۰۴ اسفند ۱۳۹۴

LG Chem برای کریسلر باتری خودروی برقی می‌سازد

شرکت LG Chem، شرکت پیشگام کره‌ای در زمینه شیمی و سازنده باتری، در 22 فوریه اعلام کرد که قراردادی با شرکت خودروی فیات کریسلر اتومبیلز امضا کرده است تا باتری برای خودروی الکتریکی آن بسازد. این شرکت یکی از 3 سازنده برتر در میان خودروسازان امریکای شمالی است.

شرکت LG Chem یک بسته باتری 16 کیلووات در ساعت را برای کریسلر آماده می‌کند تا در نسخه PHEV (خودروی برقی هیبرید پلاگین) مینی‌ون پسیفیا (Pacifica) به کار ببرد. این خودرو اواخر سال 2016 به تولید انبوه خواهد رسید. افزون بر این، این شرکت قصد دارد باتری‌هایی را در کارخانه هولاند میشیگان در ایالات متحده تهیه و تولید کند.

به گفته شرکت LG Chem، این بسته شامل سلول‌های باتری و قطعات مختلفی نظیر سیستم مدیریت باتری (BMS) است که توانایی‌های خود را در فناوری در تمامی زمینه‌‌های باتری اثبات می‌کند.

بر طبق این قرارداد، شرکت LG Chem می‌تواند به فروش صدها میلیارد وون کره دست یاید. این توافق بر سر فناوری نویدبخش سفارشات بیشتری در آینده خواهد بود.

شرکت LG Chem به عنوان تأمین‌کننده باتری خودروهای برقی برای سه سازنده بزرگ در امریکای شمالی، شامل جنرال موتورز، فورد و کریسلر انتخاب شده است. این شرکت می‌گوید تا کنون سفارشات باتری برای صدها هزار دستگاه خودروی ساخت این سه شرکت را دریافت کرده‌ایم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید