۱۶ بهمن ۱۴۰۱

لوازم خانگی ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2023 تحسین شدند

نمایشگاه صنعت لوازم حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS 2023) به تازگی برگزار شد و لوازم خانگی ال‌جی به خاطر طراحی و عملکرد خودشان مورد تحسین قرار گرفتند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین مجموعه لوازم آشپزخانه خودش را در نمایشگاه صنعت لوازم حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS 2023) به نمایش در آورد. در این نمایشگاه که در لاس وگاس ایالت نوادای آمریکا برگزار شده بود،‌ یخچال فریزر ضد عمق جدیدی با طراحی پیشرفته و نگهداری بالای مواد غذایی و همچنین وسایل آشپزی با فناوری‌های پیشرفته حوزه پخت و پز به نمایش گذاشته شدند. این لوازم خانگی ترکیبی ماهرانه از طراحی و عملکرد هستند و راحتی و آرامش بیشتری را برای آشپزهای خانگی فراهم می‌کنند.

یخچال فریزر شیک و جادار جدید ال‌جی

یخچال فریزر LG Counter-Depth MAX InstaView با پنل آینه‌ای اینستاویو ال‌جی، طراحی درب تخت و همچنین دستگیره‌های جیبی مخفی توانسته ظاهری براق و توکار را از خودش به نمایش بگذارد و سبکی پیچیده و جذاب را به آشپزخانه ببخشد. صفحه شیشه‌ای براق با پوشش آینه‌ای و حاشیه فولادی ضد زنگ تمام درب سمت راست یخچال را می‌پوشاند و این در حالی است که با دوبار ضربه زدن به این پنل، مصرف‌کننده می‌تواند به راحتی محتویات داخل یخچال را بدون نیاز به باز کردن درب آن مشاهده کند.

این کار علاوه بر اینکه بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد، از اتلاف غیرضروری هوای سرد داخل یخچال جلوگیری می‌کند و در صرفه‌جویی انرژی نیز مفید است. یخچال فریزر جدید ال‌جی با حالت ضد عمق، ظرفیت بسیار خوبی برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها دارد و در حقیقت، کاهش عمق این یخچال در مقایسه با مدل‌های درب فرانسوی معمولی، هیچ تاثیری در کاهش ظرفیت آن نداشته است.

ال‌جی برای اینکه بتواند فضای ذخیره‌سازی در داخل این یخچال را به حداکثر برساند، جندین قطعه اصلی و مرکزی آن همچون مجرای هوای سرد و اِواپراتور را دوباره از نو طراحی کرده تا کوچکتر و باریک‌تر باشند. علاوه بر این نیز با اعمال عایق تقویت شده توانسته ضخامت نیز کاهش بدهد.

با وجود اینکه فضای داخلی گسترده این یخچال حدود ۲۵ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به مدل‌های ضد عمق قبلی ال‌جی دارد اما همچنان درب جدید فرانسوی آن به هنگام باز شدن کوچکتر است که باعث می‌شود فضای کمتری را در داخل آشپزخانه اشغال کند. این یخچال فریزر همچنین می‌تواند چهار نوع یخ شامل مکعبی، خرد شده، مینی مکعبی و یخ خاص و انحصاری ال‌جی را تولید کند که گزینه‌های بیشتری را متناسب با شرایط خاص فراهم می‌آورد.

فناوری آشپزی خانگی بدون دردسر

اجاق گاز دوجداره ترکیبی و اجاق گاز دوبل کشویی الکتریکی اینستاویو ال‌جی در غرفه این شرکت در نمایشگاه KBIS 2023 به نمایش گذاشته شدند. اجاق گاز دو جداره ترکیبی اینستا‌ویو ال‌جی (InstaView Combination Double Wall Oven) طراحی مدرن و تمیزی دارد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد «دوبار ضربه زدن به درب آن» نیز این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا بدون ایجاد اختلال در دمای پخت و پز و خروج هوای گرم داخل، بتواند وضعیت غذا را بررسی کرد.

این اجاق گاز و فِر جدید همچنین به Steam Sous Vide مجهز است که یک حالت پخت و پز نوآورانه به شمار می‌رود و با اعمال حرارت دقیق روی غذا این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا در داخل خانه بتواند غذاهایی با کیفیت رستوران‌ها بپزد. حالت اجاق گاز سریع LG TurboCook نیز به مصرف‌کننده این اجازه را می‌دهد تا غذاهای خودش را در این فِر چهار برابر سریع‌تر از فرهای معمولی طبخ کند. این حالت بدون اینکه تاثیری در کیفیت غذا داشته باشد، سرعتی همچون مایکرویو دارد.

با حالت آشپزی گرمایش مادون قرمز (Infrared Heating) نیز شما می‌توانید با سرعت بسیار زیاد غذاها را گرم کنید، در حالی که کیفیت غذا همچون فِر باقی می‌ماند. این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و سریع‌تر غذا را بخورید. کسانی که طعم و بافت غذاهای سرخ شده را دوست دارند نیز می‌توانند از حالت Air Fry در این اجاق گاز و فِر بهره ببرند و غذاهای ترد و خوش طعم با چربی کمتر و بدون نیاز به پیش گرم کردن را برای خود تهیه کنند.

اجاق گاز و فر دوبل کشویی الکتریکی اینستاویو ال‌جی (InstaView Electric Double Slide-in Range) با ظرفیت ۷.۳ فوت مکعبی خودش راحتی بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و پخت چندین غذا را به طور همزمان فراهم می‌آورد. این نوع اجاق گاز همچنین از فناوری LG’s ProBake Convection بهره می‌برد تا غذاها سریع و کامل‌تر پخته شوند و مصرف‌کننده بتواند از غذاهای خوشمزه و یکنواخت لذت ببرد.

به لطف فناوری مشعل برقی UltraHeat ال‌جی، قدرت پخت و پز در این اجاق گاز و فر افزایش داشته و زمان پخت نیز کاهش پیدا کرده است. این باعث شده تا انعطاف‌پذیری بیشتری روی کنترل حرارت برای جوش فوق‌العاده سریع و جوشیدن بدون سوختگی وجود داشته باشد.

استفاده از اپ ThinQ جهت کنترل و مراقبت

تمام این لوازم خانگی و آشپزخانه مجهز به ThinQ هستند که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا عملکردهای مهم لوازم را از طریق تلفن‌های هوشمند خود رصد و کنترل کنند. دو اجاق گاز و فر معرفی شده در بالا نیز از ویژگی ThinQ Recipe برخوردار هستند که بیش از ۱۸۰۰۰ دستورالعمل آشپزی هوشمند تعاملی و بیش از ۱۰۰۰۰ دستورالعمل آشپزی قابل خرید را ارائه می‌کند.

این دستورالعمل‌ها همگی توسط SideChef ارائه شدند و این ویژگی ThinQ ال‌جی این اجازه را به مصرف‌کننده می‌دهد تا بتواند با متمرکز کردن تمام خدمات و محتوای آشپزخانه هوشمند ال‌جی در یک مکان، تجربه آشپزی راحت‌تر و کامل‌تری داشته باشد. علاوه بر این، ویژگی ThinQ Care لوازم خانگی را نظارت می‌کند و کاربر را از مصرف، نگهداری و همچنین تشخیص‌های زودهنگام خرابی وسایل مطلع می‌کند. این ویژگی به صاحبان لوازم خانگی کمک می‌کند تا نیازهای این لوازم را به خوبی درک کنند، از هر گونه مشکل بالقوه جلوگیری به عمل بیاورند و کارکرد لوازم خانگی ال‌جی را در بهترین حالت حفظ کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید