۰۴ شهریور ۱۳۹۳

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی ایده‌آل برای تماشای فوتبال

 

خبر خوب این است که جام جهانی تمام شد اما تب و تاب فوتبال هرگز فروکش نمی‌کند. لیگ‌های آسیایی، لیگ‌های اروپایی، بازی‌های دوستانه، جام حذفی، خیلی بازی‌های جذاب دیگر در راه هستند! و اما خبر بد: شما هنوز همان تلویزیون 32 اینچ LCD را دارید که باید این بازی‌های هیجان‌انگیز را در آن تماشا کنید. بهترین خبر: یک فناوری جدید و هیجان‌انگیز به بازار آمده است که با همه چیز متفاوت است. تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی خارق‌العاده هستند و به نظر می‌رسد برای تماشای فوتبال طراحی شده‌اند. در اینجا 6 دلیل را نام می‌بریم که چرا این تلویزیون‌ها برای تماشای فوتبال ایده‌آل هستند:

1-      بگذارید بدرخشد

شما می‌توانید از همان جایی که در اتاق نشیمن خود نشسته‌اید به بازی نزدیک‌تر شوید. صفحه‌نمایش OLED منحنی ال‌جی نهایت کیفیت تصویر را دارد. این فناوری بسیار زیبا، روشن، واقع‌گرا با رنگ‌های ثابت است. این صفحه‌نمایش‌ها به دلیل وجود پیکسل چهاررنگ ال‌جی، به جای RGB استاندارد، وسیع‌ترین گاموت‌های رنگ را در تلویزیون نشان می‌دهند. ال‌جی پیکسل چهارم سفید را افزوده و WRGB را تولید کرده است. این شمه از جادوگی میزان سایه‌هایی که تلویزیون تولید می‌کند را افزایش می‌دهد. شما می‌مانید و صفحه‌نمایشی که نزدیک به زندگی واقعی است. این یک تجربه زنده و هیجان‌انگیز است که هر ورزش زنده‌ای را غنی می‌کند.

2-      سیاه به معنای واقعی

در بازی‌های تابستانی، بازیکنان در دریایی از نور و سایه ناپدید می‌شوند. در فناوری OLED هر پیکسل خودش نور تولید می‌کند. بنابراین، وقتی خاموش می‌شود، واقعاً خاموش است. به این معنی که سیاه‌ها واقعاً سیاه هستند و کنتراست شگفت‌انگیزی ارائه می‌شود. ال‌جی آن را کنتراست بی‌نهایت می‌نامد. شما می‌توانید واقعاً جزییات را ببینید و تفاوت بین لبه علف‌ها را دریابید.

3-      نمایی بی‌نظیر از هر جا

بیشتر زمین‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آن انجام می‌شود زمین‌های بزرگی هستند. استادیوم‌هایی که بیشترین گنجایش را برای تماشاچیان و طرفداران دارند و گوش‌تاگوش از ردیف‌های صندلی پر شده است نمونه‌ای از این زمین‌ها هستند. چرا باید در اتاق نشیمن شما متفاوت باشد؟ اصلاً لازم نیست… اگر تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی را بخرید از زوایه دید 160 درجه و فاصله دید افقی 4 تا 5 متری (روش بهتر برای تماشای تلویزیون) لذت می‌برید. حتی آنهایی که روی کاناپه دراز کشیده‌اند هم می‌توانند تصویری خارق‌العاده ببینند.

4-      بازی باید در جریان باشد

در تلویزیون‌های قدیمی، ممکن است بازیکن مورد علاقه شما هنگام دویدن و گذشتن از خط حمله ردی از خود بر جای گذارد اگر چنین افکت‌هایی می‌بینید، واقعاً آزاردهنده هستند. تلویزیون OLED منحنی ال‌جی سرعت پاسخگویی سریع‌تری دارد. هیچ کندی در حرکت تصاویر مشاهده نمی‌کنید و حتی در سریع‌ترین و پر پیج‌و‌تاب‌ترین حرکات نیز در جای خود باقی می‌مانند. تلویزیون از پس حرکات سریع روی صفحه برمی‌آید و تصاویری واضح و شفاف ایجاد می‌کند؛ به گونه‌ای که خودتان از روی نیمکت‌ها مسابقه را تماشا می‌کنید.

5-      زیبایی در انحنا

تلویزیون 55EA980W  ال‌جی (که در تصویر بالا می‌بینید) یک تلویزیون OLED منحنی است. نه تنها شیک‌ترین صفحه‌نمایش موجود در بازار است بلکه این منحنی بودن هدفی را به دنبال دارد. زاویه دید سینمایی و ایجاد تجربه‌ای هیجان‌انگیز و غوطه‌ورکننده نمونه‌ای از آن است. لذت بردن از یک مسابقه تجربه‌ای گروهی است یا باید باشد و انحنا آن را به عمل نزدیک‌تر می‌کند. پس شما می‌توانید به صحنه و جمعیت نزدیک‌تر شوید. تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی بسیار باریک هستند؛ در واقع باریک‌تر از یک گوشی هوشمند.

6-      همیشه در خانه بازی کنید

اگر یک تلویزیون OLED دارید، لازم نیست به خانه دوستان خود بروید. زیرا حتی اگر آنها تلویزیون 4K LCD داشته باشید باز هم کیفیت تصویر تلویزیون OLED منحنی در حالت استاندارد بهترین است. بنابراین، همه دوستانتان به خانه شما می‌آیند، کلی خوراکی همراه خود می‌آورند، دور هم جمع می‌شوید و از تماشای فوتبال لذت می‌برید. خرید یک تلویزیون OLED سرمایه‌گذاری در محتوای یخچال شماست 🙂

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید