۰۴ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی جوایز مختلفی را برای طراحی نوآورانه محصولاتش در IDEA 2023 به دست آورد

ال‌جی الکترونیکس (LG) بار دیگر به‌خاطر طراحی محصول برجسته خودش به رسمیت شناخته شد و توانست 13 جایزه را در مراسم بین‌المللی جوایز تعالی طراحی (IDEA 2023) به دست بیاورد، موضوعی که در کنفرانس بین‌المللی طراحی در نیویورک اعلام شده بود.

تصفیه‌کننده هوای LG PuriCare AeroFurniture وسیله‌ای است که می‌توان از آن به‌عنوان یک میز کناری و همچنین لامپ استفاده کرد، توانسته جایزه برنز را در این کنفرانس طراحی به دست بیاورد. این دستگاه تصفیه هوا ال‌جی با ارائه گزینه‌های عملکرد و طراحی قابل شخصی‌سازی و همچنین فرم فشرده خودش، می‌تواند متناسب با هر فضای داخلی طراحی شود و برای فضاهای کوچک نیز ایدئال است. این دستگاه تصفیه با به دست آوردن این جایزه، اکنون توسط سه مراسم برتر طراحی صنعتی جهان یعنی IDEA، Red Dot Award و همچنین iF Design Award مورد تحسین قرار گرفته و جوایزی دریافت کرده است.

یکی دیگر از محصولات ال‌جی که جایزه IDEA 2023 را به دست آورده، تلویزیون LG OLED Flex (مدل LX3) است که یک تلویزیون نوآورانه به شمار می‌رود و اولین صفحه‌نمایش ۴۲ اینچی اوال‌ای‌دی جهان را دارد. تلویزیون LX3 که سال گذشته میلادی اولین حضور بین‌المللی خودش را در IFA تجربه کرده بود، سطحی تازه از قابلیت شخصی‌سازی را ارائه می‌کند و صفحه‌نمایش خود نوردِه آن نیز تنها با فشردن یک دکمه از حالت کاملاً تخت به خمیدگی فوق‌العاده تغییر می‌کند.

هوانگ سونگ گیول مدیر مرکز مدیریت طراحی ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«دستاورد حاصل از IDEA امسال نتیجه هم‌افزایی بین فناوری تجربه مشتری و زیبایی‌شناسی است. ما با به کارگیری تجارت نوآوری مشتری‌محور خود که فراتر از چارچوب موجود طراحی محصول هستند و همچنین با برقراری ارتباط و همدلی مداوم با مشتریان، به بهبود سطح کیفیت محصولات خود ادامه خواهیم داد.»

مراسم IDEA هر ساله توسط انجمن طراحان صنعتی آمریکا سازماندهی می‌شود و یکی از مراسم‌های جوایز طراحی پیشرو در جهان به شمار می‌رود که دستاوردهای استثنایی در زمینه طراحی صنعتی را به رسمیت می‌شناسد و در عین حال نیز به هنگام انتخاب برندگان جوایز عوامل مختلف مربوط به استراتژی طراحی، تعامل دیجیتال، محیط و تأثیر اجتماعی را در نظر می‌گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید