۰۱ مهر ۱۳۹۳

کیفیت تصویر در تلویزیون سینما سه‌بعدی هوشمند

تلویزیون هوشمند ال‌جی یک فناوری درخشان در رابط کاربری را معرفی می‌کند که همه چیز را ساده می‌کند و همه موانع بر سر راه سرگرمی را از مرحله نصب تا نمایش تسهیل می‌کند. خودتان را از شر پیچیدگی و دشواری‌های فناوری پیشرفته برهانید. ممکن است حالا بتوانید همان طور که باید، از تلویزیون هوشمند لذت ببرید. هر چه را که دوست دارید انجام دهید، پیدا کنید، اجرا کنید، یا بازی کنید را می‌توانید با webOS سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید. webOS یک سیستم کاربرپسند و کارامد تلویزیون است که مخصوص شما طراحی شده است. امکانات این تلویزیون‌ها عبارت‌اند از:

موتور Triple XD Engine

از بی‌عیب‌ونقص بودن کیفیت تصویر با موتور قدرتمند Triple XD Engine لذت ببرید. جدیدترین و پیشرفته‌ترین موتور Triple XD Engine بالاترین سطح از تعالی در رنگ، وضوح و کنتراست را برای بهترین کیفیت تصویر و عملکرد ایجاد می‌کند.

کنترل Tru-Black

فناوری جدید برای ایجاد کیفیت تصویر عمیق‌تر کنترل Tru-Black است که ابتدا با کنترل نورهای LED مجزا کنتراست را بهبود می‌بخشد. سپس از تراشه پردازشگر تصویر با HDR میزان تیزی را بیشتر می‌کند.

ارتقای وضوح

بینندگان می‌توانند از محتوا با وضوح بالا در تلویزیون ال‌جی لذت ببرند. اغلب این مورد پیش می‌آید که محتوای خارجی از اینترنت یا دستگاه‌های جانبی به دلیل وضوح پایین فایل‌ها در تلویزیون بد به نظر می‌رسد. ال‌جی با ارتقادهنده وضوح (Resolution Upscaler) راهکاری را ارائه کرده است که به طور جادویی وضوح محتوای اصلی را بهبود می‌بخشد و آنها را طوری تغییر می‌دهد که روی صفحه بزرگ خوب به نظر برسند.

مولد Tru-Color

تصاویری که توسط تلویزیون تولید می‌شوند با الگوریتم نقشه‌برداری گاموت سه‌بعدی (3D Gamut Mapping Algoritm) صحیح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر شبیه به تصویر اصلی هستند و تصویر اصلی را با کاهش خطاهای بازتولید رنگ حفظ می‌کنند.

LED Plus

علاوه بر مزایای مفید تصاویر شفاف و زنده و رنگ‌های عمیق، LED Plus رنگ‌ها و کنتراست واقعی را با فناوری Spot Control ارائه می‌دهد.

MCI

شاخص وضوح حرکت (Motion Clarity Index) یا حداکثر تعداد سیگنال‌های پاسخ در ثانیه، یک شاخص جامع وضوح هوشمند در نمایشگر با حرکات سریع است که تنها منوط به سرعت فریم نمی‌شود و فراتر از آن می‌رود. اسکن دقیق نور پشت ال‌جی، فناوری پنل پیشرفته و موتور قدرتمند، همه اینها به عملکرد عالی افزوده می‌شوند تا تصاویری که حرکات سریع دارند مات‌شدگی کمتری داشته باشند.

حالت تصویر هوشمند (Smart Picture)

حالت تصویر هوشمند به شما امکان می‌دهد از هر صحنه در بهترین حالت ممکن لذت ببرید، روشنایی، رنگ و دیگر عوامل را تنظیم کنید تا مناسب با محتوایی باشد که در حال تماشای آن هستید.

بهبوددهنده کنتراست

با قابلیت بهبوددهنده کنتراست (Contrast Optimizer) دقت رنگ و کنتراست بیشتری را تماشا کنید. علاوه بر کاهش موضعی نوردهی که کنتراست کلی تصاویر را بهبود می‌بخشد، قابلیت Contrast Optimizer روشنایی و کنتراست را با افزایش کنتراست و جزییات بخش‌های موضعی بیشتر می‌کند.

جادوی تصویر 3 (Picture Wizard III)

قابلیت Picture Wizard III به شما امکان می‌دهد تا به سادگی اجزای تصویر مانند میزان سیاهی، رنگ، سایه، تیزی و سطح نوردهی را تشخیص دهد.

۱ نظر

پیمان ۲ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی تصویرش فوق العاده است

نظر دهید