۰۲ شهریور ۱۴۰۲

برگزاری کمپین “Life’s Good” توسط ال‌جی جهت ترویج مثبت‌اندیشی برای مردم سراسر دنیا

این شرکت از مکان‌های دیدنی معروف برای آغاز کمپین Life’s Good” با هویت بصری پویاتر و جوان‌تر استفاده می‌کند.  

ال‌جی الکترونیکس (LG) یک کمپین جهانی جدید به نام Life’s Good را راه‌اندازی کرد. این کمپین شامل فعالیت‌های متنوعی پیرامون “باز ابداع برند” برای معرفی هویت برند پویا و بصری ال‌جی است.

این شرکت از 22 آگوست کمپین جهانی “Life’s Good” را با رونمایی از تبلیغات دیجیتالی محیطی در برخی از معروف‌ترین نقاط دیدنی جهان شامل مکان‌هایی در دبی، لندن، نیویورک، ویتنام و سئول آغاز کرد. یکایک تصاویر و ویدئوهای مورد استفاده، با دقت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تم‌های جدید بصری ال‌جی را به نمایش بگذارند.

این شرکت قصد دارد با کمپین جهانی خود پیام ” Life’s Good” را به مشتریان منتقل کرده و آن‌ها را تشویق کند که رویکردی مثبت نسبت به زندگی داشته باشند. این شرکت با توجه به ناپایداری و عدم قطعیتی که به دلیل تغییرات پس از پاندمی جهان را در بر گرفته است هدف نهایی خود را بالا بردن روحیه مشتریان و ایجاد موج مثبت و حمایت متقابل قرار داد.

کمپین جدید قصد دارد در کنار معرفی هویت بصری و هویت برند به‌روزرسانی شده, ارزش‌ها و فلسفه این شرکت را نیز نشان دهد. ال‌جی بی‌وقفه تعهد خود به تجسم معنای واقعی ” Life’s Good” را حفظ کرده است. ال‌جی برای انتقال این پیام به روشی پویاتر و جوان ‌پسندانه‌تر از ماه آپریل هویت بصری و هویت برند جدیدی را تحت عنوان “باز ابداع برند ال‌جی” به کار گرفت.

جدیدترین تبلیغات ال‌جی در برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان، آسمان‌خراش شماره81 در ویتنام، بیلبوردهای دیجیتالی این شرکت در میدان تایمز نیویورک و سیرک پیکادیلی لندن، نمایشگرهای LED فضای باز ال‌جی در Óvalo Gutiérrez در پرو، برج KP در هندوستان و مکان‌های منتخبی در کره جنوبی توجه مخاطبین جهانی را به خود جلب می‌کنند. به عنوان بخشی از یک استراتژی نوآورانه برای بازابداع برند، این کمپین اتوبوس‌های قرمز دو طبقه دوست‌داشتنی لندن را که هم اکنون شعار ” Life’s Good ” ال‌جی با تصحیح هویت بصری را به نمایش گذاشته‌اند نیز دربرگرفت.

ویدئوهای تبلیغاتی “رویا‌رویی با آینده” با چهره خندان ساخته شده از حروف انگلیسی L و G که با تکان دادن سر احساسات مختلفی را نشان می‌دهد به نمایش می‌گذارند. در این ویدیو همچنین از حس شور و نشاط جوانی رنگ Active Red (قرمز روشن) که جدیدترین رنگ افزوده شده به پالت رنگی اصلی این شرکت است استفاده شده است.

ال‌جی علاوه بر روش ذکر شده با ارتقاء آگاهی از برند از طریق کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی این شرکت، ارتباط دیجیتال خود را با مشتریان نسل جوان گسترش می‌دهد. ال‌جی از 25 آگوست چند ویژگی‌ انحصاری شامل “فیلتر قلب انگشتی ال‌جی” و “پکیج استیکر‌های Life’s Good” را که برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ نظیر اینستاگرام و تیک‌تاک طراحی شده‌اند معرفی می‌کند. این المان‌های خلاقانه که به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار ‌می‌گیرند بخشی از برنامه گسترده‌تر این شرکت برای ایجاد یک کمپین جهانی به منظور برقراری ارتباط میان مشتریان و برند به روش‌های جدید و مهیج هستند.

این شرکت همچنین قصد دارد به منظور انتقال مفهوم ” Life’s Good” و ارزش‌های بنیادین برند به مشتریان به روشی معتبرتر، فیلم‌هایی راجع به برند و محتواهای مشترکی با اینفلوئنسرهای مختلف از طریق کانال‌های اجتماعی جهانی ال‌جی منتشر کند.

ال‌جی برای این کمپین با مجموعه‌ای از اینفلوئنسرها که همگی دارای روحیه “مثبت‌اندیشان جسور” هستند همکاری می‌کند. در میان اینفلوئنسرها می‌توان از Park Jennie، یک مدل فشن نیجریه‌ای-کره‌ای که راه خود را با اعتماد به خودش و آینده دنبال می‌کند؛ Cody Simpson شناگر ملی استرالیایی و خواننده-شاعر؛ و Willow Smith فرزند خواننده و بازیگر مشهور هالیوود Will Smith نام برد. ال‌جی قصد دارد با این همکاری پر مفهوم پیام ” Life’s Good” را برای الهام‌بخشیدن و بالا بردن روحیه مشتریان جهانی تقویت کند.

ال‌جی در ماه جولای چشم‌انداز خود را در خصوص تغییر به یک “شرکت راه‌کارهای زندگی هوشمند” که می‌تواند تجربه‌های کاربری متنوع مشتریان را متصل، یکپارچه و گسترده‌تر کند اعلام کرد و به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خود به صورت پیوسته فعالیت‌های بازابداع برند ال‌جی را در مبادی مختلف تماس با مشتری ادامه می‌دهد.

Lee Jeong-seok رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس:”ال‌جی به برقراری ارتباط فعالانه با مشتریان و ارائه تجربه‌های کاربری نوآورانه‌ای که با توجه به نیازهای متغیر مشتریان با گذر زمان تکامل پیدا می‌کنند تعهد دارد. ما قصد داریم ارتباط خود با مشتریان را با به اشتراک گذاشتن خالصانه ارزش بنیادین خود و پیام Life’s Good ارتقاء دهیم. این پیام سرشار از مثبت‌اندیشی در مبادی ارتباطی مختلفی به مشتریان سراسر جهان ارائه خواهد شد.”

برای مطالعه بیشتر درباره کمپین Life’s Good ال‌جی به آدرس www.lg.com/lifesgood مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید