌خواهیم در این مطلب به شما آموزش دهیم که چطور ماژول‌های ال‌جی G5 را عوض کنید و از یک ماژول به ماژول دیگر تغییر وضعیت دهید؛ قابلیتی که به این آسانی‌هایی که فکر می‌کردید نیست.

قبل از تعویض ماژول بهتر است تلفن خود را خاموش کنید؛ هر چند از لحاظ فنی نیازی به انجام این کار نیست. اما احتیاط واجب است!

مرحله بعد، فشار دادن کلید آزادسازی برای بیرون آمدن بخش پایین است. وقتی ماژول آزاد شد، آن را به صورت کشویی بیرون بکشید و باتری را جدا کنید.

1456216060836

برای اینکه باتری را درست و به شیوه صحیح جدا کنید، باید قسمت انتهای گوشی را در یک دست بگیرید و باتری را در دست دیگر. سپس، به گونه‌ای عمل کنید که انگار تصمیم دارید باتری را خم کنید یا از وسط نصف کنید. به زور بیرون کشیدن باتری را اصلاً توصیه نمی‌کنیم زیرا نه تنها سخت است بلکه خطر شکستن اتصالات در اثر استفاده نادرست وجود دارد.

حالا با ماژول دیگری که در دست دارید فقط کافیست همین فرایند را به شیوه معکوس انجام دهید. باتری جدید را به ماژول متصل کنید و آن را سر جایش برگردانید و گوشی را روشن کنید.

۲ نظر

علی ۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام در لینک زیر می توانید به صورت تصویری نحوه تعویض ماژول ببینید

http://www.aparat.com/v/LY26R

علی ۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

http://www.aparat.com/v/ThmXO

نظر دهید