۲۱ اسفند ۱۳۹۴

ال‌جی مفتخر به دریافت جایزه Overdrive Award شرکت GM شد

شرکت ال‌جی الکترونیکس و LG Chem برای مشارکت در برنامه خودروی برقی شورلت تقدیر شدند.

سئول، 11 مارس 2016- شرکت تولیدکننده قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس و LG Chem جایزه افتخارآمیز Overdrive Awards  را دریافت کرد. این جایزه در روز 10 مارس در همایش تولیدکنندگان برتر سال 2015 که در مرکز کوبو در دیترویت برگزار شد به ال‌جی اختصاص یافت. جنرال موتورز (GM) ال‌جی را برای تلاش در تأمین فناوری مبتکرانه خودرو و قطعات خودرو در تولید خودروی برقی (EV) مورد تحسین قرار داد.

جایزه Overdrive Awards توسط هیئتی از کارشناسان تیم خرید، مهندسی، کنترل کیفیت، ساخت و تدارکات جنرال موتورز به چهار شریک برتر این شرکت تعلق می‌گیرد. برندگان بر اساس سطح و کیفیت ابتکار در فناوری، کیفیت محصول و رقابت قیمت انتخاب می‌شوند.

ال‌جی همکاری درازمدتی با جنرال موتورز دارد و باتری‌های اولین نسل از خودروی ولت 2010 جنرال موتورز، اسپارک ای.وی و خودروی بسیار جدید بولت ای.وی را تولید کرده است. این مشارکت با انتخاب LG Chem  به عنوان “تهیه‌کننده برتر سال” برای ششمین سال متوالی مستحکم‌تر شده است. از زمانی که این شرکت در سال 2010 توسط جنرال موتورز مفتخر به دریافت عنوان “همکار برتر سال” شد همکاری نزدیک شرکت LG Chem با GM پررنگ‌تر نیز شد.

لی وو-جانگ، معاون شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما بی‌نهایت به خود افتخار می‌کنیم که این جایزه را دریافت کردیم زیرا بر این باوریم که این جایزه تأثیر دراز مدت مشارکت با جنرال موتورز را به نمایش می‌گذارد. ال‌جی، از زمان تأسیس شرکت قطعات خودرو در سال 2013، بسیار خوش‌شانس بوده که با برترین شرکت‌های جهانی نظیر جنرال موتورز مشارکت کرده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید