۲۲ اسفند ۱۳۹۴

نمایشگر همیشه روشن در ال جی G5 برای راحتی بیشتر

با صفحه‌نمایش همیشه‌روشن در ال‌جی G5 اعلانات گوشی همیشه در دسترس است. بدون روشن کردن کل صفحه نمایش گوشی، می‌توانید در هر زمان اعلانات مهم، تاریخ و ساعت را مشاهده نمایید.

دیگر برای چک کردن زمان، تاریخ و اعلان‌ها، مجبور به ضربه زدن‌های مکرر و گاه و بی‌گاه به صفحه‌نمایش نیستید؛ چرا که با وجود نمایشگر همیشه فعال ال‌جی  G5 رخدادهای مهم و ضروری همیشه در معرض دید شما قرار خواهد داشت. فقط کافی است به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید.

نمایشگر 5.3 اینچ QHD IPS Quantum در ال‌جی G5 قابلیت “همیشه روشن” دارد که برای اولین بار بر روی یک نمایشگر اصلی یک گوشی هوشمند تعبیه شده است. این قابلیت، که برای اولین بار در V10 به عنوان “نمایشگر دوم” معرفی شد، اکنون، متحول شده است تا زمان، تاریخ را مدام نشان دهد، حتی وقتی که گوشی در حالت استراحت است. بدین معنی که شما همیشه با یک نگاه زمان را می‌بینید؛ حتی در طی جلسات کاری مهم یا وقتی دستتان بند است.

ال‌جی برای کاهش مصرف انرژی حافظه IC درایور نمایشگر و عملکرد مدیریت انرژی را از نو طراحی کرده است تا نوردهی پشت نمایشگر تنها بخش کوچکی از صفحه را نور بدهد نه همه نمایشگر را. به لطف این فناوری، نمایشگر همیشه‌روشن در هر ساعت تنها به 0.8 درصد از انرژی باتری برای کار کردن نیاز دارد. وقتی مشتریان گوشی‌های هوشمند خود را تا 150 بار در روز فقط به خاطر مشاهده زمان روشن می‌کنند، نمایشگر همیشه روشن ال‌جی G5 تفاوت بسیار قابل توجهی در عمر باتری تا پایان روز ایجاد می‌کند.

LG-G5-all-the-official-product-images-1-710x434

یک ویژگی پیشرفته دیگر نمایشگر ال‌جی G5 حالت نور روز یا Daylight Mode است که به G5 خوانایی استثنایی در زیر نور خورشید ارائه می‌دهد که بسیار فراتر از فناوری روشنایی خودکار کنونی است. حالت روشنایی یا نور روز شرایط نور محیط را تشخیص می‌دهد و فوراً روشنایی نمایشگر را کم یا تا 850 نیت زیاد می‌کند.حتی قبل از اینکه چشمان شما به شرایط نور متفاوت عادت کند، G5 آماده است.

در گوشی ال‌جی G5 شاهد دیدن نوع دیگری از صفحه نمایش “آفتابی” خواهید بود. هنگامی که خورشید به روشنایی بدرخشد صفحه نمایش گوشی هم روشن خواهد شد. صفحه نمایش IPS  کوانتومی ارتقا یافته‌ی این گوشی روشن‌تر و واضح‌تر، حتی در روز و فضای باز خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید