۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023 رونمایی کرد

ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2023 از جدیدترین لوازم خانگی ممتاز با گزینه‌های تازه برای شخصی‌سازی بیشتر خانه‌ها رونمایی کرده است.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2023 (KBIS) که از تاریخ ۳۱ ژانویه تا ۲ فوریه در مرکز همایش‌های لاس وگاس در ایالت نوادای آمریکا برگزار می‌شود، جدیدترین مجموعه محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی خود را در معرض نمایش قرار داد.

ال‌جی با موضوع « Life on the UP» قدم در این نمایشگاه گذاشته و در آنجا، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته جدیدترین لوازم خانگی‌های خودش را به رخ کشیده و در عین حال، با اضافه کردن ویژگی‌های ThinQ UP و ThinQ Care، شخصی‌سازی هر کدام از محصولات خودش را بسیار راحت جلوه داده است.

غرفه ال‌جی با هشت بخش منحصربه‌فرد در این نمایشگاه حضور دارد و در هر کدام از این بخش‌ها نیز که نمایانگر یک شهر، مکان یا بنای شناخته شده و متفاوت در آمریکا هستند، به بررسی شیوه‌های زندگی و زیبایی‌شناسی مصرف‌کننده‌ها پرداخته است. این در حالی است که هر کدام از این بخش‌ها نیز مجموعه‌ای از لوازم جدید و پیشرفته ال‌جی را به نمایش گذاشته‌اند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه «صنعت آشپزخانه و حمام 2023» می‌توانند جدیدترین محصولات و راهکارهای ممتاز آشپزخانه در برندهای لوکس سوئیت آشپزخانه سیگنچر (Signature Kitchen Suite) و استودیو ال‌جی (LG STUDIO) را مشاهده کنند. این دو برند نیز طراحی‌های اصلاح‌شده و گزینه‌های شخصی‌سازی مختلفی را ارائه می‌دهند که مصرف‌کنندگان امروزی برای خانه‌های خود می‌خواهند.

یخچال جدید ۴۵ اینچ برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» از جنس فولاد ضدزنگ است و طراحی یکپارچه Signature Fit را دارد که این امکان را به آن می‌دهد تا با هر نوع دکوراسیون داخلی یکپارچه شود و مشتریان نیز می‌توانند برای آشپزخانه خودشان حالت تراز یا برآمده را انتخاب کنند.

در این نمایشگاه همچنین اجاق گاز ۳۶ اینچ برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» به نمایش گذاشته شده است. این لوازم خانگی چشم‌نواز پنج شعله برنجی قدرتمند با مجموع 67,500 BTU دارد که شامل یک شعله دو گانه ۲۴۰۰۰ BTU با میله چدنی مناسب برای تابه ووک و قابل تبدیل است. همین نیز سبب شده تا این اجاق گاز بسیار لوکس باشد. علاوه بر این، اجاق گاز جدید همراه با میز آشپزی با روکشی چینی عرضه می‌گردد که به راحتی تمیز می‌شود. این در حالی است که پکیج آشپزخانه برند «استودیو ال‌جی» این امکان را به مشتریان می‌دهد تا علاوه بر رنگ‌های دیگر، رنگ جدید و ظریف «رز گُلد» را نیز در بین حق انتخاب‌های خود داشته باشند.

ماشین ظرفشویی PowerSteam برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» به لطف استفاده از تکنولوژی‌های کوادواش پرو (QuadWash Pro) و خشک‌کن حرارتی پویا (Dynamic Heat Dry) ال‌جی می‌تواند یک دور کامل را در کمتر از یک ساعت انجام بدهد. در این ماشین ظرفشویی، تکنولوژی خشک‌کن حرارتی پویا هوای گرم را در داخل ماشین ظرفشویی پخش می‌کند تا ظروف سریع خشک شوند. این در حالی است که تکنولوژی کوادواش پرو از پرتاب پرفشار آب برای تمیز کردن ظروف از زوایا مختلف استفاده می‌کند. این ماشین ظرفشویی براق و با استیل ضد زنگ در بالای در خود دارای کنترل‌های مخفی است و از TrueSteam استفاده می‌کند تا غذاهای خشکیده پاک شوند و لکه‌های آب روی ظروف باقی نمانند.

ال‌جی همچنین راهکارهایی برای شخصی‌سازی لوازم خانگی متناسب با هر خانه را در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته و برنامه ThinQ UP در جدیدترین جفت ماشین لباسشویی و خشک‌کن، مجموعه‌ای جدید از لوازم آشپزخانه مفهومی مینیمالیستی و در نهایت، فریزر جدید MoodUP از استودیو ال‌جی (که پنل‌های درب آن قابلیت تغییر رنگ دارند) قرار گرفته است و به راحتی می‌توان از طریق اپ LG ThinQ لوازم خارنگی ال‎جی را کنترل و شخصی‌سازی کرد.

برنامه ThinQ UP همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد تا به طور مدام لوازم خانگی خود را با جدیدترین ویژگی‌ها به روزرسانی کنند و این برنامه به زودی در داخل محصولات برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» و «استودیو ال‌جی» نیز قرار خواهند گرفت و مشتریان می‌توانند با استفاده از آن، محصولات خود را به روز نگه دارند و از آن‌ها مراقبت کنند.

ال‌جی علاوه بر نمایش جدیدترین محصولات، در این نمایشگاه رویدادهای سرگرم‌کننده‌ای را نیز برای حاضرین برگزار می‌کند و این امکان را مشتریان می‌دهد تا محصولات این شرکت و کاربردهای آن را از نزدیک ببینید. در یکی از بخش‌های غرفه ال‌جی که با تم شهر لاس وگاس است، آشپزهای برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» یعنی نیک ریچی از ناپا ولی و آستین کانگ از سئول، با استفاده از لوازم خانگی این برند به پخت و پز مشغول هستند و غذاهای خوشمز لذیذی را آماده می‌کنند.

در پایان، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام آمریکای سال ۲۰۲۳ این فرصت را دارند تا از نزدیک با جدیدترین محصولات و لوازم خانگی ال‌جی آشنا شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید