۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نوآوری‌های ال‌جی همسو با سبک زندگی نسل جوان

در این مطلب از سری مطالب On the Job به آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی و همچنین آز‌مایشگاه علوم هوای ال‌جی می‌رویم تا یاد بگیریم این شرکت چگونه ارزش‎‌های جدیدی را برای مشتریان نسل جوان خودش ایجاد می‌کند.

مصرف‌کنندگان جوان با ذائقه منحصربه‌فرد و همچنین چشم تیزبین خود نسبت به طراحی، در خط مقدم ایجاد و استقبال از روندهای جدید سبک زندگی قرار دارند. برای درک حساسیت‌ها و برآورده کردن نیازهای این نسل از مشتری‌های بسیار تأثیرگذار، ارائه‎دهندگان فناوری و لوازم خانگی در حال تجدید نظر در رویکرد خود نسبت به طراحی و توسعه محصولات‌شان هستند.

ال‌جی که همیشه سریع خودش را تطبیق می‌دهد و نوآورانه عمل می‎کند،‌ طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی خانگی را ارائه می‌دهد که با در نظر گرفتن نیازهای نسل جوان امروزی طراحی شدند. یک مثال قابل توجه نیز PuriCare Aero Furniture است که یک تصفیه‌کننده هوا به شمار می‌رود و به عنوان میز کناری و چراغ خواب نیز عمل می‌کند و می‌تواند با پیچیده‌ترین و تصنعی‌ترین دکوراسیون خانه یکپارچه شود. این دستگاه برای اولین بار در رویداد IFA 2022 معرفی شد و نمونه بسیار خوبی از آن است که ال‌جی چگونه بیش عمیق خودش را در زمینه ارائه راهکارهای متفاوت و جدید برای مصرف‎‌کنندگان جوان به کار می‌گیرد.

اثاثیه ارو (Aero Furniture) زاییده تفکر تیم‌هایی از درون آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و راهکار هوا و همچنین آزمایشگاه علوم هوای ال‌جی است. این محصول، تجدید نظری جسورانه در طراحی تصفیه‌کننده‌ هواهای معمولی هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبایی است و توانایی متمایز ال‌جی برای پاسخگویی به نیازهای سبک زندگی مصرف‌کنندگان جوان را نشان می‌دهد.

در ساخت Aero Furniture اندازه و حجم یکی از ملاحظات اصلی به شمار می‌رفت چراکه بسیاری از افراد جوان ترجیح می‌دهند وسایل خانه‌شان فضای زیادی را اشغال نکنند. تیم‌های فعال روی این محصول همچنین به دنبال فاصله گرفتن از ظاهر حجیم و بلوک‌مانند اکثر تصفیه‌کننده‌های هوا هستند و در عوض،‌ طراحی دقیق‌تری را انتخاب کردند که بتواند بدون زحمت با سبک‌های مختلف داخلی خانه هماهنگ شوند. در همین راستا، مفهوم میز کناری شکل گرفته است: یک طراحی منحصربه‌فرد و جمع و جور که کارایی اضافی و جذابیت بصری اصلی برای افزایش روحیه در خانه را دارد.

آزمایشگاه طراحی لوازم خانگی و تهویه هوا به شیوه‌ای توجه کرده است که مصرف‌کننده‌های جوان و امروزی دوست دارند لوازم الکترونیکی خانه‌شان بازتابی از هویت فردی‌شان باشد. در همین راستا و به منظور حمایت از این اشتیاق برای بیان خلاقانه و سفارشی سازی هویت فردی در لوازم خانگی، تیم‌های آزمایشگاه طراحی سه رنگ مختلف کرم رز،‌ کرم زرد و کرم خاکستری و دو شکل متمایز را برای روی میز Aero Furniture انتخاب کردند که گرد و شیاردار است.

تصفیه‌کننده هوای نسل بعدی ال‌جی حتی یک شارژر بی‌سیم داخلی و یک عملکرد نورپردازی با مجموع هشت رنگ مختلف را ارائه می‌کند تا به تنظیم فضای اتاق کمک کند. برای شخصی‌سازی بیشتر، کاربران می‌توانند ظاهر میز و پایه Aero Furniture را تغییر بدهند و ترکیب رنگ‌های مختلف برای تازه کردن محصول و محیط اطراف آن را امتحان کنند.

یون جو هیوپ متخصص تحقیقات در آزمایشگاه علوم هوای ال‌جی در همین رابطه اظهار داشته:

«با تعویض بخش بالایی، شما می‌توانید محیط فضای نشیمن خودتان را تازه کنید و با تعویض بخش بالایی و پایه آن نیز می‌توانید یک محصول کاملا جدید و متفاوت را سرهم کنید.»

او هیون سوک متخصص تحقیقات در آزمایشگاه طراحی H&A ال‌جی نیز گفته:

«این ترکیب رنگ‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا سبک‌های مختلفی را تجربه کنید، مسئله‌ای که برای بسیاری از مصرف‌کنندگان جوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال، کرِم خاکستری انتخابی عالی برای ظاهری آرام و ملایم به شمار می‌رود، در حالی که کرم زرد و کرم رز به خوبی با مبلمان ماکسیمالیستی هماهنگ می‌شوند.»

تیم‌های سازنده این محصول درک کردند که برای آورده کردن ترجیحات و خواسته‌های مشتریان جوان و باهوش امروزی، باید بهترین طراحی و فناوری را به شکلی هنرمندانه ترکیب کنند. یون جو هیوپ در ادامه افزوده:

«بالا بردن ویژگی قابل تنظیم بودن محصول بسیار چالش‌برانگیز بود چراکه مجبور بودیم تعادل کاملی بین عملکرد و طراحی پیدا کنیم و همه این‌ها در حالی است که باید بالاترین حد استاندارد کیفیت و عملکرد محصول را حفظ می‌کردیم. ما از نتیجه نهایی و کار تیمی و همکاری فوق‌العاده‌ای که این فرصت را به ما داد تا به اینجا برسیم، بسیار خوشنود هستیم.»

علاوه بر این، تیم‌ها سخت تلاش کردند تا استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای را برای طراحی پایدار که ال‌جی به عنوان بخشی از تعهد خودش نسبت به مردم و سیاره زمین دنبال می‌کند را برآورده کنند. اثاثیه Aero Furniture با مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده که به محصول ظاهری براق و پیچیده همانند مرمر تِرازو می‌دهد.

همانطور که ترجیحات و سبک زندگی مصرف کنندگان جوان تکامل پیدا می‌کند، اثاثیه Aero Furniture می‌تواند به لطف اپلیکیشن ThinQ UP نیز پیشرفت کنند. لوازم خانگی ال‌جی با ویژگی‌های قابل ارتقاء می‌توانند با الگوهای استفاده سازگار شوند و ویژگی‌های هوشمندی را ارائه دهند که می‌توان آن‌ها را از برنامه LG ThinQ دانلود کرد.

Aero Furniture یک محصول شیک، همه کاره و قابل تنظیم است که بازتابی از حساسیت‌های نسل جوان است و تنها نمونه‌ای از نحوه ارائه راهکارهای نوآورانه ال‌جی متناسب با نیازها و سلایق بخش‌های خاصی از مصرف‌کننده‌ها به شمار می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید