۱۷ بهمن ۱۴۰۱

راهکارهای انرژی ال‌جی با فرویدنبرگ قراردادی بلند مدت امضا کرد

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی با شرکت فرویدنبرگ جهت تأمین ماژول‌های سلول باتری قراردادی دراز مدت با یکدیگر به امضا رساندند.

قرارداد به امضا رسیده بین شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی (LG Energy Solution) و شرکت سیستم‌های برق الکترونیکی فرویدنبرگ (Freudenberg e-Power Systems) به مدت چندین سال و در راستای تأمین ماژول‌های سلول باتری لیتیوم یونی است. با ظرفیت کل ۱۹ گیگاوات ساعت، شرکت فرویدنبرگ در حال گسترش ظرفیت‌های خودش برای پاسخگویی به تقاضاهای فزاینده و تضمین بهترین عرضه محصولات برای مشتریان در کاربردهای مختلف وسایل نقلیه تجاری همچون کامیون‌ها و اتوبوس‌ها در اروپا و آمریکای شمالی است.

امضای این قرارداد نقطه عطف مهمی برای هر دو شرکت در گسترش رانندگی الکتریکی پایدار در زمینه پرتقاضای وسایل نقلیه تجاری به شمار می‌رود. گروه تجاری سییستم‌های برق الکترونیکی (e-Power Systems Business Group) متعلق به شرکت فرویدنبرگ یکی از پیشتازان بازار برای سیستم‌های انرژی کربن خنثی در این بخش محسوب می‌شود و این در حالی است که استحکام و دوام باتری‌ها را به طور ویژه‌ای در این بازار پرتقاضا بالا برده است. این شرکت برای اینکه بتواند از مشتریان خودش با بهترین کیفیت و راهکارهای نوآورانه و مقرون به صرفه پشتیبانی کند، با شرکت LGES همکاری کرده، شرکتی که یکی از تولیدکننده‌های برتر باتری‌های لیتیوم یون در جهان به شمار می‌رود.

همکاری بین این دو شرکت به منظور تأمین ماژول‌های سلول باتری لیتیوم یون است که خواص موجود در آن‌ها باعث شده تا برای استفاده در وسایل نقلیه تجاری بسیار مناسب باشند. به عنوان مثال برای یک وسیله نقلیه تجاری، باتری توان عملیاتی انرژی بسیار بیشتری را تحمل می‌کند که می‌تواند تا ۱۱ برابر یک خودروی سواری باشد.

ماژول‌های پیل باتری توسط شرکت LGES تأمین شده و توسط شرکت فرویدنبرگ در بسته‌های باتری‌شان جای می‌گیرند. این کار به مشتریان این شرکت در بازار کامیون و اتوبوس راهکارهای کاملا مهندسی‌شده‌ای برای رانندگی همچون سیستم مدیریت هوشمند باتری، خنک‌کننده، تله‌ماتیک و سایر عناصر مرتبط را ارائه می‌دهد.

این مارژول‌های باتری در کارخانه XALT شرکت فرویدنبرگ در میدلند، میشیگان در ایالات متحده آمریکا مونتاژ خواهند شد. شرکت فرویدنبرگ اخیرا این کارخانه را خریداری کرده و با این کار نیز سرمایه‎‌گذاری دو رقمی بیشتری برای توسعه تجارت باتری و ظرفیت‌های موجود آن کرده است.

دکتر مکس کلی مدیر شرکت «سیستم‌های برق الکترونیکی فرویدنبرگ» در همین راستا اظهار داشته:

«همکاری با شرکت «راهکارهای انرژی ال‌جی» توانایی باتری‌های ما برای بازار اتوبوس و کامیون را افزیش می‌دهد. ما با هم می‌توانیم طیف بی‌نظیری از راهکارها و محصولات را به مشتریان خود به خصوص در راستای تقاضاهای موجود در بازار ارائه بدهیم.»

مدیر بخش باتری‌های پیشرفته خودرو در شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی» یعنی دونگ میونگ کیم نیز در همین راستا اظهار داشته:

«همکاری ما با شرکت FEPS سکوی پرتابی برای پیشروی در بازار باتری‌های خودروهای تجاری به شمار می‌رود، بازاری که پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد. ما به همراه شرکت فرویدنبرگ تلاش خواهیم کرد تا از طریق قابلیت‌های متمایز انباشته شده در کل زمینه‌های مرتبط با باتری همچون سلول‌های باتری، ماژول‌ها، پک‌ها و BMS راهکارها و محصولات بی‌نظیری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.»

با این قرارداد، دو کمپانی بر همکاری خود و همچنین ادامه دادن به سمت تحول در راهکارهای رانندگی پایدار و بدون آلایندگی برای وسایل نقلیه تجاری ادامه می‌دهند. نیلز مارتنز مدیر شرکت «سیستم‌های برق الکترونیکی فرویدنبرگ» در مراسم امضای قرارداد گفته بود:

«مراسم امضای رسمی این قرارداد روز بسیار خاصی برای ما به شمار می‌رود چراکه گام استراتژیک مهم دیگری برای ارائه بهترین راهکارهای باکیفیت در زمینه باتری را برداشتیم. ما در این زمینه با یکی از تولیدکنندگان پیشگام باتری در جهان یعنی LGES همکاری خود را شروع کردیم و به سمت آینده حرکت می‌کنیم.»

سیستم‌های باتری فرویدنبرگ از جمله شرکت‌های پیشگام در بازار به شمار می‌رود و قرارداد بلندمدت این شرکت با «راهکارهای تجاری ال‎جی» نیز نشان‌دهنده اهمیت استراتژیک و پتانسیل رشدی است که شرکت فرویدنبرگ در زمینه راهکارهای حمل و نقل الکترونیکی می‌بیند. شایستگی و قدرت نوآورانه سیستم‌های شرکت فرویندبرگ در فناوری باتری و سلول سوختی سبب شده تا این شرکت متمایز و در زمینه بخش حمل و نقل الکتریکی خودروهای سنگین پیشگام باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید