۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی اپ‌های بیشتری به webOS Hub تلویزیون‌های خود اضافه می‌کند

ال‌جی به دنبال آن است تا با اضافه کردن اپ‌ها و گزینه‌های سرگرمی بیشتر به webOS Hub کارایی تلویزیون‌های هوشمند خودش را گسترش بدهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرده که قصد دارد اپلیکیشن‌هایی همچون اپل تی‌وی (Apple TV)، اپل موزیک (Apple Music)، ایرپلی (AirPlay) و هوم‌کیت (HomeKit) را به سیستم عامل webOS Hub تلویزیون‌های هوشمند خودش اضافه کند و این اپ‌ها و گزینه‌های سرگرمی بیشتر در بیش از 100 کشور و منطقه در دسترس کاربران قرار خواهند داشت.

ال‌جی از این طریق توانسته مجموعه‌ای متنوع از محتوا و ویژگی‌های نوآورانه را در تلویزیون‌های هوشمند خودش ارائه بدهد و تجربه استفاده از این تلویزیون‌ها را راحت‌تر و متنوع‌تر کند. این کار همچنین کمک می‌کند تا مخاطبان در سراسر جهان راحتی و لذت بیشتری از تماشای انواع محتواهای صوتی و تصویری را تجربه کنند.

ال‌جی با اضافه کردن اپلیکیشن‌های «اپل تی‌وی»، «اپل موزیک»، «ایرپلی» و «هوم‌کیت» به سیستم webOS Hub نشان داده که مدام در حال اصلاح و گسترش پلتفرم و سیستم عامل تلویزیون هوشمند خودش است و این در حالی است که دسترسی آن را افزایش می‌دهد تا مشتریان بیشتری بتوانند از تجربه کاری بسیار راحت و آسان آن بهره ببرند.

ال‌جی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی به تولیدکنندگان تلویزیون‌های هوشمند ارائه می‌دهد و همچنین راحتی و انتخاب محتوای بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که تقریبا ۱۰ برابر بیشتر از هر برند دیگری در webOS Hub نسبت به اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی است. شرکت ال‌جی در حال حاضر و به طور کلی با بیش از ۲۰۰ شریک در این زمینه در حال همکاری است که شامل Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و همچنین Hyundai می‌شود. از طریق این تلاش‌های موفق، ال‌جی اکنون در جایگاهی برتر قرار گرفته تا به وعده خودش مبنی بر پیشرو بودن در این زمینه عمل کند و تجربه لذت بردن از محتواهای مختلف را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فراهم بیاورد.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس برخی از آثار اوریجینال و برنده جایزه اسکار را درون خودش دارد و سریال‌های جذاب و تماشایی‎‌ای را به نمایش گذاشته است. حالا می‌توان از طریق اپلیکیشن اپل تی‌وی روی webOS Hub تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به این سرویس آنلاین دسترسی داشت و از بیش از ۱۰۰۰۰۰ فیلم و سریال جدید لذت برد.

اپلیکیشن اپل موزیک نیز کتابخانه‌ای گسترده و بدون آگهی متشکل از ۱۰۰ میلیون آهنگ، ۳۰۰۰۰ پلی‌لیست خارق‌العاده، موزیک ویدیوهای بی‌شمار و همچنین رادیوی مورد تحسین اپل موزیک را در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن می‌توان تمام آهنگ‌های مشهور و همچنین کلاسیک در تمام ژانرها و سبک‌ها را پیدا کرد.

حالا این اپ درون webOS Hub تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی قرار دارد و می‌توان از آن برای آهنگ‌های جشن‌ها و مراسم‌های داخل خانه استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان قابلیت پخش موزیک به همراه متن آهنگ را نیز فعال کرد تا علاوه بر لذت بردن از آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کرد. علاوه بر این، مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی به بخش موسیقی‌های شخصی و مورد علاقه خودشان نیز دسترسی داشته باشند.

پلتفرم webOS Hub همچنین با اپلیکیشن «ایرپلی» سازگار خواهد بود و حالا کاربران می‌توانند فیلم‌ها، آهنگ‎‌ها، بازی‌ها و عکاس‌ها را از طریق آیفون، آیپد یا مک‌بوک خودشان در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به نمایش بگذارند. علاوه بر این، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که از این پلتفرم برخوردار هستند، به اپلیکیشن Apple Home مجهز شده‌اند و کاربران این امکان را دارند تا با استفاده از این اپلیکیشن روی آیفون خود، کنترل تلویزیون را در دست بگیرند. اپ هوم‌کیت روی این تلوزیون‌های هوشمند همچنین امکان استفاده از سیری و کنترل کردن تلویزیون از این طریق را نیز می‌دهد.

اپلیکیشن‌های اپل اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور جهان روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در دسترس قرار دارند و کسانی که تلویزیون‌های مجهز به webOS از ۲۰۰ برند همکار ال‌جی را در اختیار دارند می‌توانند از این گستردگی و تنوع محتواهای سرگرمی استفاده کنند و لذت ببرند. جدیدترین تلویزیون‎‌های OLED و همچنین UHD نیز مجهز به سیستم webOS Hub هستند که به کاربران این اجازه را می‌دهند تا به راحتی بتوانند از قابلیت‌های متعدد این تلویزیون‌های پیشرفته استفاده کنند و تجربه خوبی را داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید