۱۱ مرداد ۱۳۹۳

تجربه آینده‌‌ای بی‌عیب‌ونقص در تلویزیون‌ها با تلویزیون OLED ال‌جی

 

آیا در جست‌وجوی تلویزیونی هستید که واقعاً استانداردهای شما را برآورده کند؟ با نمایشگر رویاهایتان آشنا شوید: تلویزیون OLED  یا (Organic Light Emitting Diode ) ال‌جی. مدل EC9300 که پرچمدار جدید خانواده تلویزیون‌های OLED ال‌جی است، کیفیت تصویر بی‌رقیبی ارائه می‌دهد که خودش تمایز ایجاد می‌کند و خیزی بلند نسبت به نسل گذشته برداشته‌ است. با معرفی سری جدید تلویزیون‌های OLED، ال‌جی با کیفیت تصویر عالی به تعریف دوباره تجربه تماشا ادامه می‌دهد و پیشگامی خود در صنعت تلویزیون را با فناوری OLED بیشتر گسترش می‌دهد.

از آنجا که ال‌جی اولین سازنده لوازم الکترونیک مصرفی است که تلویزیون OLED با صفحه‌نمایش بزرگ خود را در سال 2013 عرضه کرد، راهی دراز به سوی فناوری آینده تلویزیون پیش گرفته است. از همه مهم‌تر، تعهد ال‌جی در تلویزیون‌های OLED مشتریان قیمت‌های مناسب‌تر، فناوری بهتر و بهترین تجربه مشاهده ممکن را نیز بهره‌مند کرده است. در این مطلب، ما می‌خواهیم با جدیدترین تلویزیون OLED ال‌جی مختصری در مورد آینده فناوری تلویزیون‌ ارائه دهیم.

تلویزیون ال‌جی، با فناوری آینده و کیفیت تصویر بی‌بدیل، با ابتکار در ارائه نمایشگر فرانما، قابل حمل و معطف، کار خودش را در حد اعلا به اتمام رسانده است. فناوری کاملاً جدید در عرصه نمایشگر تنها در OLED با پیسکل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند ممکن است. فناوری کاهش نور پیکسل‌ها می‌تواند هر پیکسل را خاموش کند تا از تضعیف نور پیشگیری کند. می‌پرسید روش کار چگونه است؟ هر پیکسل خودش نور تولید می‌کند و به طور مستقل خاموش و روشن می‌شود. این امر می‌تواند از تضعیف نور پیشگیری کند و به سیاهی که قبلاً هرگز ممکن نبوده است دست پیدا کند و در عین حال، عمق و پایداری رنگ‌ها را بیشتر ‌کند.

۱ نظر

محمدی ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

فکر کنم فقط قیمتش مشکل داشته باشه. چه سایزهایی موجود داره و دقیقا به چه قیمتهایی هست

نظر دهید