۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی برای ششمین سال متوالی جایزه عملکرد AHRI را بدست آورد

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) جایزه عملکرد موسسه تهویه مطبوع، گرمایش و تبرید (AHRI) را برای ششمین سال متوالی را دریافت کرده است. این جایزه چالش‌برانگیز به کیفیت مداوم راهکارها و محصولات حوزه گرمایش، تهویه هوا و تهویه مطبوع (HVAC) ال‌جی اشاره دارد چراکه هر مدلی که توسط موسسه AHRI برای آزمایش انتخاب می‌شود، باید تمام ارزیابی‌ها را برای سه سال متوالی پشت سر بگذارند تا این جایزه را کسب کند.

موسسه AHRI یک انجمن تجاری معتبر جهانی است که نماینده سازندگان راهکارهای گرمایش، تهویه مطبوع، تبرید و تهویه هوا است. این موسسه در سال ۱۹۵۳ میلادی تأسیس شده و اکنون بیش از ۳۵۰ شرکت در آن عضویت دارند.

برای اطمینان از بالاترین استاندارد آزمایش، اکثر ارزیابی‌های جایزه عملکرد AHRI توسط Intertek که یکی از معتبرترین سازمان‌های شخص ثالث استاندارد، گواهی و آزمایش در سطح جهان است، انجام می‌شود. اینترتک مجموعه‌ای جامع از ارزیابی‌ها را روی محصولات انتخاب شده اجرا می‌کند تا تعیین کند آیا عملکرد واقعی با مشخصات ذکر شده توسط سازنده مطابقت دارد یا خیر.

به نمایندگی از هفت دسته محصول که شامل تهویه‌های بازیابی انرژی (ERV) می‌شود، تمام ۶۷ راهکار و محصول تهویه مطبوع ال‌جی که برای آزمایش و ‌ارزیابی به موسسه AHRI فرستاده شدند، موفق شدند تا از ارزیابی‌های دقیق این موسسه برای سومین سال متوالی یعنی از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ سربلند خارج شوند.

علاوه بر ERV ال‌جی، مدل‌های ارزیابی شده به دسته‌های HVAC زیر تعلق دارند: جریان مبرد متغیر (VRF)، پمپ حرارتی کوچک واحد (USHP)، چیلرهای آب خنک (WCCL)، چیلرهای خنک‌کننده هوا (ACCL)، کولرهای گازی فن کویل اتاق (RFC) و پمپ‌های حرارتی پایانه بسته‌بندی شده (PTHP).

یکی از محصولات ال‌جی که برای جایزه عملکرد AHRI مورد ارزیابی قرار گرفت، واحد بیرونی ظرفیت بزرگ LG Multi V است که کمپرسور اینورتر اولتیمیت اختصاصی شرکت ال‌جی روی آن نصب شده و عملکردی بسیار قوی و کارآمدی از لحاظ انرژی دارد. سیستم پرچمدار VRF ال‌جی که در بین مشتریان سراسر جهان به ویژه در کشورهای نیمکره شمالی که در آنجا زمستان‌ها می‌توانند بسیار سرد باشند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند عملکرد گرمایش قابل اعتمادی در دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد را ارائه بدهد.

چیلر اینورتر اسکرول هوا خنک نیز آزمایش شده است که از فناوری پیشرفته اینورتر ال‌جی برای دستیابی به سطح بالایی از راندمان عملیاتی استفاده می‌کند. علاوه بر عملکرد چشمگیر، چیلر دارای طراحی جمع و جوری است که فضای کمتری را نسبت به سایر مدل‌های کلاس خودش اشغال می‌کند و به مشتریان انعطاف‌پذیری بیشتری را به هنگام نصب می‌دهد.

راهکار ERV ال‌جی که برای اولین بار این جایزه عملکرد را دریافت کرده، هوای ثابت و راکد فضای داخل را با هوای تمیز و فیلترشده از محیط بیرون جایگزین می‌کند و مجهز به مبدل حرارتی است که به طور قابل توجهی اتلاف هوای گرم را کاهش می‌دهد و در عین حال، به کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش نیز کمک می‌کند. علاوه بر این، هنگامی که به یک سیستم تهویه مطبوع متصل می‌شود، مصرف انرژی و کیفیت هوای داخلی را افزایش داده و راحتی مطلوب و عملکردی کارآمد را به ارمغان می‌آورد.

جیمز لی، رئیس واحد کسب و کار راهکارهای هوا شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«ال‌جی اکنون شش سال متوالی توسط موسسه AHRI به رسمیت شناخته شده و جوایزی را دریافت کرده است و همین نیز دستاوردی مهم به شمار می‌رود که نشان‌دهنده کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان راهکارها و محصولات LG HVAC است. ما همچنان با ارائه راهکارها و محصولات بسیار موثر و کارآمد از لحاظ انرژی برای استفاده تجاری و مسکونی به تقویت موقعیت خود در بازار جهانی HVAC ادامه می‌دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید