۰۳ خرداد ۱۳۹۵

LCD؛ بهترین نمایشگر موبایل برای همگرایی دیجیتال

نمایشگر موبایل با صفحه‌نمایش روشن، رنگ واضح، آرایش تصویر UV و فناوری N-type LC

شرکت LG Display به کاربران امکان می‌دهد تا از تصاویر روشن‌تر با وضوح بالا و ویدئوهای بلو-ری زنده‌تر با فناوری AH-IPS ، آرایش UV و کیفیت تصویر بر اساس فناوری N-type LC لذت ببرند.

نمایشگر تمام صفحه: نوار منوی بیرونی

نمایشگر فرعی در بخش بالایی یک پنجره اعلان برای کاربران است که تاریخ، زمان، فهرست پخش موسیقی، آب و هوا و غیره را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند اطلاعات ساده را در نمایشگر فرعی بدون اینکه نمایشگر اصلی را باز کنند مشاهده نمایند. فناوری انحصاری پنل GIP در نمایشگر فرعی به کار رفته است.

img_mobile_menubar

نمایشگر تمام صفحه: نسبت صفحه نمایش به بدنه

نسبت صفحه نمایش در بدنه تلفن هوشمند از 72 تا 76 درصد به 80 درصد یا بیشتر با کوچک کردن نوار منو و لبه در بخش بالایی افزایش پیدا کرده است. به همین علت، طراحی‌های متفاوت به مشتریان ما ارائه می‌شود.

img_mobile_screenbody

فناوری فوتوتروفیک فرابنفش (UV) و کریستال مایع N-type: دوستدار محیط زیست و کیفیت تصویر زنده و واضح

به جای آرایش کنونی تصویر کریستال مایع مکانیکی و فناوری کریستال مایع P-type، شرکت LG Display از این فناوری استفاده می‌کند که لایه آرایش تصویر با استفاده از فناوری فرابنفش و N-type Liquid Crystal ایجاد کند تا کیفیت تصویر واضح را با نسبت کنتراست رنگ سیاه عمیق و مصرف انرژی کم از طریق بهبود نسبت انتقال اطمینان دهد.

img_qhd_info02

۲ نظر

حمید ۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
گوشیG5 من وقتی قابشو میذارم اون قابلیت صحفه همیشه روشنش از کار میفته و دیگه روشن نیس اما بدون قاب عمل میکنه نور صفحه نمایشم گاهی زیاد و کم میشه خود به خود البته منظورم اینه شدت نور رو صد درصد هس و اتو هم خاموشه یهو کم میشه یا زیاد این اتفاق برا اون قابلیت همیشه روشنشم میفته
حتی وقتی تماسی باهام گرفته میشه صفحه نمایش کاملا سیاهه و باید حتما قفل گوشی رو باز کنم تا بفهمم کی تماس گرفته و اونجا میتونم پاسخ بدم.
صفحه نمایش ایرادی داره یا طبیعیه ؟

ali ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

آقا بجا تبلیغ برین از نمایندگی ها تون سر بزنید من گوشی رو پیش خرید کردم رفتم جایزم رو بگیرم میگه تموم شده 😐
شماره گرفتن گفت زنگ میزنیم یک ماه گذشته کسی زمگ نزده نمیخواین بدین بگین خب

نظر دهید