۰۵ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی؛ یکه‌تاز بازار تلویزیون‌های پیشرفته با تلویزیون Prime UHD

ال‌جی الکترونیکس مجموعه تلویزیون‌های 2015 خود را معرفی کرد و اعلام کرد که تصمیم دارد با سری تلویزیون‌های Prime UHD خود بر بازار تلویزیون پیشرفته متمرکز شود. تلویزیون Prime UHD ال‌جی که یک سر و گردن از تلویزیون‌های Ultra UHD این شرکت بالاتر است و امکاناتی دارد که بسیار چشمگیرتر و قابل توجه‌تر از مجموعه UHD کنونی است. این سری از تلویزیون‌ها از فناوری‌های نمایشگر پیشرفته این شرکت برخوردار هستند.

افزودن بر این، سری تلویزیون‌های Prime UHD ال‌جی به کیفیت تصویر برتر و بی‌نظیرترین وضوح تصویر مجهز هستند که نهایت لذت از تصویر را ایجاد می‌کند. وضوح این تلویزیون‌ها 4 برابر وضوح Full HD است و طراحی مرغوبی دارند. تلویزیون Prime UHD ال‌جی از فناوری ColorPrime، ULTRA Luminance، پنل 4K IPS و موتور Prime Mastering Engine ال‌جی بهره‌مند است.

ممکن است خود شما در تعجب بمانید که چطور ال‌جی الکترونیکس کیفیت Prime (درجه یک) را در تمامی جنبه‌های تلویزیون محقق کرده است؛ کیفیتی که با هر تلویزیون UHD دیگر غیرقابل رقابت است. اکنون ما شما را به سطح جدیدی از سرگرمی 4K دعوت می‌کنیم تا تغییری در الگوی تماشای تلویزیون ایجاد کنید و آن را با فناوری Prime در کیفیت تصویر و طراحی به لحظه‌ای واقعی و زنده مبدل سازید.

آماده باشید! این است انقلابی نهایی در سرگرمی 4K

در تلویزیون Prime UHD ال‌جی، هر رنگی زنده می‌شود و هر جزییاتی خودنمایی می‌کنند. بیان رنگ ظریف در ColorPrime با طیف نانو یا Nano Spectrum به شما امکان می‌دهد تا رنگ‌ها را با فناوری گاموت رنگ وسیع (Wide Color Gamut) مانند آنچه در طبیعت هست کشف کنید و به مجموعه رنگ‌های کاملی دست یابید که تلویزیون‌های LCD معمولی نمی‌توانستند نمایش دهند. علاوه بر این، تفاوت جزیی در روشنایی می‌تواند توسط توصیف روشنایی بیشتر میسر شود و اوج بالاتر و نسبت کنتراست بیشتری با فناوری Ultra Luminance ال‌جی ایجاد کند.

همچنین، تلویزیون Prime UHD ال‌جی که مجهز به پنل 4K IPS ال‌جی است رنگ‌های صحیح را از هر زاویه‌ای با 4 برابر وضوح بیشتر از Full HD ارائه می‌دهد. برای بهبود بیشتر تصویر از طریق ترجمه دیجیتال، موتور Prime Mastering Engine ال‌جی تنظیمات تلویزیون را با الگوریتم خاص خود هماهنگ می‌کنند تا کیفیت تصویر مرغوب را ایجاد کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید