۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی در نمایشگاه CASACOR ترکیبی از فناوری و طراحی مدرن را به نمایش گذاشت

نمایشگاه کاساکور (CASACOR) بزرگترین نمایشگاه یکپارچه معماری، طراحی داخلی و محوطه‌سازی در آمریکای لاتین به شمار می‌رود که سال گذشته میلادی ۳۵مین سالگرد خودش را جشن گرفت. این رویداد گسترده در بین ماه‌های ژوئیه و سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در شهر سائوپائولوی برزیل برگزار شد و بیش از ۶۰ پروژه معماری و طراحی را در معرض نمایش گذاشت و بیش از ۱۱۵ هزار نفر نیز به صورت حضوری از این نمایشگاه دیدن کردند.

برای چهار سال متوالی، شرکت ال‌جی برزیل (LG Brazil) شریک رسمی نمایشگاه «کاساکور» بوده و در این نمایشگاه نیز غرفه‌ای از سبک زندگی شیک را به نمایش در آورده که ترکیبی از طراحی داخلی مدرن با نوآوری‌های پیشرفته خانه با سری محصولات ال‌جی سال ۲۰۲۲ است.

این غرفه یا نمایشگاه ال‌جی در «کاساکور» به عنوان خانه سرخابی ال‌جی (LG Magenta House) نامیده می‌شود و توسط معماری به نام اتو فلیکس طراحی شده است. فضای ۴۱۵ متری موجود به یک محیط سرپوشیده بسیار خیره‌کننده تبدیل شده که با اثاثیه‌های زیبا و موثر و همچنین راهکارهای سبک زندگی ممتاز ال‌جی کامل‌تر شده است.

از جمله این اثاثیه و وسایل نیز می‌توان به تلویزیون OLED سری گالری G2، OLED Objet Collection Posé، یخچال ساید بای ساید، استایلر ال‌جی، ماشین لباسشویی هوشمند WashTower، تصفیه‌کننده هوای ۳۶۰ درجه PuriCare و همچنین سیستم تهویه مطبوع ARTCOOL اشاره کرد. لوازم مدرن شرکت ال‌جی کاملا با مجموعه‌ای از مبلمان قدیمی و اشیاء داخلی ترکیب شده‌اند تا فضایی راحت، بسیار زیبا و جذاب را خلق کنند.

چیدمان «خانه سُرخابی ال‌جی» حول یک جزیره مرکزی متمرکز شده که فضای داخلی را به اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و اتاق لباس تقسیم کرده است. نمای این پروژه نیز از دیوارهایی است که به طور کامل از آجرهای شیشه‌ای شفاف ساخته شده‌اند. این کار این امکان را می‌دهد تا نور طبیعی و گرما به داخل بیاید و در عین حال،‌ حریم خصوصی افراد داخل حفظ شود.

برای طراحی «خانه سرخابی ال‌جی» در نمایشگاه «کاساکور» از ساختمان کونجونتو ناسیونال (Conjunto Nacional) الهام گرفته شده که در دهه پنجاه میلادی تکمیل شده بود و یکی از اولین ساختمان‌های مدرن و چند منظوره شهر سائوپائولو بوده است. غرفه «خانه سرخابی ال‌جی» در این نمایشگاه توانست جایزه VEJA SP برای بهترین محیط را در بخش «بهترین سوئیت» دریافت کند. همچنین از سوی پلتفرم جهانی آرچلو (Archello) که افراد حرفه‌ای در زمینه معماری، مجسمه‌سازی، نقاشی و مهندسی را به یکدیگر مرتبط می‌کند، غرفه ال‌جی جایزه بهترینِ سال ۲۰۲۲ میلادی را دریافت کرد.

در طول نمایشگاه «کاساکور» در سال ۲۰۲۲، ال‌جی همچنین فاز بعدی « سرخابی» (برنامه‌ای ارتباطی که برای طراحان داخلی و معماران است) را با راه‌اندازی پلتفرمی تازه اعلام کرد، پلتفرمی که محتوای اختصاصی، تخفیف‌های ویژه، مزایای انحصاری و آموزش‌های تخصصی به افراد حرفه‌ای در این زمینه ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید