۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی جدیدترین محصولات گرمایش و تهویه هوا را در AHR 2023 به نمایش گذاشت

ال‌جی در نمایشگاه AHR 2023 با به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات گرمایش و تهویه هوای خود، حضورش در این بازار جهانی را تقویت کرده است.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در غرفه خودش در نمایشگاه تأسیسات تهویه هوای گرمایشی – سرمایشی (AHR Expo 2023) جدیدترین محصولات و راهکارهای گرمایشی، تهویه هوا و همچنین تهویه مطبوع را در معرض نمایش قرار داده است. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد حوزه گرمایش و تهیه هوا (HVAC) در آمریکا شناخته می‌شود و از تاریخ ۶ تا ۸ فوریه سال جاری میلادی در آتلانتا در جریان است. راهکارهای سفارشی شده و کارآمد ال‌جی برای کاربردهای تجاری و مسکونی در دو غرفه نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده‌اند که شامل غرفه راهکارهای HVAC و غرفه راهکارهای ترکیبی است.

ال‌جی در غرفه راهکارهای HVAC تعدادی محصولات و راهکارهای جدید در سال ۲۰۲۳ میلادی ارائه داده که شامل سیستم‌های جریان متغیر مبرد (VRF)، پمپ‌های حرارتی با کارایی انرژی بهتر، راهکارهای کیفیت هوای داخل ساختمان و محصولات اتصال و اتوماسیون ساختمانی انعطاف‌پذیر است.

یکی از بخش‌های برجسته غرفه راهکارهای HVAC، ‌ال‌جی مولتی وی آی (LG Multi V i) است که یک سیستم گرمایش و سرمایش تمام الکتریکی VRF به شمار می‌رود که مجهز به موتور هوش مصنوعی (AI Engine) شرکت ال‌جی نیز است. جدیدترین محصولات «مولتی وی» همچنین دارای معماری محاسباتی Edge، عملکرد هوشمند لحظه‌ای بر اساس شرایط آب‌وهوایی و همچنین قابلیت ارتقاء نرم‌افزار و سیستم عامل از راه دور است.

محصول «ال‌جی مولتی وی آی» نسل بعدی سیستم‌های VRF به شمار می‌رود و یک مدار مبرد واحد دارد که اتصال چندین واحد داخلی به یک واحد خارجی را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، گزینه‌هایی که ارائه می‌دهد در به حداکثر رساندن بهره‌روی انرژی و همچنین به حداقل رساندن هزینه‌های عملیاتی کمک می‌کند و برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای تجاری مناسب است. «مولتی وی آی» از لحاظ عملکرد و طراحی انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را به مهندسان و همچنین مالکان ساختمان می‌دهد و در ظرفیت‌های ۶ تا ۴۴ تنی موجود است و می‌تواند در پیکربندی‌های مادولار تک فریم یا دو قاب استفاده شود.

ال‌جی با ارائه محصول چیلر پمپ حرارتی اینورتر اسکرول (Inverter Scroll Heat Pump Chiller) در این نمایشگاه توانسته سطح استاندارد در زمینه چیلرهای هوا خنک را ارتقاء ببخشد. این چیلر تازه ال‌جی برای سرمایش و همچنین گرمایش طراحی شده و ضریب بار یکپارچه قطعه یا IPLV آن ۱ از ۱۹.۴۶ است. این چیلر ال‌جی می‌تواند در بخش‌های مختلف و برای سناریوهای متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد و در کاربردهای با ظرفیت کوچک و همچنین بزرگ، بسیار کاربردی و قابل اتکا است.

عملکرد و تطبیق‌پذیری «چیلر پمپ حرارتی اینورتر اسکرول ال‌جی» می‌تواند به چند قطعه و مولفه کلیدی همچون فناوری اینورتر ال‌جی نسبت داده شده، فناوری‌ای که پاسخی دقیق و کارآمد به تقاضا می‌دهد و گرمایشی خوب با راندمان بالا را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، طراحی ماژولار به مهندسان سیستم این اجازه را داده تا بتوانند چیلر را با استفاده از پیکربندی دو یا چهار لوله‌ای نصب کنند و عملکرد سرمایش و گرمایش همزمان را بدون از بین بردن راندمان یا عملکرد ارائه بدهند.

اسپلیت کامپکت LG Dedicated Outdoor Air System که به صورت مختصر به عنوان DOAS شناخته می‌شود، در نمایشگاه AHR 2022 برنده جایزه نوآوری در دسته تهویه هوا شده بود و یک سیستم تهویه هوای تجاری به شمار می‌رود که علاوه بر سرمایش و گرمایش، رطوب‌زدایی موثری را نیز ارائه می‌دهد.

این محصول قادر به کنترل دما و رطوب هوای داخل ساختمان یا تأسیسات است و مجهز به سیستم بازیابی دوگانه حرارت است که اتلاف انرژی را به حداقل می‌رساند. در همین حال نیز راهکار پمپ حرارتی هوا به آب ال‌جی ترما وی (LG Therma V Air to Water Heat Pump) که به طور مختصر به عنوان AWHP شناخته می‌شود، گرمایش، سرمایش و آب گرم کارآمد، قابل اعتماد و جایگزینی عالی برای بویلر گازی خانگی به شمار می‌رود.

مشتریان از پلتفرم خانه هوشمند ال‌جی یعنی اپلیکیشن LG ThinQ از راه دور می‌توانند محصولات خانگی HVAC ال‌جی و همچنین دیگر لوازم خانگی این شرکت را رصد و کنترل کنند. از طریق تشخیص هوشمند موجود در این اپلیکیشن نیز می‌توان عمکلرد محصولات ال‌جی را در سطح بالا حفظ کرد و در صورت نیاز نیز مستقیما از کارشناسان سیستم ال‌جی سوال کرد.

مدیر واحد تجاری تهویه هوا در شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس یعنی جیمز لی اظهار داشته:

«در بازار جهانی HVAC در سال ۲۰۲۳ میلادی، پمپ‌های حرارتی شتاب بیشتری می‌گیرند و بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت و فناوری پیشرفته VRF ما نیز این امکان را به ما می‌دهد تا از این موضوع به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

روند الکتریکی‌سازی باعث شده تا آمریکا از سوخت‌های فسیلی فاصله بگیرد و به سمت راهکارهای گرمایشی و سرمایشی پاک‌تر پیش برود، راهکارهایی که مواردی از آن‌ها در خط گسترده و کارآمد ال‌جی در نمایشگاه AHR 2023 به نمایش گذاشته شدند. ما همچنان به معرفی راهکارهای پیشرفته در زمینه HVAC ادامه خواهیم داد تا ارزش مشتریان خود را حفظ کنیم و حضور خود در بازار جهانی تهویه مطبوع را گسترش بدهیم.»

غرفه ال‌جی در نمایشگاه AHR Expo 2023 واقع در مرکز کنگره جهانی جورجیا (Georgia World Congress Center) در شهر آتلانتای آمریکا برپا است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید