۰۸ تیر ۱۳۹۹

نمایشگر تبلیغاتی و دیجیتال LED ال جی با رابط های اتصالِ بدون تماس

نمایشگر تبلیغاتی و دیجیتال LED ال جی با کیفیت تصویر بهتر و نصب آسان تر: جدیدترین محصولات نمایشگر LED تبلیغاتی و دیجیتال ال جی با طراحی مبتکرانه و فناوری نمایشگر برتر در صنعت برای ارائه عملکرد بهتر و حتی ارزش بیشتر به مشتریان معرفی شده است.

شرکت ال جی الکترونیکس به تازگی از پیشرفته ترین نمایشگرها یا تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال خود پرده برداری کرده است. این نمایشگرهای مبتکرانه LED با مدل LSAA از نوین ترین طراحی و فناوری بهره می برند. نمایشگرهای LSAA کیفیت تصویر خیلی بهتر و نصب آسان تری نسبت به مدل های پیشین خود دارند و جایگاه ال جی به عنوان برند برتر در صنعت تامین کنندگان نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال را به اثبات می رسانند.

مدل LSAA در نمایشگرهای جدید ال جی از طراحی مونتاژ بلوک برخوردار است. با این نوع طراحی، ساخت نمایشگرهای بزرگ مثل آب خوردن ساده می شود. ال جی محصول جدیدش را به شکل یک کابینت مجزا LED در ابعاد 600 میلیمتر عرض، 337.5 میلی متر طول و با قطر 44.9  میلی متر ظراحی کرده است تا قدرت و سیگنال را به تمام نمایشگر کلی برساند؛ البته بدون افزودن کابل بین کابین ها به منظور صرفه جویی در زمان، جلوگیری از شلوغی و بی نظمی و همین طور کاهش هزینه. لازم به ذکر است که این نمایشگر قادر است تبلیغات را تا وضوح 4K UHD و نسبت تصویر 16 به 9 را نمایش دهد. توانایی ارسال و دریافت روان سیگنال ها به صورت بی سیم در این نمایشگر دیجیتال به لطف وجود فناوری رابط های اتصالِ بدون تماس ال جی (LG’s non-contact connector) با روش ارسال نیرو به هر نمایشگر امکان پذیر شده که از طریق رابط های پین یا گیره‌داری که در لبه های هر کدام از کابینت های LED گنجانده شده است میسر می شود.

LG2020-LED-Sinage_01-scaled

علاوه بر این، کابینت LED ال جی این امکان را برای نصابان فراهم می کند که چندین نمایشگر را بری دستیابی به سایز مورد نظر به یکدیگر متصل کنند. نمایشگرهای LSAA با نصب سریع و همین طور قابلیت گسترش دادن می توانند در محلی که قرار گرفته اند تنظیم شوند و دوباره در کمترین زمان ممکن پیکربندی شده تا به نمایشگرهای LED بزرگتری مبدل شوند. لوازم جانبی برای نصب روی دیوار و همچنین انواع مدل های قاب نمایشگر گزینه های نصب را گسترده تر می کند تا با نیازهای متنوع شرایط محل نصب و تقاضای مشتریان سازگار شود.

تابلوهای تبلیغاتی LSAA ال جی از همان نیروی پردازش تصویر با کمک هوش مصنوعی بهره می برند که در تلویزیون های پیشرفته و پرطرفدار ال جی یافت می شود و به همین دلیل قادرند تصاویر شفافی را با فناوری نمایشگر خودتابش و فاصله باریک 1.2 میلی متری پیکسل ها به نمایش گذارند؛ البته، این فاصله باریک در آینده، یعنی نیمه دوم امسال، به کمتر از یک میلی متر هم خواهد رسید. این محصول برای اطمینان از بازدهی و راندمان بیشتر از روش کاتودهای رایجی بهره می برد که در آن، کاتودهای LEDها معمول و متداول هستند و به یک پین یا گیره متصل می شوند تا از مصرف انرژی غیرضروری جلوگیری کرده و فقط ولتاژی را که هر پیسکل فرعی به آن نیاز دارد را تامین کنند.

Dark room with tile floor and black background

جدیدترین نمایشگرهای تبلیغاتی و دیجبتال LED ال جی (LG LED signage) از همین ماه در امریکای شمالی و اروپا عرضه می شوند و پس از آن، وارد بازارهای امریکای لاتین و آسیا خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید