۱۴ اسفند ۱۴۰۱

خدمات دیجیتالی زبان اشاره ال‌جی در مراکز مختلف کره جنوبی ارائه شدند

ال‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرده که خدمات دیجیتالی زبان اشاره را برای افراد ناشنوا و کم‌شنوا معرفی کرده که در ۱۳۰ مرکز خدمات سراسر کشور کره جنوبی به کار گرفته خواهند شد.

مشتریان کم‌شنوا که به مرکز خدمات ال‌جی الکترونیکس مراجعه می‌کنند، می‌توانند با فشار دادن دکمه زیر صفحه کیوسک، راهنمایی زبان اشاره را از انسان دیجیتال دریافت کنند. این سرویس دیجیتالی زبان اشاره انسان که این بار معرفی شده، ترکیبی از عناصر غیر کلامی همچون حالات چهره و ژست‌های راهنمایی دیجیتالی و همچنین حرکات دست را ارائه می‌دهد.

همچنین کاربران و مشتریان می‌توانند اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از این سرویس را از «مرکز مشاوره زبان اشاره» دریافت کنند و با یک مشاور حرفه‌ای زبان اشاره از طریق ارتباط ویدیویی صحبت کنند. از اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی، ال‌جی الکترونیکس یک مرکز مشاوره زبان اشاره راه‌اندازی کرده که در آن، مشاوران حرفه‌ای زبان اشاره با دانش بسیار بالا از محصولات به مشتریان دارای معلولیت از طریق ارتباط ویدیویی خدمات ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس تلاش‎‌های بسیار زیادی می‌کند تا خدمات و محصولاتش برای همه افراد در دسترس باشند. در همین راستا نیز یک دفترچه راهنمای جداگانه برای لوازم خانگی مختص مشتریان خاص تولید شده و سیستم خدمات مشاوره اختصاصی این افراد نیز راه‌اندازی شده است.

برای مشتریان دارای معلولیت، خدماتی مانند مرکز مشاوره سرویس زبان اشاره، کتابچه راهنمای محصولات به زبان اشاره به صورت ویدیویی و صوتی، برچسب‌های بریل و فعالیت یک گروه مشاوره برای معمولان از سوی شرکت ال‌جی ارائه می‌شوند. به لطف همین تلاش‌ها نیز شرکت ال‌جی الکترونیکس اخیرا به عنوان یک شرکت عالی برای حل مشکلات مصرف‌کننده‌ها توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کره جنوبی انتخاب شده است.

جئونگ یون چای، معاور بخش نوآوری ارزش مشتری شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«ما به تلاش خود برای ارائه خدمات راحت به همه افراد ادامه می‌دهیم و سعی داریم که نسبت به همه مسائل، دیدگاه مشتری را در اولویت قرار داده و به صحبت‌ها و انتقادهای آنان گوش بدهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید