۰۸ تیر ۱۳۹۹

جدیدترین ایربادهای واقعا بی سیم ال جی با صدای عالی مریدین و قابلیت تمیز کردن خودکار

ایرباد TONE Free در مدل HBS-FN6 با قاب UVnano (فرابنفش نانو) میکروب ها را در هنگام شارژ کردن از بین می برد.

ال جی الکترونیکس به تازگی دو هدفون جدید از سری LG TONE Free که ایربادهایی واقعا بی سیم هستند را در دو مدل HBS-FN6 و HBS-FN4 معرفی کرده است. هر دوی این محصولات تجربه شنیداری استثنایی با صدای واقعی، زنده و طبیعی را به لطف وجود فناوری صدای مریدین (Meridian Audio) ارائه می دهند.

مدل HBS-FN6 ال جی اولین ایرباد ال جی در صنعت است که قاب UVnano (فرابنفش نانو) دارد و قادر است باکتری و میکروب های روی ایربادها را در هنگام شارژ کردن از بین ببرد. این طراحی جدید کانالی روی گوش راحت تر و متناسب تر می نشیند و در دو رنگ مشکی شیک و مات و همین طور سفید مدرن و براق عرضه می شود.

LG-TONE-Free-01-scaled

ایربادهای جدید ال جی از فناوری بی نظیر HSP یا Headphone Spatial Processing (پردازش فضایی هدفون) برخوردارند که توسط شرکت مریدین، از شرکای قدیمی ال جی در زمینه صدا، طراحی و ساخته شده و صدایی عالی با قدرت پردازش سیگنال دیجیتال ارائه می دهند. لازم به ذکر است شرکت مریدین بیش از 25 سال است که در این فناوری مهارت و تخصص عالی دارد. فناوری DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) نه تنها یک استیج و صحنه صدای واقع گرایانه و طبیعی ایجاد می کند که بسیار شبیه تجربه گوش دادن به صدای اسپیکرهای حرفه ای با صدای بلند است، بلکه اصوات را با وضوح و شفافیت بکر و بی همتایی منتشر کرده و شنونده را واقعا در صدا غرق می کند.

LG-TONE-free-06LG-TONE-Free-06

هر دو مدل از هدفون های TONE Free از تنظیمات صدای اکوالایزر (EQ) سفارشی شده برخوردارند که توسط مریدین ساخته شده است و هر کدام از حالت ها چهار مدل تنظیمات پیش فرض دارد تا تجربه شنیدن را به شکل کامل و بی عیب و نقصی ارائه دهد: طبیعی برای صدای متعادل و درست، غرق کننده برای حس بیشتر فضا، تقویت صدای باس یا  بم برای ضرب آهنگ بیشتر و تقویت تربل یا توازن صدا برای وضوح بیشتر در اجراهای صوتی.

قابلیت حذف صداهای مزاحم (Noise isolation) با گوشی های متناسب این ایربادها میسر می شود زیرا خوب روی گوش می نشینند و محکم سر جای خود می ایستند تا بتواند مزاحم ترین صداهای بیرونی را مسدود کنند. حالت صدای محیطی (Ambient Sound Mode Ambient Sound Mode) به کاربر امکان می دهد اتفاقاتی که پیرامونش در حال رخ دادن است را با فشار یک دکمه بشنود.

LG-TONE-Free-02-scaled

مدل پیشرفته تر از سری ایربادهای ال جی مدل HBS-FN6 است که به قاب مبتکرانه شارژ فرابنفش نانو یا UVnano مجهز شده تا هم از ایربادها محافظت کند، هم شارژ مرتب، بدون شلوغی و به هم ریختگی داشته و هم از بهداشت بهتری برخوردار باشد.

مطالعات گوناگونی نشان داده است که ایربادها باکتری بیشتری را نسبت به تخته برش آشپزخانه انباشته می کنند و منجر به عفونت های احتمالی گوش می شوند. این قاب شارژ باریک ال جی از نور فرابنفش بهره می برد تا گوش کاربران با از بین بردن 99.9 درصدی باکتری ای.کولی (E. coli) و سارس (S. aureus) به وسیله ژل سیلیکونی گوش که ضدحساسیت و غیرسمی است و همچنین با کمک تور داخلی آن تمیزتر بماند. قاب شارژ جمع و جور و کوچک ایرپاد ال جی می تواند بعد از 5 دقیقه شارژ کردن ایرپادها، یک ساعت گوش دادن را برای کاربر میسر کند. هر دو مدل از ایرپادها، وقتی به طور کامل با قاب UVnano شارژ شوند، می توانند 6 ساعت استفاده را با قاب فرابنفش نانو امکان پذیر نمایند و سه بار شارژ کامل در مجموع 18 ساعت لذت شنیدن را برای کاربران فراهم می کند.

LG-TONE-Free-05-scaled

هر دو مدل از هدفون های ایرباد جدید LG TONE Free به دلیل بهره مندی از رتبه IPX4 برای محافظت از دستگاه در برابر پاشیدن آب، باران و تعرق در هنگام کار یا ورزش، قابلیت استفاده و دوام این محصولات را افزایش می دهد. این ایربادها از فناوری فرمان صوتی برخوردار هستند تا دسترسی به دستیار گوگل یا سیری اپل در هنگام اتصال به تلفن هوشمند راحت تر شود. فرمان های لمسی ساده در هر کدام از این ایربادها به شنونده امکان پخش، مکث، رد کردن و کنترل میزان صدا را بدون استفاده از تلفن همراه می دهد.

LG-TONE-Free-03-scaled

عرضه این ایربادهای TONE Free ال جی از ماه آینده در بازارهای اصلی اروپا و امریکا آغاز می شود و پس از آن، در مناطق دیگر قابل دسترسی خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید