۲۵ فروردین ۱۳۹۵

چطور با LG 360 CAM کار کنیم؟

تا کنون شما باید مراحل زیادی طی می‌کردید تا تلفن هوشمند خود را به دستگاه‌های دیگر متصل کنید. راهی بس دشوار! اما با G5 و از طریق برنامه کاربردی LG Friends Manager این فرایند به سادگی هر چه تمام‌تر می‌شود…

LG 360 CAM یک دوربین کامپکت با زاویه 360 درجه است که به دوربین‌های زاویه عریض یا واید 13 مگاپیکسل 200 درجه، باتری 1200 میلی‌آمپر و 4 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و به سهولت با کارت میکرواس‌دی تکمیل می‌شود.

LG 360 CAM می‌تواند به راحتی به ال‌جی G5 متصل شود و سهولت در خلق محتوای 360 درجه را برای کاربران فراهم کند. LG 360 CAM ویدئوی 2K و ضبط کانال فراگیر یا ساراند 5.1 روی سه میکروفون را میسر می‌کند تا کاربران بتوانند بدون زحمت محتوای 360 درجه باکیفیتی را تولید کنند. این تصاویر از طریق بلوتوث از ماژول به گوشی G5 انتقال می‌یابند.

lg-360-cam

راهنمای کار با LG 360 CAM

ماژول LG 360 CAM  با طراحی جمع‌وجورش را در دست بگیرید. قاب محافظ آن را در بیاورید و کلید Power تعبیه‌شده در کناره را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. برای عکاسی و فیلم‌برداری دکمه‌ای که در جلوی دستگاه وجود دارد را فشار دهید. کلید Power یا خاموش/روشن را حدود یک ثانیه نگه دارید تا حالت ذخیره انرژی فعال شود.

قاب محافظه به منزله یک سه‌پایه نیز هست. ماژول LG 360 CAM را داخل آن قرار دهید تا آماده فیلم‌برداری شوید. با ضربه زدن بر روی کلید خاموش/روشن یا کلید جلو دستگاه از حالت ذخیره انرژی خارج می‌شود.

به Friends Manager متصل شوید و همه قابلیت‌های ماژول LG 360 CAM خود را با آن و بدون هیچ مرحله پیچیده‌ و اضافی کنترل کنید.

حالا بیاید عکس بگیریم. برای عکس‌برداری، فقط کافیست روی کلید جلوی دستگاه یک ضربه سریع وارد کنید و برای فیلم‌برداری بیش از یک ثانیه کلید را نگه دارید. حتی با استفاده از G5 هم می‌توانید عکس بگیرید. عکس بگیرید و مکث کنید. خیلی هم راحت.

زندگی خوب است؛ اگر بیشتر بازی کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید